جاباما
۹۴۱۹۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چلسی با رقم نجومی به دنبال ستاره دورتموند

چلسی قصد دارد در انتقالات ژانویه با هزینه ای ۱۲۰ میلیون پوندی برای جذب جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند اقدام کند.

ورزش سه: باشگاه چلسی می‌‌خواهد ناکامی ۶ ماهه‌اش برای خرید بازیکن به دلیل محرومیت از سوی فیفا را تلافی کند و در پنجره نقل و انتقالات ژانویه رقمی معادل ۱۲۰ میلیون پوند را صرف خرید ستاره انگلیسی پرطرفدار تیم بوروسیا دورتموند، جردن سانچو کند.

سانچوی ۱۹ ساله مشتری انگلیسی پروپا قرص دیگری مانند منچستریونایتد دارد، تیمی که سال گذشته تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن انگلیسی انجام داد اما موفق نشد.

چلسی با رقم نجومی به دنبال ستاره دورتموند

اکنون چلسی می‌خواهد با رقمی که نظیر آن هرگز در باشگاه چلسی برای خرید یک بازیکن پرداخت نشده است، سانچو را به خدمت بگیرد و پروژه بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی فوتبال انگلیس و اروپا را آغاز کند.

طبق گزارش نشریه سان، تیم تحت هدایت فرانک لمپارد، در حال حاضر محتمل‌ترین مقصد برای سانچو است چرا که باشگاه چلسی آماده است رقم مورد نظر باشگاه دورتموند برای فروش این بازیکن را بپردازد.

لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ هم به خرید سانچو علاقه نشان داده است اما به نظر می‌رسد که انگیزه چلسی برای خرید این بازیکن بیشتر است، چون این تیم می‌خواهد جای خالی ادن هازارد که تابستان امسال به رئال مادرید رفت را پر کند.

سانچو فصل گذشته در دورتموند 12 گل زد و 14 پاس گل داد و به همین دلیل توانست در تیم منتخب بوندس‌لیگا در فصل 19-2018 قرار بگیرد. او با ثبت این آمار به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه دورتموند تبدیل شد که در یک فصل از بوندس‌لیگا تعداد گل‌ها و پاس‌های گلش دو رقمی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج