۹۴۲۸۱۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

برباتوف: سر الکس خودش بوقلمون سرو می‌کرد!

دیمیتار برباتوف، اسطوره منچستریونایتد درباره سنت‌های مراسم کریسمس در این باشگاه توضیح داده و می‌گوید همیشه سر الکس فرگوسن بوده که بوقلمون کبابی را بین بازیکنها تقسیم می‌کرده.

ورزش سه: دیمیتار برباتوف، اسطوره بلغار باشگاه منچستریونایتد درباره سنت‌ها و نحوه اجرای مراسم کریسمس در این تیم توضیحاتی داده و می‌گوید وظیفه بریدن و تقسیم بوقلمون کباب‌شده همیشه به عهده سر الکس فرگوسن بوده است. صحبت‌های برباتوف درباره جزئیات مراسم کریسمس در کرینگتون، مجموعه تمرینی باشگاه، برای هواداران این تیم بسیار جالب توجه بوده است.

در انگلیس همیشه به فاصله کمی بعد از روز کریسمس، در روز معروف به باکسینگ‌دی، مسابقات فوتبال برگزار می‌شود و به همین علت بسیاری از فوتبالیست‌ها نمی‌توانند کریسمس را در کنار خانواده‌هایشان سپری کنند. ولی برباتوف می‌گوید شیاطین سرخ در هر صورت، در مقر تمرینی خود مراسم جشن را برگزار می‌کرده‌اند.

برباتوف در این باره گفت:" وقتی من در یونایتد بودم این روزها همیشه خاص بود. ما بعد از تمرین به غذاخوری می‌رفتیم تا شام کریسمس بخوریم و سر الکس و اعضای کادر فنی‌اش غذا را برای ما سرو می‌کردند. این سنت قشنگی بود چون احساس می‌کردیم همه مثل یک خانواده هستیم. ما با هم شوخی می‌کردیم و آواز می‌خواندیم. اینکه سرمربی تیم برایمان غذا می‌آورد و غذا را تقسیم می‌کرد خیلی لذت‌بخش بود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج