۹۴۳۵۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امام جمعه کرج:

به خاطر نعمت رهبری باید دائماً شاکر خداوند بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دستور کار دشمن این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد، بنابراین باید تمام حرکات خود را با قائد دلسوز، بصیر، قافله سالار، شجاع و تیزبین نظام تنظیم کنیم تا ضرری به این کشور نرسد.

ایسنا: آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ششم دی ماه کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت:حضرت زینب(ص) شخصیت بزرگی است که تاریخ کمتر مثل او را دیده است، کسی که از کمالات فاطمی و علوی برخوردار و در کنار ولایت با قدرت و شجاعت می ایستد و از دین با شهامت دفاع می‌کند و از هیچ قدرتی غیراز خدا ترس ندارد و از حجاب و عفاف به بهترین نحو دفاع می‌کند و در واقعیت ظلم را آشکار و حقایق را به مخاطب اطلاع می‌دهد.

به گزارش ایسنا، آیت الله حسینی همدانی افزود: بیشتر اوقات زندگی زینب کبری به پرستاری از دین و اولیای خدا گذشته است به همین دلیل او را الگوی پرستاران قرار داده اند که جا دارد این روز را به همه پرستاران عزیز تبریک عرض کنم و خدا قوت بگویم و از زحمات بی دریغ این مجموعه و از صبر و حوصله که نسبت به بیماران دارند تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ام به مسئولان این است که مشکلات صنفی این عزیران را مد نظر داشته باشند و دنبال کنند تا مرتفع شود؛ تا پرستاران هم بتوانند با انگیزه کار خود را انجام دهند، بعد محبتی که پرستار باید داشته باشد تا بتواند با روح بیمار ارتباط بگیرد لازمه‌اش این است که خود پرستار آرامش نسبی داشته باشد؛ از همه این عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم در این مسیری که هستند ثابت قدم باشند.

امام جمعه کرج در ادامه اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های حصرت زینب تبعیت از ولایت و امام است، در زندگی پر فراز و نشیب این بانوی مکرمه لحظه ای را نمی بیندید که از امام عقب تر یا جلوتر باشد، گوش به فرمان ولایت بودن در همه عرصه ها نیاز همیشگی جامعه است، همه هم مکرر دیده‌ایم و باور کردیم که هدایت ها و رهبری های امام هوشیار و بصیر جامعه چگونه توانسته آرامش و امید را برقرار کند و حوادث مهم و طراحی شده توسط دشمنان برای ساقط کردن نظام اسلامی و از بین بردن انقلاب چگونه با کمک الهی و همراهی مردم با رهبری رهبر خنثی شد؛ باید به خاطر این نعمت دائماً شاکر خداوند بود.

به خاطر نعمت رهبری باید دائماً شاکر خداوند بود

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد:گفتمان انقلاب اسلامی نفس های آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی و طرفداران مرتجع و عقب مانده را به شماره انداخته است، اینها از هر فرصتی استفاده می کنند تا نفس تازه کنند به همین دلیل با زمان بندی دقیق اقداماتی می کنند و هر چند برخی اوقات فتنه ای برپا می کنند حتی به اشرار هم دل می بندند تا شاید آنها بتوانند کاری کنند، مخالفت ها را بری خود روزنه امید می دانند و به سرعت پوشش می دهند و با فریب افکار عمومی جریان سازی می کنند.

وی تصریح کرد: مهمترین فتنه ای که در این سال های اخیر به وجود آوردند فتنه سبز سال ۸۸ بود که هوای نفس و قدرت طلبی سران فتنه با همراهی منافقان با کمک شیطان به امید براندازی، برای نظام هزینه درست کردند و حق و باطل را با هم مخلوط کردند و مردم سردرگم شدند به طوری که برخی از خواص هم نتوانستند تشخیص دهند و در زمین دشمن بازی کردند.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: هشت ما در یک جنگ نرم و برخی مواقع سخت در مقابل جمهوریت و اسلامیت نظام ایستادند و به مردم و قانون و دین اهانت کردند اما در طول این مدت رهبر معظم انقلاب اقدام به روشنگری و بصیرت دهی کردند و در مدت کوتاهی بیش از ۵۰ سخنرانی روشنگرانه انجام دادند و مردم را با ترفند فتنه گران و دشمنان آشنا کردند و حکیمانه با همین بیانات صف مردم را از فتنه گران داخلی و خارجی جدا کردند؛ این روشنگری ها منشا حضور حماسی مردم در راهپیمایی پرشکوه ۹ دی سال ۸۸ شد که از هر قشری قومی و فکری همه آمدند و ۹ دی نماد وحدت و قدرت و عزت ملی شد.

وی افزود: ۹ دی انقلاب اسلامی را تثبیت و دل مومنان شیفته نظام را آرام کرد، این روز جلوه اتحاد مردم در برابر دشمنان بود آنچه در ۹ دی واقع شد در تاریخ معاصر ما بی نظیر است، ۹ دی مستکبران را ناامید کرد، دستاوردهای فراوان ۹ دی را همیشه به یاد داشته باشیم، از مهمترین پیام های حماسه ۹ دی این است که ملت ایران برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام در برابر استکبار با تمام شرارت ها با عزت و اقتدار ایستاده است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیطنت های شیاطین علیه مردم، ملت ایران به خصوص البرزنشینان با حضور آگاهانه در مراسم ۹ دی آمریکا و اصحابش را منکوب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمنان ما به خصوص آمریکا در هیچ جبهه ای توان مقابله با ما را ندارند گفت: فقط به جبهه فرهنگی و اقتصادی دل خوش کرده اند، البته هر چه ترفند و نقشه و حقه داشته اند تاکنون به کار برده اند ولی نظام و مردم با تمام سختی ها، فشارها را تحمل کرده و در مقابل دشمنی ها سر خم نکرده اند.

وی با بیان اینکه در جلسات قبل در مورد دو قطبی سازی های دروغین در جامعه توضیح دادیم گفت: یکی از دوقطبی هایی که مدتی است شروع شده و در دستور کار خودشان قرار داده اند دو قطبی دروغین معیشت و امنیت است، در همین فتنه اخیر دیدید که چگونه امنیت و معیشت مردم را مورد حمله قرار دادند، هم فروشگاه ها را غارت کردند و هم به اموال عمومی و خصوصی آسیب زدند، متاسفانه در مسیر دیپیماسی هم دیده می شود که همین مسیر دنیال می شود مثلاً در مورد FATF و کنوانسیون های استعماری باز عده ای مطلبی پیش کشیده اند که تنها راه نجات اقتصاد کشور پیوستن به اینهاست، عده ای هم تکرار می کنند که اگر امنیت می خواهید باید تن به این ذلت دهید.

آیت الله حسینی همدانی افزود: این پر از تناقض است یکی از همین ها چند وقت قبل در حسنات پیوستن FATF گفته بود اگر ایران به اینها بپیوندد دیگر آمریکا نمی تواند به ایران فشار حداکثری وارد کند سوال این است که اگر این درست است دیگر آمریکا نباید اصرار داشته باشد به آن بپیوندیم، تلاش آنها این است که ما نتوانیم تحریم ها را دور بزنیم یکی از راه ها این است که به اینها بپیوندیم اما راه نجات چیست؟ در همه مشاغل باید گوش به فرمان قائد و رهبر جامعه بود چون هر جا فاصله گرفتیم ضرر دیدیم.

وی افزود: باید به سخنان رهبری برگردیم، امروز وظیفه همه ما این است که طوری عمل نکنیم و حرف نزنیم که نظام را ناکارآمد نشان دهیم، به کار گرفتن مدیران ناکارآمد توسط برخی مسئولان ظلم به نظام است، دستور کار دشمن این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد باید تمام حرکات خود را با قائد دلسوز، بصیر، قافله سالار،شجاع و تیزبین نظام تنظیم کنیم تا ضرری به این کشور نرسد راه همین است.

وی در ادامه به اهمیت موضوع سوادآموزی هم اشاره و اعلام کرد: هفتم دی سالگشت تشکیل نهضت سوادآموزی است، از اول انقلاب تا الان سوادآموزی مسیر خوبی را طی کرده است و اکنون البرز جزو استان هایی است که بی سواد ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه های امروز به کشف شبکه فساد در دانشگاه علوم پزشکی البرز هم اشاره و اعلام کرد: از عزیزان دستگاه اطلاعاتی سپاه تشکر می کنم که خوب رصد می کنند و مسائل را دنبال می کنند، همانطور که وزارت اطلاعات و دستگاه اطلاعاتی استان هوشیار هستند، اخیرا باند فسادی در دانشگاه پزشکی استان البرز که کشف شد و متهمان دستگیر شدند این مسیر قانونی را طی خواهد کرد؛ از ریاست محترم دانشگاه که در طول این مدت اقدامات سازنده و فسادستزی داشتند هم تشکر می کنم.

امام جمعه کرج در تذکر به رسانه های مجازی تأکید کرد: شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی حاشیه سازی نکنند، بگذارید مسیر قانونی طی و نتیجه مطلوب گرفته شود.

وی در ادامه در خصوص موضوع کنسرت هم خاطرنشان کرد: برخی از کنسرت ها در برخی از دانشگاه های استان با وضعیت نامطلوبی برگزار شده است، مسئولین دنبال کنند با قاطعیت هم برخورد کنند، اما در مناطق دیگر شهر هم برگزار می شود، یکی دو نفر هستند برگزار می کنند و جالب است که اگر دیگران بخواهند برگزار کنند می گویند امام جمعه نمی گذارد و بعد اگر خودشان بخواهند برگزار کنند عیبی ندارد، این را انحصاری کرده اند و حالت رانتی پیدا شده است، من فقط با فساد و اجتماع دختر و پسر در فضای نامطلوب غیرشرعی مخالفت دارم.

وی در پایان نکاتی در خصوص انتخاب نمایندگان مجلس هم گوشزد کرد و گفت: نماینده مردم نباید محافظه کار و اهل زد و بند باشد چون اگر اینگونه باشد به درد مجلس نمی‌خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج