۹۴۳۸۳۴
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دستورالعمل و آیین‌نامه‌ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است، گفت: ثبت‌نام مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد.

خبرگزاری فارس: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ دستورالعمل و آیین‌نامه‌ای برای خرید و فروش امتیاز مسکن ملی تدوین نشده و این کار غیرقانونی است، گفت: ثبت‌نام مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد.محمود

محمودزاده در پاسخ به این سئوال که آیا خرید و فروش امتیاز مسکن ملی قانونی است گفت:خرید و فروش امتیاز مسکن ملی به هیچ وجه قانونی نیست و در این خصوص نیز هیچ دستورالعملی وجود ندارد.

وی ادامه داد:در سامانه ثبت نام مسکن ملی نیز قید شده است که ثبت نام به معنی این نیست که متقاضی واجد شرایط شناخته شده و کار نهایی شده است. این مرحله فعلا ثبت نام اولیه محسوب می شود و پس از پالایش افرادی که واجد شرایط باشند اطلاع داده خواهد شد و سپس متقاضیان وارد فایل های اجرایی خواهند شد.

محمودزاده تاکید کرد: این ثبت نام‌های اولیه به هیچ وجه ارزش معاملاتی ندارد و در سایت ثبت نام نیز به طور مشخص اعلام شده است که ثبت نام به منزله واجد شرایط بودن نیست.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد:متقاضیان ثبت نام مسکن ملی به خوبی بدانند که بعد از پالایش به اطلاع آنها خواهد رسید که آیا واجد شرایط شناخته شده اند و یا اینکه آنها امتیاز خرید مسکن ملی را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      یک سخن هم از مادر عروس نه ببخشید اقازاده ی گوگولی مگولی بشنوید. بچه برو.بگوبابات بیاد .نکنه قایم شده یاتبلیغ انتخابات رفته .شهر که نا امن بشه غورباقه ابو عطا میخونه!

    • حمید

      یک سخن هم از مادر عروس نه ببخشید اقازاده ی گوگولی مگولی بشنوید. بچه برو.بگوبابات بیاد .نکنه قایم شده یاتبلیغ انتخابات رفته .شهر که نا امن بشه غورباقه ابو عطا میخونه!

    • بدون نام

      شما با این پروژه مسکن ملی تون مردمو گذاشتید سرکار!
      نه قیمتش معلومه، نه زمان تحویلش معلومه، نه جاش معلومه! فقط همون اولش 30 تا 40 میلیون میگیرید!
      بگید یه سرگردنه دیگه درست کردید!

    • بدون نام

      اگه راست میگین تا پنج شش سال اجازه فروش به متقاضی ها ندین تا ببینین چقدر متقاضی ریزش میکنه چون اکثرا دلال های با پول خیلی کم از اسم و مدارک مستاجرا استفاده کردن و ظرفیتو تکمیل کردن و بیشتر افرادی که واقعا قصد خانه دار شدن داشتن نتونستن ثبت نام کنن. ولی این کارو نمیکنین چون دولت حسن همیشه طرفدار دلالها بوده

    • م

      هنوز نه به داره نه بباره

    • جحح

      الکی. گندش. نکنید. سگ. هم. نمیخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج