۹۴۲۷۱۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اوضاع پرسپولیس مثل استقلال، کالدرون مثل استرا

استقلال و پرسپولیس امسال رقابت نزدیکی در کورس قهرمانی دارند، با این حال هر دو باشگاه درگیر مشکلات مالی شدیدی هستند.

فرهیختگان: استقلال و پرسپولیس امسال رقابت نزدیکی در کورس قهرمانی دارند، با این حال هر دو باشگاه درگیر مشکلات مالی شدیدی هستند. ظاهر اوضاع نشان می‌دهد که آبی‌ها بیشتر در بحران هستند، با این حال قرمزها هم با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند و از قرار گرفتن در وضعیت بحرانی دست‌کمی از رقیب خود ندارند.

استقلال بدهی زیادی دارد، خیلی‌ها از قبل هنوز طلب دارند، ازجمله وینفرد شفر. مهم‌ترین مساله این روزهای این تیم هم جدا شدن استراماچونی و امروز و فردا کردن‌هایش برای بازگشت است؛ این تیم که مدیرعاملش برکنار شده و با سرپرست اداره می‌شود، در سه بازی اخیر بدون سرمربی به میدان رفته و ۵ امتیاز از داده، درحالی که گفته شد با حل مشکلات به‌زودی مربی ایتالیایی باز خواهد گشت، اما حالا صحبت از شروط جدیدی شده که ممکن است منجر به قطع همکاری کامل شود و احتمالا یک مربی ایرانی یا خارجی ارزان‌قیمت جایش را بگیرد.

در چنین شرایطی خیلی‌ها فکر می‌کنند اوضاع برای تیم رقیب که همچون فصول گذشته مدعی جدی قهرمانی است و در جام‌حذفی هم به جمع چهار تیم پایانی رسیده، به اندازه آبی‌ها بحرانی نیست. کالدرون هم در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود تاکید کرد مثل استراماچونی تیمش را به خاطر پول رها نمی‌کند، اما این مربی آرژانتینی هم کاملا محترمانه قرمزها را تهدید به قطع همکاری کرده و اگر مدیران باشگاه نتوانند ظرف یکی دو هفته اخیر مطالبات او را بدهند، آنها هم باید برای نیم‌فصل دوم مسابقات و حضور در رقابت‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا دنبال گزینه دیگری (یک ایرانی ارزان‌قیمت!) باشند.

کالدرون بخشی از قسط اول خود را هنوز نگرفته، آن هم درحالی که موعد دریافت بخش دوم قسط قراردادش (حدود ۳۰۰ هزار دلار) نیز رسیده است.پرسپولیس هم بدهی زیادی به افراد مختلف دارد. بازیکنان فعلی نه‌تنها بابت فصل جاری که از فصل گذشته هم طلبکارند؛ مهم‌ترینش بدهی دلاری به بشار رسن و رادوشویچ است که بیش از ۴۵۰ هزار دلار طلب دارند و بعید نیست آنها هم نیم‌فصل دوم عضو پرسپولیس نباشند. ضمن اینکه موعد پرداخت اقساط فصل جاری بازیکنان هم رسیده و باشگاه همزمان به دنبال جذب دو سه بازیکن خارجی(طبق خواسته کالدرون) هم هست که بودجه زیادی را می‌طلبد، آن هم درحالی که خزانه قرمزها خالی است.

این تمام مشکلات انصاری‌فرد (که هنوز نتوانسته درآمدزایی کند) نیست. ۶ بازیکن سابق علیه این تیم حکم گرفته‌اند، کالدرون از باشگاه اردوی خارجی خواسته که قرار است در قطر برگزار شود و طبعا هزینه‌بر است، نه‌تنها بازیکن خارجی که جذب یک یا دو بازیکن داخلی هم در برنامه‌ها قرار دارد، باشگاه به یک آژانس هواپیمایی و شرکت ریحان‌فیلم بدهی‌های میلیاردی دارد، تیم‌های پایه در یک سال اخیر ریالی دریافتی نداشته‌اند و البته مهم‌ترین بحران هم به بدهی سنگین باشگاه به مربیان کروات و بودیمیر مربوط می‌شود.

دیروز کالدرون و دستیارانش به باشگاه رفتند تا درخصوص همین مسائل صحبت کنند. در پایان درحالی که لبخند به لب داشتند، عکسی به یادگار کنار انصاری‌فرد گرفتند، درصورتی که نمی‌توانستند بحران بزرگ موجود را پشت این لبخندها پنهان کنند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال می خوایم چیکار تعطیلش کنین
      پولشو تو عمرانی هزینه کنین
      حالا چهار سال هم فوتبال نداشته باشیم مگه چی میشه
      والله بخدا

      پاسخ ها

      • محمد احمدی

        مگه تا حالا فوتبال داشتیم

    • م

      خیالتون راحت الکی هم این کچلو ب استرا نچسبونید این بی ثباتو‌هرجور شده نگه میدارن اگه هم از دست بدن مطمئن باش برانکو رو برمیگردونن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج