۹۴۰۹۹۳
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

تخلیه آب‌های سطحی آبادان با ۲۰ پمپ

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: بیش از ۲۰ پمپ برای تخلیه سیلاب به وجود آمده برای روان‌سازی تردد در آبادان مشغول کار هستند.

ایرنا: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: بیش از ۲۰ پمپ برای تخلیه سیلاب به وجود آمده برای روان‌سازی تردد در آبادان مشغول کار هستند.

سید زین العابدین موسوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار گروه های شهرداری، آبفا، گاز، برق، پالایشگاه، هلال احمر، و فرمانداری در سطح شهر بیان کرد: نیروهای فرمانداری و بسیج نیز در حال بررسی و صورت برداری از خسارات و مشکلات ساکنان مناطق محاصره شده در آب هستند.

وی افزود: در مناطقی مانند بلوار شهدای هسته ای (هلال بریم)، زمین شهری، مسجد پیروز، ایستگاه هشت (کنار پلیت)، ایستگاه ۱۱، فیه، نهر چوسان، بلوار دهداری و هزاری ها بیش از ۲۰ پمپ در حال تخلیه آب هستند؛ همچنین یک دستگاه بیل مکانیکی نیز در حال نی زدایی، برای روان‌ سازی هدایت آب‌ های دفع شده به سمت کانال های مربوطه است.

موسوی از پیگیری مستقیم دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری خبر داد و گفت: در تماسی که دکتر جهانگیری داشت،گزارش اقدامات انجام شده به اطلاع وی رسانده شد، دستورات و هماهنگی لازم برای سرعت بخشیدن به عملیات دفع آب‌های سطحی از سوی معاون اول رییس جمهوری داده شد.

وی ادامه داد:از زمان برپایی چادر عملیاتی، تمام گروه‌های عملیاتی متولی در امر آب های سطحی و آبفا به صورت پیوسته در منطقه حضور دارند و با نظارت مستقیم مشغول کار هستند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: به تمام نیروها ابلاغ شده تا زمان فروکش کردن آب‌های سطحی و برطرف شدن مشکل باید در محل مورد نظر حضور داشته باشند، امیدواریم بتوانیم مشکلات را هر چه زودتر برطرف سازیم.

موسوی افزود: در حال پیگیری هستیم از طریق هلال احمر و جاهای دیگر اقلامی در اختیار مردم منطقه قرار دهیم.
باگذشت بیش از ۴۸ ساعت از پایان شدید باران بارش در آبادان، آب در برخی از محله‌های مناطق ۲ و سه شهرداری این شهر همچنان وجود دارد و خانه‌های مردم در محاصره آب یا دچار آبگرفتگی هستند.

مقدار بارش های ثبت شده در آبادان وخرمشهر از اول مهر امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال آب گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

روز دوشنبه هفته جاری ۱۱۲.۵ میلیمتر باران در آبادان بارید که موجب آبگرفتگی و انباشت آب در بسیاری از مناطق شهری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س ا سجادی

      صدها پمپ در کشتی ها ولنجها ی پهلو گرفته اطراف آبادان وجود دارد ومی توان ضربتی از آنها استفاده کرد نه فقط منتظر یک نهاد ماند و....

    • بدون نام

      ایا این روش مدریت شهرسازی است.
      حالا برای ساخت یک دکه یا خانه کوچک خدا میداند چقدر سختگیری میکنند

    • بدون نام

      ملت نادان !== فاسد

    • بدون نام

      چرا دروغ .باگذشت 4روز از بارندگی فلکه ایستگاه 8 پراب است یامنازل شرکتی از ایستگاه 12به سمت ایستگاه 8 هنوز مشکل ابگرفتگی رفع نشده دراین مسیر یه پمپ 4 اینچ گذاشتن اخه این همه اب رو پمپ میخواین مدیریت کنین

    • بدون نام

      نگاه چه بر سر پاریس کوچولو افتاده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج