۹۳۹۸۰۷
۱۹ نظر
۵۰۱۴
۱۹ نظر
۵۰۱۴
پ

ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری که به طرح برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای رئیس جمهور به پیشنهاد جهانگیری اشاره کرد، گفت: به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست. من صمیمیتی هم با آقای جهانگیری دارم و زیاد گفتگو می‌کنیم نه همچین ایده‌ای دارند و نه این موضوع صحت دارد.

برترین‌ها: سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درباره پیشنهاد برخی اصلاح طلبان برای استعفای رئیس جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام پرسید گفت: به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور نه مطرح شده و نه طرفدار دارد.

ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست

ربیعی:

* (در پاسخ به سوال خبرنگاری که به طرح برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای رئیس جمهور به پیشنهاد جهانگیری اشاره کرد): به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست. من صمیمیتی هم با آقای جهانگیری دارم و زیاد گفت‌وگو می‌کنیم نه همچین ایده ای دارند و نه این موضوع صحت دارد.

* برخی می‌گویند به دلیل اعتراض که نمی‌گذارند دولت کار کند رییس جمهور باید استعفا دهد. برخی هم از ابتدای عمر دولت می‌گفتند دولت شش ماه بیش تر نمی‌ماند، متاسفانه توجه نمی کنند در چه شرایطی هستیم. اتفاقات که افتاده و فشارهایی که تحمیل شده را در نظر بگیرند. یکی از مشکلات ما سخن نگفتن و اطلاع نرساندن بوده است.

* دولتی که در شش سال کارنامه خوبی از قدرت خرید و اشتغال مردم داشته باید بگوید چرا می‌خواهید عامل تحریم را نادیده بگیرد؟ ما معتقد هستیم این روزها خواهد گذشت ، همه تلاش خود را برای عبور از این روزها خواهد کرد.

* (با اشاره به جلسه شورای عالی فضای مجازی): در این جلسه در رابطه با اینترنت و نگرانی های مربوط به آن صحبت شده است. همگان با اجماع کامل بر تداوم دسترسی مردم به اینترنت آزاد تاکید کردند. به هیچ وجه نه تنها موضوع قطع اینترنت مطرح نیست، بلکه گسترش ارتباط اینترنت ایرانیان هم مورد تاکید قرار گرفته است. به اعتقاد من این جلسه هم به ابهامات پاسخ داده و هم شرایط سیاستگذاری آتی را مشخص کرده است. دولت یازدهم به گسترش اینترنت تلاش کرده است، این دولت سبب گسترش بازار دیجیتال شده است.

* (با اشاره به موضوع استیضاح برخی وزرا): ما معتقد هستیم به تعبیر امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است. از این رو ما سوال از وزرا را حق قانونی مجلس می‌دانیم. لازم است که ما چند نکته را در این ارتباط مطرح کنیم. در این موضوع استیضاح دقت شود که منافع ملی حفظ شود. الان بحث استیضاح چند وزیر کلیدی مطرح است.

* در اتفاقات اخیر وزیر کشور در میدان حضور داشت؛ اگر نمایندگان با تامل بنگرند، احتمالا می توانند با درک شرایط موجود تصمیم دقیق تری بگیرند. از سوی دیگر یک انتخابات مهم پیش رو داریم، برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات با امنیت و گستردگی بیش‌تر امروز در مقابل تحریم های آمریکا مهم است و طرح استیضاح وزیر کشور می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین راه استعفا ؛؛هست و می باشد

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        جهانگیری یک دلقک است
        حرف او چه ارزشی دارد

    • حمید

      ولی همه مردم ایران طرفدار استعفای روحانی ودارودسته اش هست..والاه...

    • بدون نام

      انشاالله از نفس کشیدن مستعفی شوید که پدر مردم درآوردید

    • علیرضا

      کاش همتون استعفا میدادین و کنار می کشیذین .

    • بدون نام

      دولت پرکار دورود

    • رامین

      طرفدار که داره شک نکن
      با این دولت مسخرتون

    • مممم

      سلام الکی مثل بنزین یه دفعه کارخودشونو میکنن ما مردم دیگه بهتون اعتماد نداریم چجوری باید بگیم

    • سعید

      حالا ایستادن چیکار مثلا دولت داری میتونن بکنند نابود شدیم رفت خدا نابودتون کنه

    • کلید دروغ

      شما با سیاست کثیفتون ملت رو بیچاره کردین باشصت لیتر بنزین باید هر روز روستا بریم جایگاه گاز سیستان و بلوچستان یکدونه گذاشتن که باید چهار صبح تو صف بریم هزینه سی ان جی چهار ونیم میلیونه همه رو جوری چیدین که بنزین سه هزاری بخریم

    • بدون نام

      بهتر است استعفا کنند و دولت را بدست دولت سایه بدهند بلکه پاسخگو باشند اینها برای نابود کردن اصلاحات دارند کشور را فدا می کنند.

    • م

      سلام...دورست همه چیزمیگذرد.ولی مامردم ایران هنوزنگران گرانی بیشتر.وبدتروحتی الان هستیم.به ساده گی نگین این حرفهاواتفاقات ... می گذرد.چون هنوزاین جریانات روی ماهست.به فکرماباشید.برای من که اهمیت دارد

    • م

      سلام...دورست همه چیزمیگذرد.ولی مامردم ایران هنوزنگران گرانی بیشتر.وبدتروحتی الان هستیم.به ساده گی نگین این حرفهاواتفاقات ... می گذرد.چون هنوزاین جریانات روی ماهست.به فکرماباشید.برای من که اهمیت دارد

    • سامی

      منظورت همون جهانگیری هست که اجازه عوض کردن منشی هم نداره
      خودتی

    • جواد

      ولی ما هستیم بزارید یک سال کسی دیگری بیاد شاید برای کارگران خوب باشد مردیم به خدا شد یه بار خبر خوب بدید بگید رئیس جمهور استیضاح میشه تنها خبر خوب برای مردم ایران همینه و بس

    • بدون نام

      استعفا چه دردی رادوامیکندحالا فرش کنیم استعفاداد اخر رییس جمهور بعدی یا انتخاب میشود یا انتصاب اگه انتخاب شود با همان کسیکه خاتمی و روحانی را انتخاب کرد انتخاب میشوند یا احمدی نژاد را انتخاب کرد انتخاب میشود بلائی که برسر مردم امد کدام یکی بیشتر بود ؟خاتمی یا احمدی حتما همه میکند احمدی نژاد بلا اور بود چون بعداز اجرایی کردن هدفمند سازی یارانه بلا و فشار آمدنش شروع کرد پس استعفا رای نمی ارد یه راه دیگر پیدا کنید خواسته عموم فکر میکنم این باشد

    • م

      اگر نظر سنجی کنید قطعا طرفدار دارد.

    • بدون نام

      میگذره اما به سختی شما سواره ما پیاده ایخدا پیرشدیم ازدنیا سیر شدیم

    • بدون نام

      چون میداند با استعغا روحانی گندکاریهایش لو میرود باید برود پیش داداشش در زندان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج