۹۴۱۰۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشکسوت پرسپولیس:

بازی تیمِ کالدرون برای تخمه فروش‌ها خوب است!

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم بازی‌های خوب و هوادارپسندی انجام نمی‌دهد و نسبت به تیم برانکو بسیار ضعیف‌تر است.

خبرگزاری ایسنا: جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگویی درباره دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم که با برتری یک بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید، گفت: خداوکیلی خیلی بازی مسخره‌ای بود. بازی هیچ چیزی نداشت. پرسپولیس و پارس جنوبی فوتبال بازی نکردند. فقط آمده بودند خودشان را سرگرم کنند. فوتبال زیبایی ندیدم و گل پرسپولیس هم شانسی بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه امکان دارد پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان پرسپولیس علیه او موضع بگیرند تاکید کرد: من واقعیت را می‌گویم. دلیل ندارد الکی تعریف کنم. پرسپولیس کالدرون و برانکو خیلی با هم فرق دارند. فکر می‌کنم این تیم باید تغییر رویه بدهد و در سیستم و شکل بازی تغییراتی ایجاد شود. باید به سطح تیم برانکو برسد.

وی درباره مشکل پرسپولیس نیز گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس بی‌انگیزه است. شاید هم تغییرات در تیم زیاد است. برانکو کمتر در تیمش تغییری می‌داد. الان سیستم بازی را بر مبنای بازیکنان می‌چینند و وقتی بازیکنان وارد زمین می‌شوند، سردرگم هستند.

شاه‌محمدی در واکنش به این که مهدی ترابی تبدیل به یک بازیکن کلیدی و محوری در این تیم شده است، خاطرنشان کرد: مهدی ترابی خیلی خوب بازی می کند. به نظرم اگر پرسپولیس تیم‌هایی مانند پارس جنوبی و شاهین بوشهر را هم نبرد، مقابل تیم‌های مدعی به مشکل می‌خورد. به عنوان طرفدار پرسپولیس واقعا از بازی تیم راضی نیستم. از شکل بازی رضایت ندارم. اگر ببازیم هم دوست دارم بازی خوبی انجام دهیم.

وی یادآور شد: دیشب بازی رئال و بارسلونا را تماشا کردم. بازی پرسپولیس و پارس جنوبی در مقایسه با ال‌کلاسیکو مانند تیله‌بازی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که راهکار حل مشکل پرسپولیس چیست، اظهار کرد: این تیم نیاز به خرید بازیکن دارد. خط حمله و هافبک باید تقویت شود. پرسپولیس هافبک رونده ندارد. نوراللهی فقط برخی مواقع وارد محوطه جریمه می شود. موقع حمله خیلی کم تعداد هستیم.

شاه محمدی یادآور شد: من این سبک از بازی را دوست ندارم. دوست دارم پرسپولیس هجومی بازی کند. در این بازی چند موقعیت ایجاد شد که پرسپولیس یکی را گل زد.

وی در واکنش به اینکه گلزنی از معدود موقعیت‌های موجود یک برتری محسوب می‌شود گفت: ولی تماشاگر این نوع بازی را نمی‌پسندد. در بازی ال کلاسیکو چندین موقعیت گل ایجاد شد و گل نشد اما همه از بازی راضی بودند. کسی که وقتش را برای فوتبال می‌گذارد باید لذت ببرد. در این بازی فقط ۵ کیلو تخمه شکستیم. بازی تیم کالدرون برای تخمه فروش‌ها خوب است نه هواداری که دنبال بازی زیبا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • h.f.f

      پرسپولیس با وجود پیشکسوتایی مث تو نیاز به دشمن نداره.حالا که چی.مثلا نقد مغرضانه کنی میگن خیلی روشنفکری یا خیلی فنی هستی.نه این حرفا نیس.پرسپولیس قحطی آدمم باشه،هوادارا نون به نرخ روز خوری مث تورو تو باشگاه راه نمیدن.

    • بدون نام

      تو اصلا فوتبال میفهمی تو اون زمین نمیشه راه رفت چه برسه به فوتبال

    • سعید سرخ

      آره نیومدیم که وقتمون رو تلف کنیم....
      جام میخواییم اینم از نوع کوپرش ....

    • آقای قرمز

      روزی صدبار اخبارتون رو میخونم و هرروز بیشتر شاهد موضع گیری زبرکانه شما علیه پرسپولیس میشم واقعا خجالت داره برنامتون رو پاک میکنم

    • hamiiiiiid

      هر کی یه جور میخواد اسم خودشو بندازه سر زبونا،،تا همین الان که این متن و بخونم سالها بود اسم جمشید شاه محمدی یادم نبود،،اینم اینطوری اظهار وجود میکنه دیگه....

    • بدون نام

      تیله بازی خوب اومدی دمتگرم خخخخخ

    • بدون نام

      تودیگه ازکجا پیدات شدنمیدونیم کجای دلمون بزاریم

    • سرداران آبی

      شاید خیلی از هواداران لنگ ندونن شامحمدی از بازیکنان خوبشون بوده . و واقعا حرف دل خودشو لنگیا را زده ... نباید از ش ناراحت بشید بابت حرفی که زده ... راست گفته واقعیت گفته فقط واسه تخمه فروش خوب شده که بجای نگاه کردن بازی نشستن گفتن تخمه بخوریم خیلی بهتر تماشای بازیهای مسخرس ... البته چندی پیش هم علی دمبه هم همچین اظهار نظری داشته بود..

    • بدون نام

      بهترین تیم لیگ پرسپولیسه حالا شما حاشیه سازا هر چی دلتون میخواد بنویسین

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      دیدید داور چطو دیقه هشتاد دستبکار شد ک پنالتی براش بگیرع و نجاتش بده؟‌ لعنت

    • بدون نام

      والا تو دیگه کی هستی اصلا اسمتم برامون آشنا نیست بعدم در مورد گل ترابی واقعا فکر میکنی اتفاقی بود خیلی احمقی

    • بدون نام

      ماشالا فرگوسن چطور تا الان شمارو ندزدیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج