جاباما
۹۴۲۸۷۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

لطیفی: استرا از عواطف هواداران سوء استفاده می‌کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استراماچونی را از نظر فنی قبول دارم اما دیگر او را از نظر اخلاقی قبول ندارم چون از موقعیتش به شدت سوء استفاده می‌کند.

خبرگزاری مهر: علی لطیفی اظهار داشت: بنده یکی از معدود افرادی بودم که از اولین روز حضور استراماچونی در تهران حامی او بودم و حتی در روزهایی که در آستانه اخراج قرار داشت با مصاحبه‌های مختلف از او حمایت کردم. هنوز هم معتقدم استراماچونی به لحاظ فنی بهترین بود، اما حالا از نظر اخلاقی اصلا به او اعتقاد ندارم و به عنوان پیشکسوت این تیم اصلا دوست ندارم به این تیم بازگردد.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استرا یا هر مربی دیگری این حق را دارد که از موقعیتش برای منافع خودش استفاده کند. اما هیچ مربی این حق را ندارد که از محبوبیتش نزد هواداران استقلال سوء استفاده کرده و شخصیت آنها را به بازی بگیرد.

مهاجم پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استراماچونی شورش را در آورده. آقا شما به هر دلیلی نمی‌خواهی برگردی، اصلا برنگرد. اما چرا هر روز یک بهانه جدید می آوری و شرایط تیم را به هم می ریزی. شما داری با این رفتارت با احساسات و شخصیت ما ایرانی‌ها بازی می‌کنید. آقای استراماچونی این باشگاه ۷۵ سال قدمت دارد و مربیان بسیار بزرگتر از شما را هم دیده. همه آنها رفته‌اند و این تیم و هوادارانش هستند که باقی مانده است.

لطیفی گفت: فکر می‌کنم هواداران هم دیگر متوجه شده‌اند که استراماچونی اصلا قصد بازگشت نداشت که اگر داشت حتما تا حالا این کار را کرده بود. ما هنوز هم به لحاظ اتفاقات خوب فنی که برای استقلال رقم زده از او ممنون هستیم و به لحاظ رفتار زشتی که به نمایش گذاشت از او دلخوریم.

وی افزود: هواداران هم باید این را درک کنند که اگر استراماچونی نیاید، بهرحال این تیم که نمی‌تواند بدون مربی بماند و باید یک نفر مسئولیت فنی آن را بر عهده بگیرد. واقعیت این است که در این شرایط نه ممکن است و نه منطقی است که به سراغ مربی خارجی برویم چون تا مربی خارجی بخواهد اسم بازیکنان را یاد بگیرد فصل تمام شده و همه چیز از دست رفته است. پس منطقی ترین کار این است که به سراغ مربی ایرانی برویم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شنیده‌ام فرهاد مجیدی گزینه اصلی است که این در شرایط بهترین تصمیم است. شاید فرهاد هنوز خام و کم تجربه باشد، اما باز هم بهترین گزینه است. منوط به این که یک کادر خوب کنار او قرار بگیرد. کادری که بتواند مجیدی را کامل کند.

لطیفی بیان داشت: کادر فنی مجیدی باید از نظر سنی و تفکری به او نزدیک باشند، به فرهاد اعتقاد داشته باشند و فرهاد هم متقابلا به آنها اعتماد داشته باشد. ضمن این که حتما یک مربی تمرین دهنده خوب خارجی هم باید به کادر اضافه شود. مربیان تمرین دهنده قیمت زیادی هم ندارند و در اروپا و به خصوص اروپای شرقی زیاد هستند و جذب آنها بسیار راحت است.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: امیدوارم هواداران استقلال از مجیدی یا هر فرد دیگری که قرار است جانشین استراماچونی شود حمایت کنند چون حمایت از مربی حمایت از نام بزرگ استقلال است. همچنین هواداران این باور را داشته باشند که با رفتن استراماچونی دنیا به آخر نمی‌رسد و فصل برای ما تمام نمی‌شود. این تیم نه تنها مدعی است، بلکه شانس بسیار خوبی برای قهرمانی دارد که باید از این شانس استفاده شود. شاید بعضی‌ها که می‌خواهند استقلال را از چرخه قهرمانی دور کنند بین هواداران یاس و نا امیدی می‌اندازند و هواداران ما باید باهوش باشند و اتحاد خودشان را برای حمایت از تیم از دست ندهند. باید به مدیریت و کادر فنی جدید استقلال هر فردی که باشد اعتماد کرد و از آنها حمایت نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      زر نزن بابا..تو خودت مگه کی بودی

    • آرش

      زر نزن بابا..تو خودت مگه کی بودی

    • بدون نام

      خود تم بودی چنتا وزیر ورزش و وزیر اقتصاد و دادگستری و سفیر و صداسیما و رئیس بانک مرکزی دنبال کارت میفتادن و یه جماعتی هم همه جاتو میمالیدن و چاپلوسیتو میکردن سواستفاده نمیکردی؟

    • ح_ ن

      درودبرتواقای لطیفی ،،استراماچونی دارداز عواطف پاک هواداران سو«استفاده میکند،

    • بدون نام

      طرف وقتی فهمید برای برگردوندن حتی پول داروی بیماران سرطانی رو خروجش کردید باید هم سواستفاده کردید ضمن اینکه حقارت طویله کیسه رو بیش از پیش ثابت کرد دستگاه دیپلماسی کشور هم بسیج کرد دنبال خودش و نیامد تا به شما بفهمونه از کوزه آن طراود که در اوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج