جاباما
۹۴۰۳۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمیداوی: لازم باشد از استقلال شکایت می‌کنیم

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: در چند بازی برای ما پنالتی نگرفتند و متاسفانه از منظر امتیازی ضرر کردیم انگار گل‌محمدی باید با خودش جادوگر بیاورد.

خبرورزشی: فرهاد حمیداوی ، در خصوص وضعیت تیم شهر خودرو اظهار داشت: متأسفانه سر ما را در چند بازی به راحتی بریدند. در بازی با سپاهان و در بازی با نساجی خیلی راحت پنالتی‌های ما گرفته نشد و ما واقعاً از این مسائل متضرر شدیم. از طرف دیگر ما باید در تبریز با تراکتور بازی کنیم و این در حالی است که ما روز پنج‌شنبه بازی خواهیم کرد و این تیم روز جمعه به میدان می‌رود. این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کند و این مسأله به ضرر ما است.

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی دیگر باید چه کاری انجام دهد؟ او که نمی‌تواند در زمین جادوگری کند بلکه او می‌تواند تیم را آماده کند که این کار هم انجام می‌شود، اما خیلی راحت در زمین بازی پنالتی‌های ما گرفته نمی‌شود. شما به بازی ما مقابل نفت آبادان، سپاهان و یا استقلال مقابل ۶۰ هزار تماشاگر را دقت کنید؛ می‌بینید که هیچ تیمی فوتبال تیم ما را ارائه نمی‌دهد. انگار گل‌محمدی باید با خودش جادوگر بیاورد. در چند بازی برای ما پنالتی نگرفتند و متاسفانه از منظر امتیازی ضرر کردیم، اما فوتبال خیلی خوبی ارائه می‌دهیم. این مسائل به کنار، اما ما با برنامه‌ریزی لیگ هم مشکل داریم.

مالک باشگاه شهر خودرو درباره اینکه چه اقدامی برای برنامه‌ریزی مسابقات لیگ انجام داده افزود: ما به سازمان لیگ نامه دادیم و از طرف دیگر با سهیل مهدی هم صحبت کردیم، اما گفتند که نمی‌توانند زمان بازی ما را تغییر دهند. از طرف دیگر لیگ ۳۵ روز تعطیل می‌شود و چه اشکالی دارد که زمان بازی ما عوض شود؟ ما تا اینجا تاوان تیم ملی و اشتباهات داوری را دادیم و دیگر چه دلخوشی برای بخش خصوصی می‌ماند که بخواهد در این فوتبال کار کند؟ با آقای درودگر برای درآمد‌های محیطی صحبت کردیم و او گفت که هنوز پول قرارداد دو سال قبل را هم نگرفتیم. حق پخش هم نمی‌گیریم و با چه دلخوشی باید کار کنیم؟

حمیداوی خاطرنشان کرد: ما با مشکلات داوری و اشتباهات آن‌ها کنار می‌آییم، اما با برنامه‌ریزی‌های عجیب نمی‌توانیم کنار بیاییم. در بازی با سپاهان و نساجی به رغم کارشناسان داوری پنالتی‌های ما گرفته نشد. در بازی با نساجی در محوطه هجده قدم فرجی را زدند، اما انگار نه انگار. در بازی با سپاهان، اکبر صادقی را در هجده قدم زدند و دو بازیکن سپاهان در مقابل دروازه خودشان اسپک و آبشار زدند، اما داور پنالتی نگرفت. آن وقت می‌گویند شهر خودرو چند بازی نتیجه نگرفته، اما کسی به این مسائل توجه نمی‌کند.

وی درباره وضعیت روح‌الله باقری که گل‌محمدی عدم نیاز او را اعلام کرده افزود: آقای گل‌محمدی از باقری گله‌مند است و او را به باشگاه معرفی کرده، اما ما در حال صحبت هستیم تا ببینیم که چه تصمیمی در خصوص او باید بگیریم. برای تصمیم نهایی باید با آقای گل‌محمدی صحبت کنم و سپس تصمیم‌گیری انجام شود.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد مناقشه به وجود آمده بین مهدی رحمتی و باشگاه استقلال بر سر مالیات این بازیکن گفت: باشگاه استقلال هنوز بدهی رحمتی را نداده و جالب است که می‌گویند هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. اگر مشکلی وجود ندارد پس چرا نامه داده‌اند که رحمتی بدهکار است؟ به نظر من معاونت حقوقی باشگاه ما به صورت کامل و جامع در این خصوص صحبت کرده، اما اگر باشگاه استقلال بدهی رحمتی را ندهد قطعاً از این باشگاه شکایت خواهیم کرد.

وی درباره اردوی برون‌مرزی شهر خودرو تصریح کرد: بین دو کشور امارات و قطر یک کشور را انتخاب خواهیم کرد و انشاءالله بتوانیم در کشور مقصد بازی دوستانه هم برگزار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج