اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۲۵۱۳
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

مدیرعامل مترو: شلوغی‌ها طبیعی است، مدارا کنید

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه شلوغی مترو مانند صف نانوایی و بانک طبیعی است،‌گفت: همه باید مدارا کنیم تا پایانه‌ها و قطارهای جدید راه بیفتد.

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه شلوغی مترو مانند صف نانوایی و بانک طبیعی است،‌گفت: همه باید مدارا کنیم تا پایانه‌ها و قطارهای جدید راه بیفتد.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مورد اینکه مترو در حال حاضر با ازدحام جمعیت مواجه شده است راهکارها چیست و شما چقدر مسافر مترو هستید؟ اظهارداشت:چرا می‌گویید مسافران زیاد شده‌اند سرفاصله حرکت قطارها در خطوط نسبت به قبل کاهش یافته است من تقریبا همه بعدازظهرها هنگام بازگشت به خانه از مترو استفاده می‌کنم و مسیرم از خط ۴ است. البته مشکلاتی وجود دارد که تلاش کرده‌ایم تمهیداتی برای‌ آن اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برای شما پیش آمده که در توقف‌های طولانی قطارهای مترو بمانید؟ گفت:بله، سرفاصله حرکت قطارها به طور متوسط ۳.۵ دقیقه است ولی برای سرفاصله ۲ تا ۲.۵ طراحی شده هر چه در توانمان است قطار وارد خطوط کرده‌ایم و در ادامه مسیر نیز تعداد دیگر به آمار قطارها در پایتخت افزوده می‌شود، ظرفیت مترو را به صورت روزانه در همه خطوط بررسی می‌کنیم و ما سه مد محاسباتی در این زمینه داریم. یکی اینکه در ساعات مختلف ورود مسافران در خطوط متفاوت را بررسی کرده و دیگری اینکه تعداد مسافران سرپا و ایستاده نیز آمارشان مشخص است. همچنین ظرفیت خط نیز روزانه رصد می‌شود.

۸۰ درصد مسافران مترو سرپا هستند

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو درباره نحوه محاسبه صندلی‌های خالی مترو گفت: این کار نه به صورت چشمی بلکه به صورت دقیق و جامع انجام می‌گیرد چرا که تعداد قطار، مسافر و صندلی مشخص است و بر اساس طراحی جدول زمانی محاسبات را انجام می‌دهیم. تعداد مسافران سرپا در هر خط روزانه به ۹۰۰ نفر هم نمی‌رسد و جدول آن کاملا مشخص است یک رام قطار ۳۰۰ صندلی به طور متوسط دارد و تعداد مسافران سرپا و ایستاده در پایتخت مطابق استاندارد است.

وی بیان داشت: ساخت قطار بر اساس استانداردهای جهانی صورت گرفته و دل‌بخواهی طراحی نشده است. به عبارتی می‌توان گفت ۸۰ درصد مسافران ایستاده و ۲۰ درصد نشسته هستند بعضی وقت‌ها در ساعاتی تعداد مسافران سرپا و ایستاده نصف نصف می‌شوند. بنابر این در ساعات مختلف و در قطارها و خطوط مختلف شرایط متفاوت است.

وی در ادامه گفت: مترو وسیله‌ای است که کلاً شلوغ بوده و طبیعی است. شما وقتی صف نانوایی می‌روید انتظار دارید بلافاصله نان بگیرید؟! یا وقتی به فروشگاه زنجیره‌ای شهروند می‌روید می‌توانید بلافاصله خرید کنید؟ همچنین زمان رفتن به بانک بلافاصله کارتان انجام می‌شود؟ با همه این مثال‌ها مشخص می‌شود که همه جا صف است و کلاً دنیا صف دارد. ما هیچ مقوله‌ای را نمی‌توانیم پیدا کنیم که بلافاصله مردم بتوانند خدمت بگیرند. مترو نیز این چنین است.
نوبخت بیان داشت: علاوه بر شلوغی در همه جای دنیا تعدادی از مسافران می‌توانند روی صندلی بنشینند و برخی باید سرپا بایستند سعی کرده‌ایم در خطوط مختلف سرویس‌ها را بهتر ارائه دهیم در خط ۶ سرفاصله حرکت قطارها را تلاش می‌کنیم از ۱۵دقیقه به ۱۰ دقیقه برسانیم تا خدمت به مردم بهتر انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در مورد شلوغی مترو خاطرنشان کرد: متوسط ۱۱ درصد نسبت به ماه قبل از افزایش نرخ بنزین تعداد مسافران بیشتر شده است که شلوغ‌ترین خط، خط یک مترو است و ما تمامی موجودی قطارها را وارد سرویس کرده‌ایم اینکه در شرایط موجود مترو شلوغ است را قبول داریم ولی باید مدارا کنیم تا قطارهای بیشتر به چرخه مترو اضافه شود. همچنین باید مدارا کنیم تا پایانه‌های جدید راه بیفتد و همه با مشکل کنار بیاییم وگرنه ما هم زیر بار انتقاد در حال خرد شدن هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به یعنی خودتون بمالید مثل همیشه...

      پاسخ ها

      • پژمان

        همه چیز طبیعیه، شلوغی مترو، ترافیک، آلودگی و ...آیا طرح جامع شهر رعایت میشد و شهرداری فروش تراکم و ماده صد نداشت آیا این مشکلات بود؟

    • ا

      مرد حسابی نباید مترو شلوغ باشه خدمات رو باید بالا ببری وقتی میگی از وسیله عمومی استفاده کنید باید فکر همه چیزش رو بکنید نه از روی معده حرف بزنی بفهم چی میگی

    • بدون نام

      همینه که هست؟

    • بدون نام

      این هم تحریم است مدارا کنیم

    • بدون نام

      ازهر ۱۰۰ نفر ایرانی درشهرهای آلوده ۱۸نفر مسافرت ومابقی در
      شلوغی کار برای خرج روزانه.دولتمردان درسفرند.خودروخوب
      منزل خوب اکسیژن خوب ودفتر خوب درتهران واستانها وشهرها
      مسئولین دولتی مجلسی وسرمایهداران آرام بخوابید .که مستضعفان وجانبازان امنیت برای امنیت شما وخانوادهتان
      بیدارنند

      پاسخ ها

      • طلایی

        احسنت

    • فرزاد

      من ازطرف مردم معذرت خواهی میکنم که ازشمازیادی متوقعند یادمون نبوداینجاایرانه وبایدخفه شی

    • بدون نام

      مترو شلوغ نیست طراحی شما مشکل دارد وقتی کرج را وصل میکنید به صادقیه و میخواهید ساری را وصل کنید به تهران پارس و همه شهرستان ها را وصل کنید به تهران و قطار آنها زود تر از قطار تهران مسافر سر ریز کند معلوم است که برای مسافر تهرانی جایی باقی نمیماند آقای محترم طراحی و مدیریت شما غلط است این را بفهمید

      پاسخ ها

      • ''''''''Shanjani................'

        ''''' آیا '' با شلوغی های'' مصنوعی هم باید'' مدارا کنیم ???

      • بدون نام

        عقده ای ساری رو اگه میخوان وصل کنن به تهران واسه خاطر شماست

    • تهرانی

      خدا لعنتان کند مترو صادقیه آینقدر شلوغ و محیطش کثیف است که نمیشه نفس کشید. هیچ برنامه ای برای کثیف بودن وشلوغ بودن نگرفتید. حداقل میدانید که مترو صادقیه شلوغ است بودجه بیشتری نسبت به ایستگاه های دیگری در نظر بگیرد تا مردم بیشتر از این ناراحت نباشند .باز هم مثل همیشه حرفهایمان به جایی نمیرسه نه به شورای شهر نه به شهرداری تهران نه به مدیریت مترو نه به مدیر مترو ایستگاه صادقیه

    • آرمان

      بابا خجالت بکشید روی بیشعوری مدیران و ناکارامدیشون مردم چقد باید صبر و مدارا کنن

    • بدون نام

      مردم بدبخت مدارا کنن شما مسولان با ماشینها ی انچنانی کیف کنید

    • بدون نام

      همه چیزاینجاطبیعی خیانت وطن فروشی ....وقتی بودجه منابع شغلامون خرج حدود۲۰ملیون افغانی کنیدعواقبش این میش ۲۰۰سال بودجه مملکت ....خودعراقچی گفت ۳۰۰هزارمیلیاردخرج۳ملیون افغانی و۲ملیون شغل واشغال کردن وبیکار طبیعی همش ازکم بودجگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج