۹۴۲۰۶۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

کیهان: برخی نمایندگان تئوری هِلوی را دنبال می‌کنند

حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان با انتقاداز رفتار برخی نمایندگان مجلس؛ مواضع آنان را در راستای تئوری؛ «مبل‌های سوخته» رابرت هلوی، تئوریسین مشهور ارزیابی کرد.

حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان با انتقاداز رفتار برخی نمایندگان مجلس؛ مواضع آنان را در راستای تئوری؛ «مبل‌های سوخته» رابرت هلوی، تئوریسین‌ مشهور ارزیابی کرد.

او نوشت:

رابرت هلوی -ROBERT HELVEY- یکی از تئوریسین‌های جنگ نرم و کودتای مخملی است که در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ نیز نقش قابل توجهی داشته است. در جایی به نقل از رابرت هلوی خوانده و یا دیده‌ام که می‌گوید؛ برای تولید گرما، هیزم یا ذغال‌سنگ را درون بخاری‌ها و شومینه‌ها می‌ریزند و کار عاقلانه‌ای نیز هست چرا که هیزم و ذغال‌سنگ از جمله سوخت‌های ارزان‌قیمت است و استفاده از آن برای تولید گرما مقرون به صرفه است.

هلوی در ادامه می‌گوید؛ اگر مشاهده کردید که در یک خانه مسکونی و یا در سالن یک کارگاه تعدادی مبل را درون شومینه ریخته و می‌سوزانند، صاحب‌خانه یا مدیر کارگاه را دیوانه تلقی نکنید! شاید مبل‌ها به علت شکسته‌شدن پایه‌ها و پاره شدن پارچه روی آن دیگر قابل استفاده نبوده و باید دور ریخته می‌شدند.

در این حالت برخلاف تصور اولیه شما آنچه در بخاری و یا شومینه درحال سوختن است، مبل نیست که نگران ارزش و قیمت آن باشید! مقداری چوب و پارچه است که اگرچه پیش از این مبل بوده ولی حالا دیگر تاریخ مصرف خود را از دست داده و سوزاندن آن با صرفه‌تر از دور ریختن است!

هنجار‌شکنی این روزهای برخی از نمایندگان مجلس و تعدادی از سیاست‌بازان مدعی ‌اصلاحات و همنوایی بی‌پرده آنها با خواسته‌های رسماً اعلام شده دشمنان را تنها با تئوری؛ «مبل‌های سوخته» رابرت هلوی می‌توان تعریف کرده و به ارزیابی نشست. کافی است نگاهی گذرا به سوابق و کارنامه آنها بیندازید.

وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸، نظر‌‌سازی به سفارش دشمن در پوشش نظرسنجی! همکاری با کانال صهیونیست‌ساخته آمد‌نیوز، حمایت از اراذل و اوباش اجاره‌ای در آشوب‌های اخیر، آلودگی به فساد اقتصادی، پیشنهاد واگذاری جزایر ایرانی به بیگانگان، تلاش برای حذف قانون حجاب و... فقط بخشی از کارنامه سیاه آنان است که تاکنون از پرده بیرون افتاده است.

و اما، مراجعه به نمونه‌های مشابه قبلی این احتمال را قوت می‌بخشد که اتاق فرمان طیف یاد شده از کارکرد بعدی آنها قطع امید کرده است و آنان را مهره‌های سوخته‌ای تلقی می‌کند که ترجیح می‌دهد قبل از آنکه دور ریخته شوند به عنوان مبل‌های شکسته در تئوری ‌هلوی از آنان بهره‌کشی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عزیز

      برترین ها تو را به جان هر کسی که دوست داری اخبارهای این را نشر نده

    • بدون نام

      ای ای کیهان تو هم با این تحلیل های ابکی فقط پول مردم و حروم میکنی

    • بدون نام

      درود بر حاج حسین شریعتمداری عزیز محبوب دلها

    • مجتبی

      این روزنامه کیهان هم گندش رو درآورده هر روز انتقاد و تخریب ی بار نشد ی تیتری نزنه که این مسائل نباشه.برا خودش ی دشمن فرضی ایجاد کرده بابا خودت دشمنی .من نمیدونم این همه سال بودجه این روزنامه ای که کمتر کسی میخونه از کجا میاد؟ اسن همه شکایت ازش میشه چرا تبرئه میشه همش؟ بماند...

    • مهدی

      مجبور هستیم تحلیلهای بی‌منطق را ببینیم؟, قحط‌الرجال یعنی همین.

    • منوچهر

      باز هم تو حرف زدی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج