۹۴۲۶۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محمدزاده: دوست دارم برای تراکتور بازی کنم

وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: چند پیشنهاد خوب دارم و تلاش می‌کنم برای ادامه فوتبالم یک تصمیم خوب بگیرم.

خبرگزاری تسنیم: وحید محمدزاده در گفت‌وگویی در واکنش به اینکه گفته می‌شود شاید در نیم‌فصل دوم پیراهن تراکتور را بر تن کند، گفت: من چند پیشنهاد خوب دارم، ولی واقعیت این است که هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. دوست هم ندارم تا چیزی قطعی نشده است حرف بزنم، ولی از تراکتور پیشنهاد دارم و دوست دارم برای این تیم بازی کنم. ما اصالتاً تبریزی هستیم و بازی در تراکتور هم هیجان خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم تا چند روز آینده تکلیفم روشن خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای جدایی از ذوب‌آهن تصمیم قطعی‌اش را گرفته است، خاطر نشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و سرمربی جدید ذوب‌آهن هم مشخص نشده است. منتظرم تا سرمربی انتخاب شود و ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. سعی می‌کنم برای ادامه فوتبالم بهترین تصمیم را بگیرم، ولی طبیعتاً برای جدایی نیاز به رضایت باشگاه ذوب‌آهن دارم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان راجع به جدایی علیرضا منصوریان از این تیم نیز تصریح کرد: علی آقا فصل گذشته در شرایطی که تیم ما وضعیتی بحرانی داشت به ذوب‌آهن آمد و در آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم. فوتبال بالا و پایین دارد و متأسفانه امسال نتایج خوبی نگرفتیم. با این وجود منصوریان برای تیم ما زحمات زیادی کشید و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج