جاباما
۹۴۲۶۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یحیی تکذیب کرد؛ عالیشاه در لیست ما نیست

یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهرخودرو مشهد خبر مذاکره با امید عالیشاه را تکذیب کرد.

ورزش سه : یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهرخودرو مشهد خبر مذاکره با امید عالیشاه را تکذیب کرد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور گفت: امروز بازی جاندار، فیزیکی و خوبی را شاهد بودیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند. اگر تنش‌های داوری نبود، می‌شد دو تیم فوتبال بهتری داشته باشند اما برخی مواقع داوران تصمیماتی می‌گیرند که تب و تاب بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در هر صورت به تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم و معتقدم آنها امروز تیم بهتری بودند.

او ادامه داد: آنها تیم قدرتمندی هستند و روز به روز بهتر می‌شوند. ما هم تا جایی که توانستیم کاری کردیم که از نظر فنی مقابل آنها کم نیاوریم. داور کمی لذت فوتبال را در بازی امروز گرفت. به غیر از این بازی در ۴ بازی اخیر ۶ پنالتی را برای ما نگرفتند و در ۵ بازی اخیر ۷ پنالتی تیم ما دیده نشده است. همه این پنالتی ‌ها صد در صد بوده و کارشناسان هم آنها را تائید کرده‌اند.

سرمربی شهرخودرو در ادامه گفت: ما تیم نوپایی هستیم و وقتی چنین اتفاقاتی برایمان رخ می‌دهد دچار مشکل می‌شویم. ما در نیم فصل باید چند بازیکن خوب به این تیم اضافه کنیم تا هم در آسیا و هم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی شهر خودرو در خصوص اینکه تیمش در نیم فصل فوتبالی شناور انجام می‌داد ولی امروز شاهد آمادگی همیشگی از این تیم نبودیم گفت: ما در ۱۰ دقیقه اول طوری بازی کردیم که شناخت پیدا کنیم ولی در همان ابتدا گل خوردیم. در ادامه تصمیمات داور تیم ما را عصبی کرد. مثلا بازیکن حریف گونه بازیکن تیم ما را شکست ولی داور حتی یک خطای ساده هم نگرفت چه برسد به اینکه اخطار بدهد. وقتی بازیکن ما می‌بیند که گونه هم تیمی اش شکسته عصبی می‌شود.

او ادامه داد: امروز تصمیمات داور باعث شد عصبی شویم. ما نمی‌خواهیم داور به بازیکن حریف کارت بی مورد بدهد ولی انتظار داریم تصمیمات منطقی باشد. به نظر من در بازی امروز تمرکز خوبی نداشتیم. امروز از نظر فوتبالی روز خوبی برای ما نبود. زمانی می‌بازید ولی از فوتبال تیمتان لذت می‌برید ولی امروز به خاطر مسائل غیر فنی باختیم که برایم دردناک است.

گل‌محمدی در خصوص اینکه بازیکنانش نشان دادند از ابتدای مسابقه عصبی بودند و به نظر می‌رسد تراکتور این تیم را غافلگیر کرده بود گفت: من گفتم که تراکتور تیم خوبی است و پیشرفت خوبی در این هفته‌ها کرده است.

گل‌محمدی گفت: تصمیمات داوری باعث شد تا تمرکز تیم ما به هم بریزد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه لیست نقل و انتقالات شهر خودرو آماده شده است گفت: ما هنوز لیستی آماده نکردیم ولی لیست خروجی ما بستگی به نفراتی که جذب می‌شوند دارد. ما با تقویت تیم و امکانات بهتر جای پیشرفت بیشتری داریم. حتما باید تغییراتی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا مذاکره با امید عالیشاه صحت دارد یا خیر گفت:خیر این خبر صحت ندارد.

سرمربی شهرخودرو در خصوص اینکه برخی بازیکنان شرایط خوبی نداشتند و دلیل این موضوع چه بود گفت: تراکتور تیم قدرتمندی است و نباید انتظار داشته باشیم که مقابل همه تیم ها روند عالی داشته باشیم. الهامی تیم خوبی ساخته و با مهره‌هایی که تراکتور دارد این تیم در حد قهرمانی است و باید از زنوزی هم تشکر کرد. ساختاری که او برای این باشگاه درست کرده ساختار خوبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج