جاباما
۹۳۹۵۵۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا مالیات رحمتی را باشگاه استقلال باید بدهد؟

مهدی رحمتی امروز در استوری اینستاگرامش از بدهی مالیاتی خبر داد که باید توسط باشگاه استقلال پرداخت می شد، اما پرداخت نشده است.

خبرآنلاین: مهدی رحمتی امروز در استوری اینستاگرامش از بدهی مالیاتی خبر داد که باید توسط باشگاه استقلال پرداخت می شد، اما پرداخت نشده است. رحمتی که در حال حاضر دروازه‌بان شهر خودرو است، تصویری از نامه اداره مالیات را منتشر کرده که در آن نوشته شده اگر او بدهی مالیاتی اش را پرداخت نکند، اموالش توسط اداره مالیات توقیف می‌شود. او البته آن بخش از نامه که رقم دقیق مالیات را نوشته، مخدوش کرده تا کسی متوجه رقم بدهی مالیاتی که احتمالا رقم قابل توجهی هم هست، نشود.

در ظاهر این طور به نظر می‌رسد که باشگاه استقلال به تعهد خود عمل نکرده و مالیات رحمتی را پرداخت نکرده است، اما سوال مهمی که اینجا به ذهن می‌رسد این است که اصلا چرا باشگاه استقلال باید مالیات رحمتی را بدهد؟

رقمی که اداره مالیات برای رحمتی در نظر گرفته، اصولا بخشی از دستمزد رحمتی بابت بازی کردن در استقلال است؛ یعنی درصدی از حقوق او. درست مثل هر شهروند دیگری، رحمتی هم باید بخشی از دستمزد خود را بابت مالیات پرداخت کند. مثل هر کارمند و کارگری، مثل هر کاسب و شاغلی، رحمتی هم باید مالیات درآمدش را، خودش پرداخت کند و اینکه چرا این مالیات باید توسط باشگاه استقلال پرداخت شود جای سوال دارد.

اینکه رحمتی در اینستاگرامش حق به جانب و مدعی ظاهر شده جای خود، اما نکته مهم این است که احتمالا قرارداد او طوری تنظیم شده که پرداخت مالیات را به گردن باشگاه انداخته است. به عبارتی باشگاه در زمان عقد قرارداد، بدون اینکه عواقب این موضوع را در نظر بگیرد، تعهد داده که علاوه بر پولی که به رحمتی می دهد، مالیات این بازیکن را هم پرداخت کند.

فعلا مشخص نیست که این موضوع مربوط به دوره کدام مدیرعامل استقلال است و چه کسی حاضر شده چنین تعهدی به رحمتی بدهد که مالیات این بازیکن را باشگاه پرداخت کند، اما این موضوع کار هر کسی که بوده، چیزی جز بی سر و سامانی باشگاه استقلال را نشان نمی دهد.

طبیعی است بازیکنی که پول میلیاردی می‌گیرد، علاقه‌ای هم به پرداخت مالیات نداشته باشد و ترجیح بدهد باشگاه مالیاتش را بپردازد، اما باشگاه نباید زیر بار این قرارداد ترکمنچای می‌رفت. بیراه نیست اگر بگوییم مدیری که چنین قراردادی با رحمتی امضا کرده، صلاحیت مدیرعاملی باشگاه بزرگی چون استقلال را نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متوجه شدیم که کیسه از همه کوچکترست
      خودشون دعا میکنن کیسه از همه بزرگتر ست و کسی نمیتونه شان ( نداشته شو) پایین بیاره اما بعد از قرارداد شوفر آلمانی و کسر مدت قرارداد استعمارهوچی و نحوه پرداخت پولش همه متوجه حقارت ششتقلال در برابر بازیکنان و مربیان شدن
      خخخخخخخخ کیسه حقیر تن به هر ذلتی داده

    • ایرانی

      معلومه نویسنده از اون کیسه کشای دوآتیشس

    • بدون نام

      وقتی مالیات را از دستمزدش کسر کردند باید پرداخت کنند.

    • علی

      معلومه کی مدیربوده،همون که الان داره باز زورمیزنه بیاد،چندسال دیگه ازبغل تیم بخوره،تیمم صدساله دیگه بدهکارکنه

    • مالد

      خداارت نگزره بااین همه پول که ارحق ماکارگرهها ردی به جیب الان نمبخای مالیات بدی مس خداکنه پول دکتربدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج