۹۴۱۹۷۸
۱۸ نظر
۵۰۰۹
۱۸ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار تند صفار هرندی به عربستان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تصمیم دولت مبنی بر اجرای سهمیه‌بندی بنزین درست بود، گفت: بهتر بود دولت بنا بر پیشنهاد کارشناسان این سهمیه را به همه اختصاص می‌داد.

خبرگزاری فارس: محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب در نشست بصیرتی مسجد فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها رشت با بیان اینکه در این برهه از انقلاب باید بدانیم در کجا هستیم و چشم‌انداز پیش رو چیست، اظهار کرد: امروز برخی از خارج و داخل مغلطه می‌کنند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده درحالی‌که برخی‌ها به‌ناچار نا گریزند حقایقی را از ایران اسلامی بازگو کنند.

وی با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف افزود: امروزه ناوهای خارجی و پهپادهای غریبه اگر قصد تعدی و جسارت به آب‌وهوای سرزمین داشته باشند با سربازان وطن روبرو خواهند شد و حواسشان جمع است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزود: امروزه دشمن با توجه به قدرت نرم و سخت و فعالانه عمل کردن در حوزه‌های مختلف جرئت تجاوز و هرگونه اقدام خفیف علیه ایران را ندارد. امروزه هر جا که مورد تحریم قرار گرفتیم خوداتکا شدیم درحالی‌که آمریکا علاوه بر تحریم از دارایی‌های ما را که بلوکه کرده بود، حق امانت‌داری می‌گرفت.

وی با استناد به منابع خبری آمریکا مبنی بر اینکه ایرانی‌ها قادر به تهدید و اسقاط موشک‌های نوین آمریکا با تجهیزات هوایی غیر پیشرفته هستند، گفت: این ادعا، موضع یک مسؤول عقیدتی سیاسی در ارتش نیست بلکه موضع فرماندهان ارشد آمریکایی است.

صفارهرندی با اشاره به خودباوری کاذب عربستان در از بین بردن ایران به‌وسیله سلاح‌های خریداری‌شده گفت: به ادعای کارشناسان غرب اگر آل سعود با ایران به جنگ برخیزد، جمهوری اسلامی چنان آن را با خاک یکسان می‌کند که این کشور قدرت تماس برای کمک گرفتن از هم‌پیمانانش را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مقام‌ معظم رهبری به اذعان قدرت‌های غرب و شرق موفق‌ترین رهبر جهان است، خاطرنشان کرد: به اذعان شرق و غرب، رهبر ایران ساده‌زیست، متقی، غرب‌ستیز، اهل مطالعه و تنها رهبر جهان هست که مردم حاضرند جان خود را فدایش کنند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم دولت مبنی بر سهمیه‌بندی مجدد بنزین مانع از قاچاق آن شده، گفت: نحوه اجرای آن با چالش‌هایی روبرو است و بهتر بود دولت بنا به پیشنهاد کارشناسان آن را به همه اختصاص می‌داد تا در صورت عدم نیاز از سوی مردم، این فرآورده باارزش به خود دولت فروخته شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: من، نه بیش‌ازاندازه جوان گرا و نه پیر ستیز هستم اما معتقدم باید کسی که آماده خدمت هست وارد مجلس شورای اسلامی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعیت بین باش مگه توایران زندگی نمی کنی چرا اینقدر دروغ ؛خجالت نمی کشی مگه نمی دانی که تحریم تا چه اندازه بر زندگی مردم تاثیر گذاشته اصلا مگه برای مردم چیزی بایز مانده

      پاسخ ها

      • @اسلام ناب محمدی@

        آمریکا جان‌مادرت حمله کن تکلیف این مردم بدبخت را روشن کن

    • بدون نام

      خوب تکلیف ماکه زیرچکمه های شماها استخوانهایمان نرم شده چیست ازحق ماکی دفاع می کند اینکه هفتاددرصداقتصادرابه قدرت بخشیده اید وازنظردفاعی خوب هستیدشکی نبست ولی مردم چی ؟

    • بدون نام

      چی زدی باز تو

    • بدون نام

      رویایی فکرنکن

    • زندگی بدون حاشیه

      بن بست را شما خودتان ایجاد نکنید کسی نمیاد ایجاد کنه،مثلا قیمت پراید چ ربطی ب تحریم دارد ک هر روز باید شاهد افزایش باشیم آیا واقعا یک دولت از کنترل قیمت یک خودرو انقد عاجز است؟؟؟براستی ما در کجای تاریخیم

    • بدون نام

      خوشبحالت نه غم نون داری و اجاره خونه عقب افتاده

    • بدون نام

      خوشبحالت نه غم نان داری و نه اجاره خونه ات عقب افتاده

    • بدون نام

      قراربودتنگه هرمز راببندیم کسی نفت نفروشه،،تنگه راگرفتند اجازه فروش نفت بهمون نمیدن،،هی با حقه بگیم نفت راکنارگذاشتیم تا استقلال اقتصادی داشته باشیم،،نفت ده سال دیگه خریدارنداره همه چی برقی وومیشه،،قطر وروسیه همه نفت وگازمشترکمون فروختند،،لعنت لعنت

    • بدون نام

      چرت نگو

    • بدون نام

      اخه بنده خدا ترسید از ةهدیدت

    • بدون نام

      یعنی چجوری بنزین به همه اختصاص میداد ?

    • بدون نام

      احسنت بر صفارهرندی عزیز.

    • بدون نام

      در زمان جنگ با عراق هم اینگونه بودید؟ آیا شما دچار خود بزرگ بینی نشده اید؟

    • بدون نام

      شما که اینقدر قدرت دارید به داد ملت خودتان برسید

      جای نرمی نشستی و عربستان را باخاک یکسان میکنید.گفتن این سخن اسان است.
      ما ملت نان شب نداریم بخوریم

    • بدون نام

      دروغ. دروغ. وخالی بندی!! ماقدرت داریم تنگه هرمز را می بندیم!! . اگر ما نفت صادر نکنیم هیچ کشور دیگر هم صادر نخواهد کرد!! اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آنرا آتش می زنیم!! تا شما ابلههان سیاسی ونابخردان رجزخوان وشعار دهند گان بی شعور باشین وتریبونهای مفت هم باشد هر روز بدتر از دیروز خواهد بود

    • بدون نام

      درود بر شما,به امید خدا مشکلات اقتصاد حل بشن و هممون زن بگیریم.

    • عادل ایرانی.chichonin1090@gmail.com

      خخخخخخ حمله به اب وهوای ما؟ اب وهوا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج