جاباما
۹۴۳۸۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاپلو: لیورپول زیباترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و رئال مادرید به ستایش از لیورپول یورگن کلوپ پرداخت. او بر این باور است که تیم ملی ایتالیا شگفتی‌ساز یورو ۲۰۲۰ خواهد بود.

ایسنا: به نقل از سایت عربی کوره، فابیو کاپلو سرمربی پیشین رئال در نشست ورزشی دوبی که از امروز صبح آغاز شده شرکت کرده است.

او به ستایش از سبک بازی لیورپول پرداخت و گفت: وقتی یک تیم بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشته باشد می‌تواند به سبک‌های مختلفی بازی کند. لیورپول زیباترین فوتبال را به نمایش می‌گذارد. این تیم با کلوپ بسیار خوب ظاهر شده است.

کاپلو درباره موفقیت لیورپول گفت: این تیم بازیکنان خوبی دارد. در خط دروازه آلیسون بکر بسیار خوب است و در خط دفاعی هم بازیکنی مثل فان دایک را دارد. لیورپول توپ و میدان را در اختیار می گیرد و خیلی سریع با استفاده از سرعت مهاجمانش به کارهای هجومی روی می‌آورد و این باعث شده تا پیروزی‌های زیادی را کسب کند.

سرمربی پیشین ایتالیا درباره وضعیت این تیم هم با مانچینی گفت: به نظرم ایتالیا شگفتی‌ساز یورو ۲۰۲۰ خواهد شد. مانچینی توانسته تغییرات مثبتی در تیم به وجود آورد و عملکرد او بسیار خوب بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج