۹۴۲۲۸۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اختلاف مالی، عامل قتل شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که بعد از ارتکاب قتل در خمین و مجروح کردن خود، در تماس با اورژانس به قتل اعتراف کرد، دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که بعد از ارتکاب قتل در خمین و مجروح کردن خود، در تماس با اورژانس به قتل اعتراف کرد، دستگیر شد.

سرهنگ محمود خلجی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های اورژانس شهرستان خمین مبنی بر امدادخواهی فردی که خود را قاتل معرفی کرده است، تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشاهده شد، راننده خودرو به علت ضربه سلاح سرد فوت شده و سرنشین آن نیز از ناحیه شکم مجروح شده که فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که او با شخص راننده دارای اختلاف مالی بوده و از تهران در حین تردد به یکی از استان‌های اطراف بوده اند که با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده و در این حین سرنشین خودرو با چاقوی میوه‌خوری به راننده ضربه زده و او را به قتل می‌رساند.

خلجی ادامه داد: بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی اش به خود نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد و تالم فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی نیست به این پدر سوخته بی شرف جنایتکار بگه چطور جون خودت عزیز بود که زود وحشت کردی وبه التماسو کمک خواهی افتادی ولی جان یک انسان را به راحتی گرفتی واونو کشتی بدون اینکه به عواقبش فکر کنی خانواده اون شخص تو را باید تکه تکه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج