۹۴۲۵۱۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حاتمی: تا نوری را روی دوشم نگذارم، خداحافظی نمی‌کنم!

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می گوید آنقدر محمد نوری را به خاطر پنالتی اش اذیت کرده که سر خودش هم آمده و موقع پنالتی به شاهین سُر خورده است.

ورزش سه: فرزاد حاتمی درباره برد تیمش مقابل شاهین بوشهر عنوان کرد: بازی زیبایی با شاهین بوشهر انجام دادیم. مسابقه ای که ۵ گل داشته باشد، طبیعتا زیبا و جذاب بوده است. خوشبختانه توانستیم با اینکه دو بار عقب افتادیم جبران کنیم و در نهایت با زدن گل برتری به دور بعدی جام حذفی برسیم. از حالا به بعد به مرحله بعدی فکر می کنیم و امیدوارم اتفاقات خوب تر هم بیفتد.

وی درباره سُر خوردنش در صحنه پنالتی که به شاهین زد و توپ به شکل عجیبی وارد دروازه شد، گفت: فکر می کنم آه محمد نوری بود که مرا گرفت! نوری هم موقع پنالتی زدن به شاهین سر خورده بود و آنقدر او را اذیت کرده بودم که سر خودم هم آمد. خوشحالم که توپ گل شد و توانستیم به بازی برگردیم.

مهاجم نفت همچنین گفت: تیم خیلی خوبی داریم. چندین بار ما در مسابقات عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم. نشان دادیم تیم ما آماده برگشت به مسابقات است و در هر شرایطی می توانیم این کار را انجام بدهیم.

حاتمی درباره اعلام مهدی تارتار بر جدایی از نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آقای تارتار زحمات زیادی کشیده است اما به هر حال باشگاه به تعهداتش در قبال بازیکنان عمل نکرده و ایشان حق دارد نگران آینده خودش و تیم باشد. به هر حال او تصمیم به جدایی گرفته اما باید بگویم اگر پول به بازیکنان پرداخت نشود، اکثر نفرات نیز بازیکنان آزاد خواهند بود.

وی ادامه داد: متاسفانه باشگاه نفت مسجدسلیمان به وعده هایش عمل نکرده است. فقط ۲۵ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و اکثر بچه ها در قراردادشان بند دارد که اگر دریافتی شان به ۵۰ درصد نرسند می توانند جدا شوند. امیدوارم مسئولان باشگاه دست بجنبانند و اجازه ندهند اتفاقات بدتری برای نفت بیفتد. فکر می کنم چون تیم ما در چشم بوده اکثر بازیکنان پیشنهاد دارند و با این شرایط هیچ کدام در نفت نمی مانند.

حاتمی درباره خودش گفت: خودم هم چند پیشنهاد دارم اما دوست دارم در نفت مسجدسلیمان باقی بمانم. امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند و شرایطی پیش بیاید که بتوانم به کارم در این باشگاه ادامه دهم.

وی درباره اینکه به فکر خداحافظی از فوتبال نیست افزود: فعلا که بازی می کنم. در بازی دیروز دقیقه ۱۲۰، ۵۰ متر استارت زدم و این نشان می دهد شرایط بدنی ام خوب است. خیالتان راحت باشد، من تا زمانی که محمد نوری(کاپیتان کنونی پارس جنوبی) را روی دوشم نگذارم و او را برای خداحافظی دور زمین نچرخانم، خداحافظی نخواهم کرد.(باخنده)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج