۹۴۱۰۴۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

صادقی: بچه کفاشم و ریگی به کفشم نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حالم از فوتبالی که به خاطر یک ضربه علیه بازیکنن فحاشی می‌کنند، به هم می خورد.

خبرگزاری فارس: امیرحسین صادقی پس از شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی در مورد اینکه امتیازات از دست رفته در پایان فصل به ضرر استقلال می‌شود، اظهار داشت: مدتی قبل هم گفتم که استقلال به حاشیه می‌رود. یک مربی برود و نیاید یا برگردد اینها فرقی به حال باشگاه یا یکسری افراد نمی‌کند اما هوادار خون دل خورده است. اگر استراماچونی ان‌شاءالله و به حق امام زمان بیاید من می‌ترسم از این شرایط و جوی که برای باشگاه و هوادار استقلال رخ می‌دهد و کار استراماچونی صد برابر سخت‌تر شده است. همه توقع دارند که استراماچونی استقلال را قهرمان ایران و آسیا کند. خود استراماچونی هم این شرایط را می‌داند که چقدر سخت است.

وی افزود:‌ خوشبختانه وزارت ورزش چند روزی است که در این مسائل تکان می‌خورد و سفیر در ایتالیا با استراماچونی جلسه می‌گذارد. گرهی که می‌توانستند با دست انجام دهند الان با دندان و چاقو و شمشیر باز می‌کند. امیدوارم این وسط کسانی که باعث این اتفاق شدند فرار نکنند. مطمئن باشند یک جایی گیر می‌افتند. حالا قرار است شکایت کنند یا نه، نمی‌دانم، اما من زبانش را دارم و می‌گویم. به خاطر همین زبان تلخم از استقلال جدا شدم و همه هم شاهد هستند. نه به خاطر پول از استقلال رفتم و نه زیر حرف زور می‌روم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: من بچه کفاش هستم و ریگی به کفشم نیست چون کتانی پایم است. یاد گرفته‌ام که از حقم دفاع کنم.

وی در مورد اینکه داوری مسابقه چطور بود، گفت: مگر من داور هستم. اینکه می‌گویم پیشکسوت من دوست ندارم و بازیکن اسبق این تیم بودم و امروز آمدم که بازی را نگاه کنم و کلی هم لذت بردم. یکسری خاطرات زنده شد اما دقیقه ۹۶ حادثه‌ای که نباید برای یک بازیکن اتفاق بیفتد، افتاد و اینکه بخواهند با یک ضربه در این فوتبالی که بالا و پایین زیاد دارد، فحش بدهند حالم از این فوتبال به هم می‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مکتب کثیف کیسه

    • جمجمه

      هودارای استقلال همینن دیگه ببازند به زمین و زمان فحش میدن مگه به خودت کم فحش دادن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج