اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۳۸۰۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

۳ باشگاه بزرگ اروپایی در پی جذب تراشتگن

دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: مارک آندره تِراِشتگن که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد، مورد توجه سه باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا، سه باشگاه بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌ها علاقه‌مند هستند و حتی در این زمینه با او تماس‌هایی هم گرفته‌اند.

بایرن مونیخ که در حال حاضر مانوئل نویر ۳۳ ساله را در ترکیب خود دارد و گفته می‌شود با الکساندر نوبل، دروازه‌بان شالکه هم به توافق رسیده و این دروازه‌بان آلمانی در تابستان پش‌رو به جمع باواریایی‌ها ملحق خواهد شد اما در نظر دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن تِراِشتگن امتحان کند.

در سوی دیگر مدیران باشگا یوونتوس که حالا وویچخ شزنی را به عنوان دروازه‌بان اصلی خود می‌بیند و جان‌لوئیجی بوفون هم در آستانه بازنشستگی قرار دارد، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا را گزینه خوب و بلندمدتی برای حضور در دروازه‌ بانوی پیر می‌دانند.

پاری‌سن‌ژرمن هم کیلور ناواس ۳۳ ساله را در درون دروازه‌اش می‌بیند، نسبت به جذب مارک آندره تِراِشتگن علاقه‌مند است و مانند دو باشگاه بایرن مونیخ و یوونتوس، این دروازه‌بان آلمانی را بهترین گزینه برای برنامه‌های طولانی‌مدت خود می‌داند.

«موندو دپورتیوو» مدعی شد باشگاه بارسلونا به پیشنهادهای کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو برای این دروازه‌بان ۲۷ ساله گوش فرا نخواهد داد. تِراِشتگن که نسبت به ماندن در نوکمپ علاقه‌مند است، بند فسخ ۱۸۰ میلیون یورویی در قراردادش وجود دارد.

برخی گزارش‌ها اما حاکی از این است که بارسلونا نسبت به تمدید قرارداد دوازه‌بان آلمانی‌اش علاقه‌مند است و در سال ۲۰۲۰ مذاکرات خود به این منظور را آغاز خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      ترشتگن باید بمونه

      پاسخ ها

      • رضا

        بارسلونا به دوتا دفاع خوب متمعن نیاز دارد چون ترشتگن خیلی خوبه اگه دوتا دفاع خوب بگیره بارسلونا تیم شکست ناپذیری میشه چون پیکه سنش بالا رفته ولنگلت هم زیاد متمعن نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج