۹۴۲۱۵۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

صفوی: برخی دولت‌مردان دچار سوء‌عاقبت شدند

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم که از زمان مهندس بازرگان تا کنون به یاد دارم آن دولت‌مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آنهایی که همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند.

خبرگزاری ایسنا: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم که از زمان مهندس بازرگان تا کنون به یاد دارم آن دولت‌مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آنهایی که همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح دوشنبه در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم با تاکید بر اینکه کتاب عنصری مهم برای تعامل جامعه انسانی است و همه تمدن‌های بشری از طریق کتاب جاودانه مانده است، گفت: رمز پایداری ملت، هویت ملی و اسلامی ما و همچنین رمز پایداری انسان‌ها، مقاومت‌ها و استقامت در راه حق و فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی فرهنگ نوشتن است.

وی خاطر نشان کرد: پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدند و امروز نیز در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارند؛ ما به وجود این پاسداران افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده‌اند و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می‌کند.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار جان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمان‌های انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه گران داخلی و خارجی مقابله می کنند.

سرلشکر صفوی بابیان اینکه «هم اکنون در فضای آلوده شبکه های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو پاسداران نویسنده و قلم فرسایی نویسندگان اصیل انقلابی است» خطاب به پاسداران اهل قلم تاکید کرد: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین و در جهت امید افزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. همچنین گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شؤن مختلف تبیین نمایید و در کتاب های خود به سرطان نفوذی ها و‌مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان نیز گفت: این حجم از بارندگی در این استان آن هم در یک روز بی سابقه است اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلا برای همین مسئول شده اند.

سرلشکر صفوی در پایان به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی اشاره و خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم که از زمان مهندس بازرگان تا کنون به یاد دارم آن دولت‌مردانی که با امام و مقام معظم رهبری همراهی کردند، عاقبت بخیر شدند و آنهایی که همراهی نکردند، دچار سوء عاقبت شدند؛ لذا از پاسداران نویسنده می خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی و تبیین نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج