جاباما
۹۳۹۴۸۶
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش به فضاسازی‌ها درباره تجهیزات نظامی ارتش

فرمانده کل ارتش تصریح کرد که دشمنان می‌توانند به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما را امتحان کنند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده کل ارتش تصریح کرد که دشمنان می‌توانند به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما را امتحان کنند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان ارتش، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره فضاسازی رسانه‌های بیگانه درباره تجهیزات و ادوات نظامی مورد استفاده در ارتش، گفت: ادوات ارتش در معرض دید ملت قرار دارد و خبرنگاران نیز بیش از سایرین این ادوات و تجهیزات را مشاهده کرده‌اند. مردم باید قضاوت کنند که آیا ادوات ارتش فرسوده است یا اینکه توانایی مقابله با هر دشمنی را دارد.

وی افزود: ما از دشمنان دعوت نمی‌کنیم، اما اگر آنها می‌خواهند متوجه به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما شوند، می‌توانند امتحان کنند؛ به نظرم می‌رسد چندین مرتبه امتحان کرده‌ و ضربه‌اش را هم خورده‌اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: البته ما هیچوقت سرمایه‌ای را که داریم دور نمی‌ریزیم؛ چرا که این سرمایه‌ها، سرمایه‌های ملت هستند و ما اگر بتوانیم تا آخرین گلوله از یک تانکی استفاده کنیم که توانایی مبارزه در میدان دارد، این کار را انجام می‌دهیم.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: ما برای یک ریال پول ملت هم ارزش قائل هستیم و از آن کشورها نیستیم که پول ملت را بگیریم و دور بریزیم. برخی کشورها صدها میلیارد دلار پول ملت‌شان را صرف تجهیزاتی می‌کنند، اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند؛ میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا از آسمان کشورشان حفاظت کنند، اما می‌بینند از همان آسمان سوراخ همه چیز عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه «ما از تجهیزات‌مان نهایت استفاده را می‌کنیم و هر کدام را که بتوانیم بهینه می‌کنیم و ارتقا می‌دهیم»، تصریح کرد: اگر روزی قرار باشد سازندگان اولیه بخشی از تجهیزات ارتش که از قبل از انقلاب مانده، امروز این تجهیزات را ببینند حتما تعجب خواهند کرد؛ به‌روزرسانی، ارتقا، نگهداری صحیح و استفاده حداکثری، راهبرد ارتش در قبال آن دسته از تجهیزات ارتش است که از زمان قبل از انقلاب باقی مانده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر آنچه را که نیاز داشته باشد می‌سازد، عنوان کرد: ارتش برای تهدیدات جدیدی که دنیا به وجود آمده تجهیزات و ادوات مورد نیاز را خودش طراحی و تولد می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه «امروز انواع و اقسام تجهیزات ارتش اعم از تجهیزات پدافندی، زیردریایی‌ها، ناوشکن‌ها، ناوچه‌ها، موشک‌ها، اژدرها، هواپیماها و انواع تجهیرات زمینی در داخل کشور طراحی و تولید می‌شود»، اظهار کرد: اینکه دشمنان ما را متهم کنند که تجهیزات‌مان فرسوده است، نه خیر چنین چیزی نیست. اگر هم دشمنان فکر می‌کنند با گفتن این حرف‌ها ما اموال ملت را دور می‌ریزیم و خودمان را از این سرمایه‌ها دور می‌کنیم، بدانند که ما چنین کاری نمی‌کنیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما نه علاقه به جنگ داریم و نه دعوت به جنگ می‌کنیم اما دشمنان ما اگر خواستند، می‌توانند در میدان جنگ، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش کنند.

سرلشکر موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه «بحث بودجه بحث جدیدی نیست»، خاطرنشان کرد: در فصل بودجه همه سازمان‌ها شروع به بحث کردن راجع به بودجه می‌کنند و همه به دنبال این هستند که اثبات کنند نیازشان بیش از آن چیزی است که برای آنها پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌ها به بودجه پیش‌بینی شده برای خودشان اعتراض کنند موضوعی کاملا طبیعی است، گفت: دشمنان دائما در کشور ما به دنبال این می‌گردند که مثل مگس، زخمی را پیدا کنند و بر روی آن بنشینند؛ شنونده باید عاقل باشد که دشمنان حرف‌هایشان را با چه منظوری می‌زنند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: البته متن کامل صحبت‌های امیر سیاری درباره بودجه منتشر شده و اگر این صحبت‌ها در کنار متن منتشره توسط رسانه‌های معاند قرار بگیرد، گاف آنها کاملا مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایولا
      خدایی ارتش خیلی خیلی بهره وری بالایی داره و هیچ اصرافی درش نیست

    • رحیم. شکری

      درودخدابرفرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران خدا یاورتان باشد ودرپیشگاه خداوندهمیشه سربالا ودشمنان کشوررا آجزوناتوان ببینیم درمقابل ارتش کشورمان.

    • بدون نام

      ما که در بطن ارتش هستیم میدانیم که چه خبر است ، این رجز خوانی ها برای بیخبران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      سوت الکی سوت پایان

    • مهدی

      اگر قدرت داشتیم نبایست بذاریم به قطره نفت از تنگه. هرمز عبور کند کشورها. مجبور بودند احترام. بگذارند یا اونا به فلاکت بیفتند

    • بدون نام

      دورود

    • بدون نام

      درود بر ارتش درود بر سپاه و درود بر بسیج مردمی دشمن ننگت باد

    • متخصص فهماندن

      ایشان راست میگه،تمام جنگنده هابه روهستندودردنیااول!!!!!وتاافق ۱۵۰۰هیچ مشکلی نیست.

    • مجتبی

      خوب مومن ،شما که به دینداری معروفی ،چرا از حق زیر دستانت دفاع نمیکنی وهمه چیز را میخوای که خوب جلوه بدی ،فردای قیامت چه جوابی داری

    • رضا

      درود بر نظامیان دلیر ایران زمین

    • بدون نام

      درود سردار ...هرچه در توان دارید تجهیزات را برنده تر و کوبنده تر کنید برای نابودی دشمنان داخلی و خارجی .....مرگ بر منافقین ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج