۹۴۰۶۲۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت تخلیه آب در اهواز

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تلاش برای حل مشکل آبگرفتگی اهواز، گفت: برخی از مناطق اهواز به وضعیت عادی بازگشته اند و برای دیگر مناطق در تلاش هستیم تا مشکلات ظرف مدت امروز یا فردا مرتفع شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تلاش برای حل مشکل آبگرفتگی اهواز، گفت: برخی از مناطق اهواز به وضعیت عادی بازگشته اند و برای دیگر مناطق در تلاش هستیم تا مشکلات ظرف مدت امروز یا فردا مرتفع شود.

فاضل عبیات درخصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی شهر اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان اظهار کرد: در اهواز در مناطقی که امکان تخلیه آب به کمک پمپاژ آب وجود داشت، این کار انجام شده است. در مرکز شهر در مناطقی مانند امانیه، خیابان ادهم، خیابان ۸ پادادشهر، خیابان شریعتی و زیرگذر پل سیاه در کیانپارس آب تخلیه شده و وضعیت در این مناطق بهبود پیدا کرده است.

وی افزود: بخشی از مناطق اهواز نیاز به کار بسیار بیشتری دارند و باید در آن مناطق اقدامات بیشتری برای تخلیه آب انجام داد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: کوی معین زاده، پردیس، کوی مجاهد، شهرک دانشگاه و فرهنگ شهر مناطقی هستند که تجمع آب های سطحی در آن مناطق بیشتر و همچنین ماندگارتر بوده است.

عبیات ادامه داد: برای این مناطق یک کانال موقت از بلوار اکباتان به سمت رودخانه کارون احداث و پمپ هایی که از سمت این منطقه آب را به کانال و نهایتا به رودخانه کارون هدایت کنند، کارگزاری شده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم آبگرفتگی را از منطقه معین زاده اهواز خارج کنیم، این اقدام نقش موثری بر روی خروج آب دیگر مناطق اهواز خواهد داشت.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در ارتباط با دیگر شهرستان های استان باید گفت که در بیشتر شهرستان ها وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

عبیات ادامه داد: در خرمشهر، آبادان، ماهشهر و باوی وضعیت به حالت عادی بازگشته و شرایط مطلوب است اما در کوت عبدالله و شهرستان کارون مشکلات آبگرفتگی همچنان ادامه دارد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به مشکل آبگرفتگی در کوت عبدالله عنوان کرد: با افزودن ظرفیت پمپاژ، تخلیه آب از مناطق کوت عبدالله در حال انجام است اما شرایط هنوز مطلوب نیست.

وی اظهار کرد: این اقدامات برای رفع آبگرفتگی در شهر اهواز و دیگر شهرهای خوزستان کاملا موقتی است و در استان نیاز به شبکه دفع آب های سطحی داریم که جدا از شبکه های فاضلاب باید احداث شوند.

عبیات افزود: ما نیاز داریم تا شبکه فاضلاب اهواز و سایر شهرستان های استان تکمیل و یا احداث شوند. همچنین در خصوص ظرفیت این شبکه های فاضلاب کنونی نیز باید افزایش ظرفیتی در نظر گرفته شود تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: ایستگاه های پمپاژ اهواز باید پایش و ساماندهی شوند و عملکرد آن ها مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانیم در مواقع مورد نیاز این ایستگاه ها را فعال کنیم.

وی ادامه داد: برخی از شهرهای استان از جمله حمیدیه و کوت عبدالله، شبکه دفع فاضلاب مناسب ندارند و یا اصلا شبکه های دفع فاضلاب آن ها کارکرد ندارد و باید مجددا احداث شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: برخی از مناطق اهواز به وضعیت عادی بازگشته اند و برای دیگر مناطق در تلاش هستیم تا مشکلات ظرف مدت امروز یا فردا مرتفع شود.

عبیات با بیان اینکه اقدامات در کوت عبدالله به صورت مقطعی است، خاطرنشان کرد: برای منطقه کوت عبدالله امیدواریم در برخی از مناطق مشکل آبگرفتگی با پمپاژی که در حال انجام است، حل شود و برای برخی از مناطق نیز نیاز به زمان بیشتری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از مسولین بره خوزستان بپرسه اقایان مدیر محلی چیکار میکنند .ثواب داره مردم را با این مدیران چسبیده به میز تنها نگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج