جاباما
۹۳۹۳۶۷
۸۶ نظر
۵۰۵۶
۸۶ نظر
۵۰۵۶
پ

آقایان! اگر همسری خوش‌رفتار می‌خواهید، بخوانید

چگونه می‌توانید زنی خوش خُلق داشته باشید که با شما مهربان باشد، به شما توجه کند و با عشق و محبت و احترام با شما رفتار کند؟ یکی از راه‌ها این است که از نظر هیجانی واقعا مستقل باشید، یعنی به توجه و حمایت هیجانی همسرتان نیازی نداشته باشید!

برترین‌ها: چگونه می‌توانید زنی خوش خُلق داشته باشید که با شما مهربان باشد، به شما توجه کند و با عشق و محبت و احترام با شما رفتار کند؟ یکی از راه‌ها این است که از نظر هیجانی واقعا مستقل باشید، یعنی به توجه و حمایت هیجانی همسرتان نیازی نداشته باشید!

دلیل موثر بودن استقلال هیجانی و عاطفی این است که برای خانم‌ها، بین مردی که نیاز به حمایت هیجانی دارد تا در مورد خودش به احساس خوبی برسد و مردی که به حمایت هیجانی همسرش و حتی توجهی از جانب او نیازی ندارد، تفاوت بزرگی وجود دارد.

آقایان! اگر همسری خوش‌رفتار می‌خواهید، بخوانید

چرا نباید وابستگی عاطفی و هیجانی داشته باشید؟

زنی که احساس کند همسرش وابستگی هیجانی به او ندارد، دلش می‌خواهد مرد زندگی‌اش به حضور و توجه او نیاز داشته باشد، تا احساس کند در زندگی همسرش اهمیت دارد. مردی که وابستگی هیجانی ندارد، نیازی ندارد همسرش دلداری‌اش بدهد، پشتش بزند و آرامش کند تا احساس بهتری پیدا کند، چون در حال حاضر احساس خوبی دارد. اما زن دوست دارد کاری برای این مرد بکند تا به نیاز غریزی‌اش به مهم بودن برای یک مرد پاسخ بدهد؛ بنابراین توجه و مراقبت و محبتش را نثار مرد زندگی‌اش می‌کند تا او را به خود وابسته کند.

گیج شده‌اید؟ بسیار خب، مثالی می‌زنیم تا مسئله روشن شود:

فرض کنید مردی که وابستگی هیجانی و عاطفی به همسرش دارد از سر کار به خانه برمی‌گردد، او روز بسیار بدی داشته. در خانه با دیدن همسرش شروع می‌کند که: «روز بسیار مزخرفی داشتم، رئیسم خیلی آزارم می‌دهد و ...، بیا پیشم عزیزم و آرامم کن!». او تمایل دارد در مورد جزئیات روزش حرف بزند و دوست دارد همسرش به تمام درد دل‌هایش گوش بدهد، پشتش بزند، به او دلگرمی بدهد و بگوید: «ناراحت نباش عزیزم، همه چیز درست می‌شود!».

حالا یک مرد مستقل از نظر هیجانی را در نظر بگیرید که روز بسیار بدی را در محل کارش گذرانده است.

او به خانه برمی‌گردد، همسرش از او می‌پرسد: «امروز چطور بود؟» و او جواب می‌دهد: «خب، روز خیلی بد و سختی بود، اما می‌دانی منظورم چیست، خودت هم از این روز‌ها داشتی!». این مرد به طریقی اعلام می‌کند که نیازی ندارد بیشتر در موردش حرف بزند. اما زن دلش می‌خواهد در مورد اتفاق‌هایی که همسرش را خسته و عصبی کرده بیشتر بداند. این مردِ غیروابسته نیازی ندارد کسی پشتش بزند و دلداری‌اش بدهد و بگوید همه چیز دست خواهد شد و لازم نیست کسی به او انگیزه بدهد و تشویقش کند به تلاش خود ادامه بدهد و او را امیدوار نگه دارد.

اما همسر مردی که وابستگی هیجانی ندارد، دوست دارد بیشتر بداند، بیشتر حرف بزنند و مردش را به خود وابسته و نیازمند کند. او سعی می‌کند به مردش کمک کند و کنارش حضور دارد تا به او عشق و محبت بدهد و مراقبش باشد. او می‌پرسد: «چه شده عزیزم؟ چرا امروزت بد بود؟». مرد می‌تواند به خنده و شوخی جواب بدهد و وارد لایه‌های عمیق‌تر روز بدی که گذرانده نشود، چون واقعا هم نیازی به آه و ناله کردن برای جلب توجه همسرش ندارد.

این مرد می‌تواند به همسرش نشان دهد که به تنهایی از پس مشکلاتش برمی‌آید و در حال حاضر به این فکر می‌کند که چگونه می‌تواند ارتقاء سمَت بگیرد یا از شغل فعلی استعفا بدهد و سراغ کار دیگری برود؛ بنابراین درمانده و سرگردان نیست. او نیازی ندارد همسرش را زیاد درگیر مسائل کاری‌اش کند، اما می‌تواند وارد گفتگو شود و درمورد مشکلاتی که دارد با همسرش حرف بزند و در عین حال به او نشان بدهد که همه چیز را تحت کنترل دارد و جای نگرانی نیست؛ بنابراین وقتی شما واقعا از نظر عاطفی و هیجانی وابسته نیستید و نیاز به حمایت و توجه همسرتان ندارید، او خودش دوست دارد که این حمایت و توجه را به شما بدهد، چون دلش می‌خواهد شما به او نیاز داشته باشید و برا‌ی‌تان مهم باشد.

در نتیجه جوری رفتار می‌کند که زن خوبی برای شما باشد؛ مهربانی می‌کند، توجه می‌کند، احترام می‌گذارد، مراقبت و رسیدگی می‌کند و به شما عشق می‌ورزد تا برای‌تان بهترین باشد.

و اما شما باید چه رفتار‌هایی داشته باشید تا همسرتان با شما خوش رفتاری کند؟

با احترام با همسرتان رفتار کنید

آقایان! اگر همسری خوش‌رفتار می‌خواهید، بخوانید

به همسرتان اطمینان دهید که چقدر برای‌تان ارزشمند است و او را تحسین کنید. فراموش نکنید که اغلب باید نشان دهید و ابراز کنید که به برای همسرتان احترام و ارزش قائل هستید.

احترام را به زور به دست نیاورید

وقتی صدای‌تان را بلند می‌کنید، سرزنش می‌کنید، زورگویی می‌کنید و سعی دارید با قلدری و اجبار، برای خود احترام بخرید، دقیقا در جهت اشتباه حرکت می‌کنید.

هر چه متواضع‌تر و گوش به فرمان‌تر، محترم‌تر!

وقتی آقایان در خانه با تواضع، متانت و دلسوزی رفتار می‌کنند، قدرت شخصیتی که آن‌ها را تعریف می‌کند، احترام همه را برانگیخته خواهد کرد که ریشه در عشق و قدردانی دارد.

همیشه همسرتان را مقدم بدانید

رهبرانی که مانند مهم‌ترین فرد یک سازمان، با خودخواهی رفتار می‌کنند، هم همه از آن‌ها فرمان می‌برند و هم ممکن است عده‌ای از آن‌ها نافرمانی کنند. اما رهبرانی که همیشه دیگران را مقدم می‌دانند، محبت و همدلی را چاشنی فرامین خود می‌کنند و برای همین مورد احترام و تائید هستند.

به وعده‌های‌تان عمل کنید

یکی از معیار‌های درستکاری، عمل کردن به وعده‌ها و پایبندی به قول و قرارهاست، و یکی از نتایج وفای به عهد، احترام است. اگر همسرتان بداند و مطمئن باشد که به چیزی که می‌گویید عمل می‌کنید و می‌تواند روی حرف‌های‌تان حساب کند، احترام به شما را هرگز فراموش نخواهد کرد.

عهده‌دار بخشی از کار‌های خانه شوید

آقایان! اگر همسری خوش‌رفتار می‌خواهید، بخوانید

سعی کنید عضوی موثر و مفید در خانه باشید و مسئولیت بخشی از کار‌های خانه را بپذیرید. می‌توانید مسئولیت رسیدگی به تکالیف بچه‌ها را شما به عهده بگیرید، هفته‌ای دو سه شب شما شام درست کنید یا روز‌های نظافت، شما جاروبرقی بکشید یا سرویس بهداشتی را تمیز کنید. انتخاب‌ها بینهایت‌اند، اما مهم این است که پیوسته مسئولیت پذیر باشید.

با همسرتان مثل ملکه‌ها رفتار کنید

هر جور با همسرتان رفتار کنید او نیز با شما همانگونه رفتار خواهد کرد. اگر همسرتان را ستایش کنید و خوبی‌هایش را به رُخش بکشید، اعتماد بنفس او را افزایش می‌دهید و الگویی برایش می‌شوید تا متوجه شود چگونه باید با شما رفتار کند. مرد‌هایی که با زبان تحقیر و سرزنش با همسر خود صحبت می‌کنند تا خودشان را مهم‌تر و بالاتر جلوه بدهند، قابل احترام نیستند. هیچ زنی برای یک مرد دیکتاتور و بددهن ارزش قائل نیست.

آیا اصلا به همسرتان می‌گویید چقدر برای‌تان مهم است؟ آیا مکررا به او یادآوری می‌کنید که قدردان زحمات او در خانه هستید؟ آیا به همسرتان این احساس را می‌دهید که مهم‌ترین فرد زندگی شماست؟ اگر جواب‌تان منفی است، پس با او درست رفتار نمی‌کنید. برای‌تان پیشنهاد‌هایی داریم که چگونه با همسرتان مثل ملکه‌ها رفتار کنید:

  • صورتش را میان دست‌های‌تان بگیرید و بگویید چقدر زیباست.
  • وقتی به خانه برمی‌گردید، او را در آغوش بگیرید و بگویید چقدر دوستش دارید.
  • وقتی بیرون می‌روید، دست همسرتان را بگیرید و هنگام ورود به هر مکانی، در را برای او باز نگه دارید.

حساب بانکی‌اش را پُر کنید

نگران نباشید، از پول حرف نمی‌زنیم. هرچند این هم ایده‌ی بدی نیست! اما ما از حساب بانک عاطفی همسرتان حرف می‌زنیم. هر کسی یک حساب بانک عاطفی دارد و این حساب جایی است که ما تمام هیجانات و احساساتی را که تجربه می‌کنیم پس انداز می‌کنیم. یک کلمه‌ی مهربانانه، یک ژست عاشقانه و یک نگاه پُر از مِهر می‌تواند به حساب بانک عاطفی واریز شود. از طرفی دیگر، توهین و سرزنش و بی‌احترامی، حساب بانک عاطفی را خالی می‌کند. هدف شما به عنوان یک شوهر خوب باید این باشد که حساب بانک عاطفی همسرتان را همیشه پُر نگه دارید.

همسرتان را خوب بشناسید

آقایان! اگر همسری خوش‌رفتار می‌خواهید، بخوانید

چه چیزی بیشتر همسرتان را خوشحال می‌کند؟ از چه گُل یا رنگی بیشتر خوشش می‌آید؟ از چه رفتاری متنفر است؟ زبان عشق او چیست؟ مهم‌ترین درخواستی که از شما دارد چیست؟ چه چیزی بیشتر مضطربش می‌کند و خیلی سوال‌های دیگر، آیا پاسخ این سوال‌ها را می‌دانید؟ اصلا چقدر همسرتان را می‌شناسید؟

مردی که بعد از سال‌ها زندگی با همسرش هنوز غذای مورد علاقه‌ی او را نمی‌داند یا درک نمی‌کند طبیعی است همسرش چند روز در هر ماه، بی‌حوصله و بدخلق باشد، چگونه انتظار دارد مورد احترام و توجه همسرش قرار بگیرد؟ اگر می‌بینید هنوز همسرتان و شریک زندگی‌تان را خوب نمی‌شناسید، بسیار خب، شروع کنید!

منابع: themodernman ،allprodad ،patch

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوب بود. دستتون درد نکنه:)) (با یه عالمه استیکر قلب که نمی ذارید بذاریم)

      البته امیدوارم دوروز بعد با یه مطلب بی احترامی به خانم ها این خوشحالی رو از بین نبرید

      پاسخ ها

      • مجرد 29 ساله

        انقد از این مطالب نزارید
        دلم زن خواست لعتیا :(

    • بدون نام

      همش چرنده
      پول داشته باشید همسرتون میشه فرشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقصیر خودته که آدمی پول پرست رو به عنوان همسر ( دوست دختر ) انتخاب کردی حالا هم جای اینکه ازش اینجا بدگویی کنی باهاش حرف بزن

      • بدون نام

        چون خودت پولپرستی همه رو به کیش خودت میپنداری. یه ذره ادم باشید هم کفایت میکنه

    • بدون نام

      اینو ی زن نوشته..خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره چون شما مرد ها هنوز به این درک ها نرسیدید

      • بدون نام

        حتما باید تمام مطالبو مردا بنویسن وگرنه به این نرا برمیخوره

      • بدون نام

        همه ی مطالب باید مردا بنویسن.د خب اگه کار نکنیم و بشینیم گوشه خونه که باز میگن فقط بلدین نفقه بگیرین و کار نکنین

    • بدون نام

      الان که حقوق زن و مرد برابره، حالا از این به بعد خانم ها حساب آقایان رو پر از پول کنید!! البته عاطفی بینیم بلدین ههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه اختیار کار کردن ما دست خودمون بود و شرایط مناسبی برای کار کردن زن به وجود می اومد ، مطمئن باش از شما هم بیشتر پول در می آوردیم ، به علاوه مطمئن باش بیشتر ما زن ها خیلی احساسات خرج شما زن ها می کنیم اما بیشتر مرد ها گربه صفت اند

      • بدون نام

        17:05
        مجبور نبودی جواب بدی وقتی نمیتونی حرف بزنی، همه جا نیاز حرف بزنی

      • بدون نام

        الان خانم ها پا بپای مردان کار میکنن ، درصورتی اصلا حقوق شروندی و مدنی برابر ندارن و متاسانه مردان هم به چنین بلوغی نرسیدن.
        بدتر اینکه ما خانم ای هم بیعرضگی به خرج داده و پسرانی تربیت نمیکنیم که به زن و مرد با دید انسانی یکسان نگاه کنه.

      • بدون نام

        حرف زدن رو شما بلد نیستی با این طرز جمله بندی

    • بدون نام

      شما یه نگا به اون خانوم که تو برترین ها مردارو نر خطاب میکنه و هی توهین میکنه و شمام چاپ میکنی بنداز
      من قصد ازدواج داشتم به خدا کامنتای اینو دیدم منصرف شدم
      یه عمره سالم زندگی کردم طرف هیچ خلافی نرفتم بد اینم نمیرم
      دیوانم با یکی باشم که کارش توهینه مهریم بدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم خوب زیاده خودت انتخاب می کنی

      • بدون نام

        خوب شد یه توجیهی برای ازدواج نکردنت پیدا شد. هه

      • بدون نام

        مگه می خواستی با اون ازدواج کنی؟ این همه زن خوب هست. بعدش معلوم نیست اون اصلا زن باشه شاید یک روانی باشه

      • بدون نام

        خخخخ آخه مگه زنت رو از توی برتین ها انتخاب میکنی که از انتخابت پیشیمون بشی

      • باران

        دوست عزیز همه مثل هم نیستن.منم کامنت های اون خانم رو خوندم.احساس میکنم ضربه ی بدی از یه مرد خورده که اینطور حس تنفر داره و همش توهین میکنه وگرنه همه ما پدر و برادر داریم و هرگز به خودمون اجازه نمیدیم بهشون توهین کنیم.شما فقط باید توی انتخابتون دقت کنید.ان شاالله هرچی خیر و خوشیه براتون پیش بیاد .

      • بدون نام

        خانم ها و آقایونی که همدیگه رو نرو ماده خطاب میکنن خیلی کارشون زشته هردو طرف

      • بدون نام

        خانمها در اینجا از آن خانم مورد اشاره ابراز برائت میکنند اما هر وقت آن خانم کامنتی میدهد تعداد زیادی مثبت دریافت میکند و حتی نظراتی در تایید کامنتش دریافت میکند

      • بدون نام

        تو بس كه خري

    • بدون نام

      ایول لایک

    • بدون نام

      آقایان اگر زندگی میخواهید اصلا زن نگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه خر ماده بگیرید که لیاقتتون همینه

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      دلیل اکثر دلخوریاااا و طلاق بی پولیه...
      خدا لعنتت کنه باعث و بانیشو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • رها

        الهی امین

    • اُپرا

      احسنت
      متن مفیدی بود
      گرچه انسانها کلا چند وجهی هستند و در قالب شخصیتی خاصی نمی‌گنجند و نمیشه به یقین بیان کرد که ایده و روش اجرایی برای یک شخص،روی دیگران هم موثر باشه.

    • بدون نام

      زن بددهن و بدرفتار درست بشو نیست باید طلاقش بدی اگه نمی تونی تحملش کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نر بددهن بداخلاق فقط باید کشت که نحسیش بره

    • مگابایت

      همون بهتره که ازدواج نکنی ، به دردسرش نمی ارزه

    • بدون نام

      یه مثال براتون میزنم
      ما 4تا بچه ایم دوتا دختردوتاپسر
      اونا اصلا به حرف مادرم نمیکنن و همیشه پرتوقعن و رفتن خونه خودشون و توهین و خلاصه مادر منو داغون کردن
      اما من از بچگی تحویلش گرفتم نزاشتم بهش سخت بگذره همش مدافعش بودم مادرم عوضش همش بمن توهین میکرد
      امشب دیگه تاقتم تموم شد همه چیرو رک گفتم و گفتم از خونت میرم
      زن همینه تحویلش بگیری سوارت میشه تحویلش نگیری تحویلت میگیره
      چون بهم شیر داده حق داره ؟اینه تعلیم دین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدمت به والدین بالاخص مادر؛ توفیق و لیاقت می خواد.

      • بدون نام

        مادرت زن خوبی نیست ولی تو حق نداری در موردش اینجوری صحبت کنی ولی بهت حق می دم چون منم یه پدر دارم که همه جور ظلمی در حق من و مادرم کرده اما تا حالا بهش هیچگونه توهین و پرخاشی نکردم اما اگه یه روز بتون ازش جدا بشم نه تنها از پدرم بلکه از تمام مرد های دنیا فاصله می گیرم ( حالا مرد ها بدند یا زن ها ؟ )

      • بدون نام

        كاش حرف زدن يادت بود

    • رضا

      در رابطه با استقلال عاطفی به نظرم خانمها بیشتر باید مستقل باشند وگرنه در دراز مدت روی اعصاب مردها راه میرن و زندگی رو سخت میکنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر می کنی ما زن ها اگه می تونستیم نیاز های عاطفی رو خودمون بر طرف کنیم دیگه چه نیازی به مرد ها داشتیم خودمون می تونستیم کار کنیم حتی اگه شده کارگری نیاز های جنسیمون هم که مثل شما شدید نیست یه کافور می خوردیم حل می شد

    • بدون نام

      مرد ایرانی این چیزا حالیش نیست نظرات و بخونید چقدر عقب موندن اینا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون جامعه ی ما زنانی مثل تو داره

    • بدون نام

      زن ایرانی یعنی نجاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد ایرانی یعنی اشتباه خلقت

      • بدون نام

        خیلی هرزه ای نجس دهن توعه کثیف

      • بدون نام

        صدبار گفتم وقتی وودکا میزنین نیاین مجازی

    • بدون نام

      :))))
      شتر در خواب بيند پنبه دانه

    • بدون نام

      براچی نظراتو چاپ نمیکنی؟

    • بدون نام

      چرا از هم الگو میگیرید آخه
      وقتی یکی میگه نر یا ماده یا حالا هر توهین دیگه ای شما نرو ی توهین بدتر از حرف خودش بهش بگو :/ سعی کن درست حرف زدنو بهش یاد بدی ن ک بخوایی جوری جواب بدی ک تو برنده بشی
      میدون جنگه مگه
      با این کامنتاتون میشه ب عمق فاجعه پی برد :)

    • عرفان.

      با اینکه مجردم ولی مطلبو دوست داشتم اینده به دردم میخوره ممنون برترینها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      خوش رفتار باش تا باهات خوش رفتاری کنن همین

    • بدون نام

      هر بار میای تو برترینها فقط یه سری زن مرد ستیز زن سالار فمینیست هستن که دارن به مرد ها توهین میکنن میگن نر فقط نفرت پراکنی ایجاد میکنن اگر ما نر هستیم شما هم ماده هستین و تنها خاصیت و لیاقتتون همون تولید مثل هست اگر از ما متنفرین ما هم از شما متنفریم و حالمون بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ، از کجا معلومه همین کامنت های علیه مردها کار مدیران سایت برترینها نباشن

      • بدون نام

        کار انجمن حمایت از حقوق زنان هست

      • بدون نام

        به نکته ی خوبی اشاره کردی شما مرد ها حتی ارزش تنفر رو هم ندارید کاشک می شد زن و مرد رو از هم جدا کرد بعد ببینیم کدوم جامعه بهتره ، انسان تره

      • بدون نام

        چون واقعا نر هستین انسان انقدر متوحش نیست

    • بدون نام

      هر بار میای تو برترینها فقط یه سری زن مرد ستیز زن سالار فمینیست هستن که دارن به مرد ها توهین میکنن میگن نر فقط نفرت پراکنی ایجاد میکنن اگر ما نر هستیم شما هم ماده هستین و تنها خاصیت و لیاقتتون همون تولید مثل هست اگر از ما متنفرین ما هم از شما متنفریم و حالمون بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبه همین خانمها فقط تو سایت برترینها زبونشون درازه ولی داخل سایت های خارجی مثل یوتیوب و... که کامنت های فحاشی رو هم منتشر میکنن جرأت همچین توهینی رو به مردها ندارن چون میدونن اگه به مردها توهین کنن با جواب تند مردها مواجه میشن

      • بدون نام

        نه چون این آدم های اینجا نمی رند داخل یوتیوب

    • بدون نام

      هر بار میای تو برترینها فقط یه سری زن مرد ستیز زن سالار فمینیست هستن که دارن به مرد ها توهین میکنن میگن نر فقط نفرت پراکنی ایجاد میکنن اگر ما نر هستیم شما هم ماده هستین و تنها خاصیت و لیاقتتون همون تولید مثل هست اگر از ما متنفرین ما هم از شما متنفریم و حالمون بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه عقب مونده

      • بدون نام

        جالبه همین خانمها فقط تو سایت برترینها زبونشون درازه ولی داخل سایت های خارجی مثل یوتیوب و... که کامنت های فحاشی رو هم منتشر میکنن جرأت همچین توهینی رو به مردها ندارن چون میدونن اگه به مردها توهین کنن با جواب تند مردها مواجه میشن

    • بدون نام

      با هر زنی مثل خودش رفتار می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      با هر زنی مطابق اخلاق و رفتار و ادب و احترام و فهم و درک و شعور و سواد خودش رفتار و برخورد می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ ، دروغ ، دروغ

    • بدون نام

      تا زمانی که با مرد ها دشمنی و ستیز کنید ما هم با شما دشمنی می کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دشمن شمایی نر کثیف آدم باش کسی کارت نداره

      • بدون نام

        مرد نیستین خب

      • بدون نام

        کاربر 23:41

        ما هر چی هستیم انسانیم، نه زنی مثل تو که لیاقتش از سگ هم کمتره

      • بدون نام

        انسانیت کجا بود شما حتی از حیوان هم کم ترید‌

      • بدون نام

        دوست2:44ایشونم فقط مخاطبش نظردهنده ی اول بود نه همه مردا.چرا اینقدر بداخلاقی و توهین آخه

    • بدون نام

      من زن میخوام یه زن خوب و مهربون و با احساس و با عاطفه و با محبت که دوسم داشته باشه بهم محبت و توجه کنه آرومم کنه بهم آرامش بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اگه حاضری این خصوصیات رو در خودت ایجاد انشاءالله یه زن صد برابر بهتر از تصوراتت گیر بیاد

    • بدون نام

      من زن میخوام

    • بدون نام

      دلم زن میخواد

    • بدون نام

      دلم زن میخواد

    • بدون نام

      دلم زن میخواد

    • بدون نام

      من زن میخوام همدم میخوام

    • بدون نام

      ای خدا من زن میخوام

    • نادر

      بسیار عالی.من خودم تو زندگی سعی کردم ایده ال باشم سخته ولی ممکنه. واقعا این اعمال تو زندگی شخصی کارسازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن نعمت بزرگی هست که خدا نصیب شما مردها میکنه پس باهاش خوب رفتار کنید

    • بدون نام

      پس اگه بي پولي همسر خوش اخلاق رو هم بايد توو خواب ببيني

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      معلوم نیست زنها چه می خواهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج