۹۴۰۰۱۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نوری: با احترام به استقلال، نمی‌بازیم!

هافبک ماشین‌سازی معتقد است با انگیزه بالایی که بین بازیکنان این تیم وجود دارد، می‌توانند استقلال را متوقف کنند.

ورزش سه: هافبک ماشین‌سازی معتقد است با انگیزه بالایی که بین بازیکنان این تیم وجود دارد، می‌توانند استقلال را متوقف کنند.

میلاد نوری درباره شرایط ماشین‌سازی قبل از دیدار با استقلال گفت: بعد از چند هفته موفق و بردهای مهمی که داشتیم، روحیه بالایی به دست آوردیم و با اینکه در بازی با صنعت نفت باختیم، اما همچنان شرایط خوب خود را حفظ کردیم و در تمرینات با برنامه کار می‌کنیم.

او درباره بازی اخیرشان مقابل صنعت نفت که پس از ۶ هفته شکست خوردند، ابراز کرد: فکر نمی‌کنم این باخت دلیل فنی داشت چون ما بیشتر از صنعت نفت حمله کردیم و در دقایق آخر هم نزدیک بود روی کرنر به گل برسیم، اما صنعت نفت روی یک ضد حمله که خیلی جدی هم نبود، با یک شوت اتفاقی توانست سه امتیاز را بگیرد. به نظرم حداقل حق ما در این مسابقه یک امتیاز بود.

هافبک اسبق استقلال و حال حاضر ماشین‌سازی درخصوص تقابل این هفته با آبی‌ها در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: قطعا مسابقه راحتی نداریم چون استقلال در بهترین شرایط خود در این سال‌ها قرار دارد و با اینکه سرمربی بالای سر این تیم نیست، اما همچنان انسجام خود را حفظ کردند ولی این مسئله را هم در نظر بگیرید که ما هم بعد از ۶ مسابقه، هفته قبل در دقایق آخر گل خوردیم و از نظر فنی شرایط خوبی داشته و داریم.

نوری تصریح کرد: انگیزه زیادی بین بازیکنان ماشین‌سازی وجود دارد و با توجه به اینکه یکی از دو باخت این فصل استقلال را ما رقم زدیم، بچه‌های ما این باور را دارند که می‌توانند در ورزشگاه آزادی هم از این تیم امتیاز بگیرند. البته من برای استقلال که در آن بازی کردم و به ویژه هواداران عزیز این تیم، احترام زیادی قائل هستم ولی به نظرم ما در این مسابقه نمی‌بازیم و حتی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس-اس

      بچه جون شیر سلطان جنگله .حتی زمانی که جنازه اش روی زمین افتاده بازهم کفتارها دسته جمعی جرات نزدیک شدن به اونو ندارن .اینو یادت باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج