جاباما
۹۴۲۹۸۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

حسن‌زاده: فرهاد رفیق ماست اما...

سرمربی امید‌های استقلال گفت: فرهاد چنانچه قصد آمدن دارد باید پیه خیلی چیز‌ها را به تن بمالد.

خبرورزشی: اوضاع و احوال این روز‌های استقلال، باعث شد با رضا حسن‌زاده پیشکسوت و سرمربی امید‌های استقلال همکلام شویم تا با نظرات او در خصوص شرایط بحران‌زده پسران آبی آشنا شویم.

استقلال چه زمانی از بحران خارج می‌شود؟

واقعیت این است که خود ما از اوضاع پیش رو خیلی ناراحتیم. الان یک ماه است استقلال به محض به اوج رسیدن، دچار بحران شده و بلاتکلیفی حرف اول و آخر را در باشگاه می‌زند. بلاتکلیفی امروز مربیان و بازیکنان در بدترین روز‌های استقلال در ۳۵ سال گذشته سابقه نداشته و این واقعاً ناراحت‌کننده است. من نمی‌دانم چرا در تیم بزرگی، چون استقلال حرف‌های مدیران به راحتی عوض می‌شود و چرا با احساسات پاک هواداران که حامیان همیشگی باشگاه هستند به این سادگی بازی می‌شود؟

با زمان رفتن و چگونه رفتن استراماچونی موافقید؟

استراماچونی قطعاً در کار خود مطابق آنچه در قراردادش ذکر شده عمل کرده است. همان‌طور که چگونه برنامه‌ریزی کردن امور فنی و تمرینات را مکتوب و به درستی عمل کرده توقع دارد تاریخ و مبلغ دریافتی او از سوی باشگاه هم بدون، اما و اگر حل شود، اما متأسفانه دروغ‌های تکراری و عدم صداقت باعث شد استراماچونی اعتماد خود را از سیستم ما از دست بدهد و اینگونه امروز او برای بازگشتش برای باشگاه شرط و شروط بگذارد.

خب این به نوع مدیریت باشگاه برمی‌گردد...

ببینید اگر مدیران قبل درست عمل می‌کردند شاید امروز شرایط این‌طور نبود و او حق و حقوق خود را بی آن که برای استقلال بحران درست شود، گرفته بود. آنچه باعث شد داستان سرمربی ایتالیایی و باشگاه وارد چنین شرایطی شده و موجب می‌شود استرا به این فکر کند چه تضمینی وجود دارد باقی پول خود را بتواند دریافت کند، همین بدقولی‌ها بود. با همه اتفاقات رخ داده امیدوارم بازیکنان هر چه زودتر تمرینات خود را با سرمربی ایتالیایی شروع کنند، زیرا چه از نظر فنی و چه از لحاظ ساختاری استقلال با او جان تازه‌ای گرفته و مهمتر آن که او پس از چند فصل تیم را صدرنشین لیگ برتر کرده است. شخصاً نگران آن هستم اگر او نیاید چه می‌شود.

فرهاد مجیدی از گزینه‌های مورد نظر باشگاه است؛ نظرتان راجع به سرمربیگری او چیست؟

فرهاد چنانچه قصد آمدن دارد باید پیه خیلی چیز‌ها را به تن بمالد. فرهاد مجیدی رفیق ماست چه او و چه هر مربی ایرانی دیگری که بیاید ما دوست داریم با استقلال نتیجه بگیرد. اما مهمتر از مسئله آمدن یا نیامدن فرهاد، مشخص شدن وضعیت تیم است که باید هر چه زودتر حل و فصل شود. اگر قرار است استرا نیاید خب خیلی صادقانه بیایند موضوع را با هواداران مطرح کنند و خیلی زود یک سرمربی تعیین کرده تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود. باید توجه داشت فصل نقل و انتقالات است و باید مدیران باشگاه هر چه سریع‌تر در این خصوص عمل کنند و مهمترین کار و نیاز استقلال حفظ استراماچونی است چرا که او از همه جهات برای تیم بهترین است.

خیلی‌ها با زمان رفتن استراماچونی بحث دارند، نظر شما چیست؟

بالاخره شاید من هم جای او بودم با همین شرایط می‌رفتم. رسیدن به صدر جدول و بازی‌های خانگی پیش رو شاید این ذهنیت را برای او ساخته بود که اکنون زمان مناسبی برای رفتن و دریافت حق و حقوق است.

برای چندمین بار فتح‌ا... زاده به استقلال بازگشت، فکر می‌کنید حضورش تأثیرگذار باشد؟

ما قبلاً نیز در استقلال مدیر موفق داشته‌ایم. اولیایی، قریب و فتح‌ا... زاده هر یک در شرایط بحرانی استقلال را مدیریت کرده‌اند، اما آنچه در حوزه مدیریت استقلال امروزه مهم است انتخاب و اعلام مدیرعامل است تا هر چه زودتر کار را با جدیت و تلاش فراوان استارت بزند؛ خواه با استراماچونی خواه با یک مربی ایرانی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      واقعا برای این به اصطلاح پیشکسوتان متاشف هستم که گناه ها رو گردن مدیران تیم می اندازن ولی اشاره به وزارت خونه ای که باید بودجه این مربیان این دوتیم رو تهیه کنند نمی کنند

    • عشق است استرا

      فرهاد پدر لنگ؟.اصلا سابقه مربی گری نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج