اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۳۷۷۷
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

رونالدو: روزی بازیگر سینما می‌شوم

اسطوره فوتبال پرتغال و ستاره بیانکونری عنوان کرد که در آینده بازیگر سینما خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یوونتوس امروز در کنفرانس بین المللی ورزش دبی حضور پیدا کرد و درباره چالش‌هایی که در طول این چند سال گذشته با آن مواجه شده، صحبت کرد.

مهاجم ۳۴ ساله در این کنفرانس، گفت: در ۱۵ سال گذشته بردن این همه جوایز، کار سختی بود. باید با این سختی‌ها مواجه شوید. اکنون ۳۴ سال دارم و همچنان با تلاش و کوشش در آمادگی کامل بدنی هستم. شما باید به چیزهای خوب فکر کنید تا لحظات خوبی را به همراه خانواده‌تان داشته باشید.

وی افزود: معجزه‌ و اسرار خاصی درباره داستان موفقیت‌هایم وجود ندارد. تمام این موفقیت‌های من و دیگر بازیکنان بزرگ، بدون شک نتیجه تلاش و تمرکز روی چیزی است که می‌خواهید انجام دهید. در آینده بازیگر سینما خواهم شد و این کار متفاوت نیاز به تلاش زیاد دارد چون باید زبان انگلیسی خودم را تقویت کنم و این کاری است که اکنون مشغولش هستم.

ابرستاره پرتغالی، ادامه داد: ۳۰ درصد از زندگی‌ام به فوتبال تعلق دارد. باید از آنچه که در نزد دیگران است به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. این جز مهمی از زندگی است و من اصلا نمی توانم آن را انکار کنم چون دائما در حال آموزش هستم.

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ مستطیل سبز است. او در ۱۰ سال گذشته رقابت تنگاتنگی با لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا داشت. کریس ۵ بار بهترین بازیکن جهان شده و ۵ توپ طلا دارد. کاپیتان آبی-اناری‌ها در سال جاری با کسب ششمین توپ طلایش از او پیشی گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      بیا که دوتایی باهم یعنی من وتو هالیوود را میترکونیم هروقت وقتش شد زنگ بزن سه سوته کنارتم

    • علی

      پول های باد آورده فوتبال چه کارها که نمیکنه !!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باد اورده چیه یارو از بچکی تا الان همش تو باشگاه و در حال تمرین بوده،زحمت کشیده،چرا عادت کردین تلاش بقیه رو بی اهمیت جلوه بدین

    • مسعود

      منم کارگردانش میشم

    • احمد حیدری

      کریس رونالدو با پنج لیگ قهرمانان اروپا اقای گل لیگ قهرمانان اروپا بهترین پاسور لیگ قهرمانان اروپا و بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مراحل حذفی و بیشترین گل زده به تیم های قدر بایرن یوه سیتی اتلتیکو دورتمند( (2)بهترین گلزن تاریخ جام ملتهای اروپا و بردن پرتغال بی افتخار رده هشتمی به فینال اونم سه بار و گرفتن جام ملتها و لیگ ملتها و سومی جام جهانی( ۳)زدن ۱۱۸ گل در لیگ دشوار و قدرتی انگلستان و گرفتن کفش طلا توپ طلا بهترین بازیکنه لیگ وووگرفتن چهار لیگ برتر ( ۴)انتقال قرن به رئال مادرید گرفتن سه لالیگا چهار لیگ قهرمانان اروپا بعد ۹سال برای رئال ۴ توپ طلا ۴ کفش طلا سه بار بهترین بازیکنه اروپا که در تاریخ اوله بهترین گلزن و پاسور تاریخ کهکشانیها ک بهترین گلزن قرن ۲۱ (۵)رفتن به یوه در سن ۳۵ سالگی و تبدیل به گرانترین بازیکنه تاریخ یوه ک بهترین بازیکنه لیگ بسته سری آ در سال اول (6)بهترین گلزن تاریخ پرتغال بهترین گلزن ملی تاریخ اروپا و ده گل تا شکستن رکورد دایی و جهان بیشترین گل با ضربه سر ۱۶۰ ایستگاهیی ۵۶ قیچی به بوفون شوت پنجا متری به پورتو و گرفتن جایزه پوشکاش و زدن ۷۲۰ گل تا سن ۳۵ سالگی هر کسی در تاریخ با کریس رونالدو بهترین کاملترین و باثباتترین بازیکنه تاریخ مقایسه شود محکوم به فناست عقده بدبینی تعصب زشت حسودی رو کنار بزارید و با پاکترین سلام عشق با این فوق اعجوبه افسانه ای آشتی کنید چون هر کدوم از بازیکنان بزرگ جهان نقطه ضعفی دارد یکی افتخار ملی نداره و در بازیهای بزرگ اروپایی گمه یکی لیگ قهرمانان نداره و سه سال در اوج بود یکی تکنیک ناب و جادویی داره وله دواران اوجش کم بوده ولی تنها کریسه که ۱۷ سال تمام قمری در اوج بوده و هیچ نقطه ضعفی در کارنامه سفید فوتبالیش نیست لا حول ولا قوته الا بالله العلی سید

      پاسخ ها

      • امید

        درود بر تو

      • دختر تاجی

        ایول ایول

      • N

        بازم مثل مسی نمیشه
        رونالدو بهترینه و مسی نابغه و بهترین بهترین ها

      • بدون نام

        ناز شصتت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج