اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۱۱۱۲
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

بازیگر سریال رابطه دست به افشاگری زد

روث ویلسن پس از آنکه با اصرار سازندگان "رابطه" برای بازی در صحنه‌های برهنگی مواجه شد، پس از چهار فصل از ادامه حضور در این سریال انصراف داد.

همشهری آنلاین: پس از جدا شدن ناگهانی بازیگر ۳۷ ساله بریتانیایی از پروژه "رابطه" در ۲۰۱۸، حرف و حدیث درباره دلایل ماجرا بسیار بود. تا اینکه هالیوود ریپورتر با بسیاری از افراد درگیر در این داستان گفتگو کرد و به دلیل اصلی جدایی ویلسن پی برد؛ بازیگری که برای همین سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد.

گفته می‌شود ویلسن حتی پیش از خروج از پروژه "رابطه" هم مدت‌ها با سازندگان آن اختلاف نظر اساسی داشت. او همان زمان در این باره به نیویورک تایمز گفته بود: "موضوع نه درباره برابری حقوق و دستمزد است، نه مشکلی دیگر وجود دارد. من واقعا اجازه ندارم درباره دلیل اصلی حرف بزنم. اگر می‌خواهید بدانید جریان چیست، بهتر است با تهیه‌کننده و خالق سریال تماس بگیرید. یک داستان بسیار بزرگ‌تر پشت این بحث‌هاست."

بازیگر سریال رابطه دست به افشاگری زد

یکی از افرادی که در دوران تولید "رابطه" سر صحنه آن حضور داشت، در این باره گفته است: "از همان ابتدا یک بحث فرهنگی در میان بود و سارا تریم (خالق سریال) کارهایی از بازیگران می‌خواست که واقعا نیاز نبود یا بازیگر نمی‌توانست و نمی‌خواست انجام بدهد. بارها و بارها خود من دیدم که تریم از بازیگران می‌خواست مقابل دوربین برهنه شوند و توجه نمی‌کرد که آنها با این کار راحت نیستند یا در فیلمنامه چنین چیزی نوشته نشده است."

نکته عجیب اینکه یکی از تهیه‌کنندگان سریال "رابطه" از لینا دانم، بازیگر سریال "دختران" خواسته بود با ویلسن برای شام بیرون برود و او را ترغیب کند در بعضی صحنه‌ها بدن خود را به نمایش بگذارد. این در حالی است که تریم تمام اتهام‌ها و شایعه‌ها را رد کرده و گفته است هرگز از بازیگران نمی‌خواهد در صحنه‌هایی که راحت نیستند جلوی دوربین قرار بگیرند. او خود را مدافع حقوق زنان دانسته و خواستار دامن زدن به ماجرا شده است.

ماجرای مربوط به خروج ویلسن از سریال "رابطه" در حالی پس از حدود یک سال آشکار شده که پیش‌تر امیلیا کلارک، بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" هم گفته بود برای حضور یافتن در برخی صحنه‌های برهنگی تحت فشار بوده و بسیار احساس آزردگی می‌کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این که در خارج با اون همه آزادی زندگی میکنن و یه اسلام ایمان ندارن ولی حیا و پوششون از خیلی دختران و زنان ایرانی بهتره

      پاسخ ها

      • قق

        حرف گم فت نزن آنها برهنه هستند میدانی یعنی چه ایرانیها هم اگر قدر خود را بدانند خود را حفظ می کنند حیا فطری است که در غرب از کودکی با مبارزه می شود

      • عسل

        غربی ها که براحتی بایکدیگر رابطه جنسی برقرار میکنن بدون هیچ محدودیتی بعد به اونا میگی باحیا

    • بدون نام

      کثافتهای آشغال،بی تمدن،وحشی.حیوان درمقابلتان شرف دارد.اگر برهنگی وبی بند وباری خوب بود چه لزومی داشت بشر زحمت بکشد لباس اختراع کند وبالباس، مد وتمدن بسازد. وبازبان لباس بادنیا حرف بزند،شگفتی بیافریند،زیبایی بسازد،فرهنگ وتمدن خلق کند.شغل بسازد ومیلیونها انسان از قبل دوخت ودوز اقتصاد وتجارت کنند وبالباس فرهنگ خودرا معرفی کند.انسانها دربرهنگی مثل همندولی بالباسهای متنوع تجلیات گوناگون مییابندوزیبایی خودرا برخ میکشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج