۹۴۳۸۸۶
۱۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نوبخت: به جای هو کردن، راه را به ما نشان دهید

رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش به انتقادات از لایحه بودجه ۹۹ گفت: دولت نیاز به نظرات صاحب نظران دارد ولی انتظار این است که به جای هو کردن راه را به ما نشان دهند و کمک کنیم تا از این تنگه عبور کنیم، همه ما در مظان یک آزمایش هستیم که چقدر در راستای آنچه میگوییم، به آن پایبند هستیم.

ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه در واکنش به انتقادات از لایحه بودجه ۹۹ گفت: دولت نیاز به نظرات صاحب نظران دارد ولی انتظار این است که به جای هو کردن راه را به ما نشان دهند و کمک کنیم تا از این تنگه عبور کنیم، همه ما در مظان یک آزمایش هستیم که چقدر در راستای آنچه میگوییم، به آن پایبند هستیم.

محمدباقر نوبخت امشب در جلسه شورای برنامه ریزی خراسان رضوی در استانداری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتقادات نسبت به لایحه بودجه ۹۹ اظهار کرد: از نظر سازمان برنامه و بودجه کاملا این حق برای هر کسی وجود دارد که نسبت به لایحه بودجه ما اظهار نظر کند. بودجه یک پیش بینی از منابع و یک برآورد از هزینه هاست. کل منابع ما ۳ عدد است که شامل فروش نفت، میزان مالیات ستانی و اوراق فروشی است. حال می تواند اختلاف نظری در این میان وجود داشته باشد در مورد اینکه نفت کمتر فروخته شود یا مالیات کمتری اخذ شود و... .

راههای مختلف دور زدن تحریم‌ها شناسایی شده است

وی ادامه داد: نه تنها وزارت نفت بلکه سایر نهادهای ما، همه همکاری را دارند تا این اراده نادرست و ناپاک رژیم امریکا که میخواهد ما نفت صادر نکنیم را بشکنند، خوشبختانه گرچه در یک مدت کوتاهی راهکارهای دور زدن تحریم که قبلا انجام میشد، لو رفته بود ولی دوستان ما راههای مختلف را شناسایی کرده و در حال انجام کار هستند، حتی قراردادهای نفتی متعددی با بخشهای مختلف داریم، گرچه آنها مترصد این هستند که از ما اطلاعاتی بشوند و ما انتظار داریم دوستان ما را وادار به توضیح نکنند. آیا تاکنون در پرداختهای جاری، پرداختهای اجتناب ناپذیر یا پرداخت یارانه ها تاخیری شده است؟ می خواهیم که به ما اعتماد کنند تا این کار ادامه یابد.

نوبخت: به جای هو کردن، راه را به ما نشان دهید

نوبخت تصریح کرد: ما از نظرات مختلف استقبال می کنیم که به ما بگویند می توانیم 3 محل درآمد بودجه را با چه ترکیبی پیش بریم. مساله هزینه ها نیز 4 سرفصل مهم دارد. یکی از سرفصلهایی که هیچکس نمی تواند برای آن پیشنهاد دیگری دهد، رفاه اجتماعی و صندوقهای بازنشستگی است. آیا کسی میتواند پیشنهاد کند که این سهم را کاهش دهیم؟ همچنین بودجه فرهنگیان، نیروهای مسلح و دارو و درمان را نمیتوان کاهش داد، البته ما در تحریم قرار داریم و درآمدهای ما کاهش پیدا کرده منتها هنر مدیریت پیشبرد این شرایط است.

اگر راهی برای لغو تحریم ها باشد، دولت مانند سال ۹۲ باز هم این کار را انجام خواهد داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: دولت مصمم است زیر بار زورگویی دولت امریکا نرود و دل به مطالب غربیها نبندد و اگر راهی برای لغو تحریمها باشد، همانطور که در سال 92 یک بار این کار را کرد، باز هم انجام خواهد داد ولی برای ما منافع ملی و مصالح کشور اهمیت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: البته دولت پیشنهاد خود در مورد بودجه را داده و این را به مجلس ارائه کرده است. ما نیز تابع مجلس هستیم و هر کسی هر نظری دارد به مجلس تقدیم کند. در حال حاضر بودجه در کمیسیون تلفیق مطرح است. اتفاقا بسیاری از کسانی که نظرات ارزشمندی داشتند، نظرات خود را به هر شکل ممکن به اعضای کمیسیون تلفیق منعکس کرده اند. نمایندگان نیز انسان های فهیم و آگاهی هستند و با جمیع جهات تصمیم خود را گرفته اند و کلیات لایحه به تصویب رسیده است. بخشی از تبصرههای درآمدی نیز تصویب شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به مطرح شدن استعفای رئیس جمهور تصریح کرد: این سخن کذبی بود. این اهانت به نمایندگان مجلس است و کسانی که به این موضوع رای داده اند، آیا می شود به آن ها اهانت کرد و گفت این ها مرعوب یا تهدید شده اند؟ این سخن سبک و سخیفی است که شایسته پرداختن به آن نیست. ما در یک جنگ بزرگ اقتصادی هستیم و محاصره جدی در حال اعمال است.

وی بیان کرد: امیدواریم فشار اقتصادی به مردم و تحریم برای سال آینده کاهش یابد ولی باید خویش را برای شرایط متناسب با تحریم آماده کنیم. به همین جهت از چند روش تلاش شده در بودجه سال 99 به وضعیت معیشت کارکنان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران توجه شود و در همین راستا به طور متوسط حداقل 15 درصد حقوق این اقشار افزایش خواهد یافت. 2 پرداخت نیز به عموم مردم خواهیم داشت که یکی حمایت معیشتی است که رقمی حدود 2400 میلیارد تومان به حدود 60 میلیون خانوار ایرانی در تاریخ دهم هر ماه پرداخت می شود.

نوبخت ادامه داد: پرداخت دیگر یارانه های نقدی است که 3600 میلیارد تومان است و در 26 هر ماه واریز می شد که تصمیم بر این شده که این تاریخ به 20 هر ماه منتقل شود. پرداخت حقوق و دستمزد نیز پیش از اتمام هر ماه صورت می گیرد که به این ترتیب هر 10 روز یک مرتبه یک پرداخت بزرگ به مردم صورت می گیرد.

سال آینده ۱۵ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان به کاهش فقر مطلق اختصاص می یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: غیر از این نیز تصمیم داریم برای سال آینده 15 هزار و 550 میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق به نیازمندان پرداخت شود، برای کاهش فشار هزینه بر مردم 5200 میلیارد تومان نیز برای اجرای طرح تحول سلامت اختصاص خواهد یافت. دولت مصمم است برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم کالاهای اساسی که حدود 10 میلیارد و 500 میلیون دلار قیمت دارد، با نرخ تسعیر 4200 تومان در اختیار مردم قرار دهد.

وی اضافه کرد: برای بهبود وضع اشتغال برنامه ای برای حدود 988 هزار فرصت شغلی داریم که در تبصره 18 بودجه دیده شده است. همچنین برای ادامه اشتغال بخشی از نیروی انسانی ما که در طرح های عمرانی شاغل هستند، 70 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته شده که این اعتبار معادل افتتاح 30 طرح آبرسانی و سد است. همچنین 1240 کیلومتر راه آهن جدید در مراحل نهایی خود است که برای سال آینده کامل و تحویل خواهد شد و برای آزادراه ها، بزرگراه ها و راه های روستایی نیز اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش ما این است که با منابع محدود پرداخت ها به کارکنان به صورت منظم دنبال شود، خاطرنشان کرد: همچنین سعی می کنیم طرح های عمرانی نیز استمرار خود را حفظ کند. کسانی که این تحریم را به ما تحمیل کرده اند، بدانند با این شرایط که به مردم سخت خواهد گذشت ولی تلاش می کنیم جریان اقتصادی به صورت پویا دنبال شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص طرح احداث 10 هزار مسکن در استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به طرحی که برای ایجاد مسکن روستایی برای افراد کم درآمد در روستاها در دست اقدام داریم، طی یک همکاری با بنیاد مسکن ساخت تعدادی واحد مسکونی در استان ها آغاز شده که برای استان خراسان رضوی نیز 8000 واحد مسکونی در روستاها و 2000 واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد بین ما، بنیاد مسکن و استاندرای خراسان رضوی در نظر گرفته شد. بر این اساس توافق شد که تا یک سال آینده 10 هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسد. این توافق نامه حاکی از این است که با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه و همکاری استانداری و بنیاد مسکن، شاهد بهرهبرداری و استفاده از این واحدها در کمتر از یک سال آینده خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا بسته دیگه بسته
      چه گناهی کردیم که تو ایرانیم تبعید کنید بسه دیگه باو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که راه را بلد نیستی بیخود میکنی سمت قبول میکنی

      • بدون نام

        ما فقط راه درک را میتونیم به شما نشون بدیم

      • بدون نام

        سد یه نشستی با اساتید دانشگاه و نخبه های مملکت برگزار کنید و ازشون راه حل بخواید؟ البته اساتید بدون سهمیه و واقعا نخبه منظور بود. یا همیشه فقط از دور و بری های خودتون نظرخواهی می کنید؟

      • بدون نام

        ناقلا متوسل شدی به دلواپسها؟؟

    • عل

      تا شما را داریم! تحریم که چه عرض کنم چرخ معاش همگان پنچر خواهد بود،

    • بدون نام

      حالا میگی چیکار کنیم، ما با تحریم به دنیا امدیم و با تحریم هم از دنیا خواهیم رفت، فقط ما از تحریم بهانه و همه ناکار امدی به گردن تحریم انداختن را دیدیم.

    • محمود

      خوب خدا رو شکر ،سرتون سلامت .حالا برای کسری هاتون ،گازوئیل و نان و آب وبرق هم داریم .نگران نباش عزیزم ،تا این مردم رو دارید ،دست و بالتون خالی نمیشه .نترس

    • بدون نام

      اگر ترامپ هم بخواد تحریم ها رو برداره شما اس ام اس میدی که برندار دیگه عادت کردند به تحریم.

    • بدون نام

      حالا خوبه آمریکا نمیتونه هیچ غلطی کنه

    • بدون نام

      کی زندگی ما بدبختها خوب میشود ۴۰ سال سرما بی کلاه ماند هی قول میدهید دیگر هیچ

      پاسخ ها

      • سعید

        پرشور باز توی انتخابات شرکت بفرمایید تا مشت محکمی بر دهان استکبار بزنید

    • بدون نام

      به سلامتی

    • بدون نام

      تا شما دارید سود کلان میکنید تحریمها ادامه دارد مارمولک

    • بدون نام

      قبول تحریم باشه فقط تونباش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راه را بلد نبستی برو کنار کسی دیگر کاربلد بیاد سرکار عمو

    • سید

      جهت یاداور اقای نوبخت،ایران از زمان انقلاب تا الان تحریم هست نیاز به یاداوری شما نبود

    • بدون نام

      اگر پول کم دارین خوب املاک و شرکتهای دولتی زیان ده رو بفروشین .

    • مهدی

      ۴۰ ساله زیر تحریم له شدیم البته ما،نه شماها، شماها خوشحالین ازتحریم،تحریم واسه شما هم آب داره هم نون.

    • بی نام

      بی برنامگی از قبل بوده وهست چون خیلیها حقوق زیادی میگیرند وعده ایی اختلاس میکنند واز خودتان است آقازاده ها چطور پول دستشان آمد خوارج رفتند از اول آقازاده که نبودن وکیلی مسایل دیگه که کشور رو خودتان به زانو درآوردید. تقصیر مردم اصلا نیست.

    • کمیل

      تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی

    • بیکار

      تا زمانی شما درکشور دیگه دخالت انقلابمان را صادر کنید مردم کشور را به خاک خون می کشید ادامه دارد

    • احمدرضا

      چی چی ضر ضر میکنی ؟به تو که فشار نمیاد،به ماها فشار میاد،تو از کجااومدی که واسه مردم بدبخت تعیین تکلیف میکنی؟کی به تو همچین اجازه ای داده؟انسان مومن هیچوقت واسه همدینش تصمیم خودسرانه نمیگیره ، انشاا..تا سال دیگه تمام

    • بدون نام

      تاشما هستید هست.

    • ناشناس

      اگه قدرت مقاومت درمقابل امریکا ندارین چرا باش درمیفتین ملت به بدبختی وفلاکت افتاده مسئولین فقط در فکر اینن که ابر قدرت بشن حداقل دزدیاتونو کم کنید چه فرقی میکنه ما مستعمره شوروی وچین شدیم

    • بدون نام

      تحریم ها مهم نیست شما ادامه نیابید .
      والا تحمل تحریم به مراتب اسان تر از تحمل شماهاست.

    • نام

      کشورداری امروزه علم است و کسانی موفق هستند که اصول اولیه اداره کشور را بدانند نمی شود مرزها را بست و خود را بی نیاز از سایر کشورها دانست نمی شود در عصر فناوری اطلاعات و فضای مجازی فعالیت شبه نظامی در سایر کشور ها کرد و منکر شد نمی توان حقوق ملت را به رسمیت نشناخت و از ملت خواست برده وارانه مطیع اوامر ملو کانه باشند نمی توان از افراد کم سواد و نا کارآمد در مناصب حساس مدیریتی بهر ه مند شد نمی توان از افراد فسیل شده و خسته سیاسی در پست های حساس بهره مناسب دریافت کرد وقتی با دنیا در می افتید و شاخ و شانه می کشید انتظار شرایط بسیار بدتر را داشته باشید ولی سوال اساسی این جاست ملت چه گناهی مرتکب شدند که باید تاوان گردن کلفت دولت را بدهند

    • بدون نام

      خیلی بهرف گوش میکنید

    • بدون نام

      انشااله

    • بدون نام

      پس چرا اومدین سرکار شعارتون از بین بردن تحریم ها بود پس از خدا بترسید برید کنار اگراز خدا نمیترسید از خشم ما ملت بدبخت بترسید که بجز خدا و رهبری و امام زمان(عج) کسی رو نداریم

    • بدون نام

      ای خدا چرا ما نباید مث یه کشور عادی بدون تحریم و ...زندگی کنیم ..

    • بدون نام

      اگه بفکر مردم بودید توی این ۷سال کاری میکردید.

    • بدون نام

      شما راه رو بلد نبودین بی جا کردین نشستین اون بالا گفتین ما ال می کنیم بل می کنیم آنچنان رونقی ایجاد کنیم ...... نه شما بلکه گذشتگانتون هم همینطور

    • بدون نام

      بلدنیستی رفتی آن بالا

    • سید

      چطور موقع تصمیمای حیاتی مردمو غافلگیر می کنین و شبانه قیمتارو سه برابر می کنین چون سود داره ... حالا که زیر فشار انتقاد مردم بیچاره هستین راهکار میخواین

    • بدون نام

      راه بلد نیستید شرتان را کم کنید

    • بدون نام

      بعداز ۷سال هنوزه راه را بلد نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی¡¡¡¡¡¡¡¡ آوره

    • A, s

      خخخخ، دنبال راه میگرده، مردم بیچاره شدن ازفقر، تاحالاچراکمک نمیخواستیدازصاحب نظران واساتیدبزرگ

    • amin

      شما استفعا بدین ما خودمون راهمونو بلدیم شما ی مشت دورعگوید

    • سید موسوی

      بزین را گران کن بدبخت شویم

    • بدون نام

      نوبخت دروغگوی با سوادی است

    • بدون نام

      پرداخت بزرگ!!!!چقدر هم بزرگه!!!!

    • بدون نام

      خودکشی فقط سزای دروغ به ملت ومحاکمه فقط انتحار

    • بدون نام

      پس چرا امدی سر کار تو که بلد نبودی .مردم تاوان شما بی تدبیری شما را تا کجا باید پس بدهند!

    • احد

      خخخخخخ
      بعد شش سال و اون همه ادعا و قسم الله و بالله تازه میگه راه را نشان دهید
      یعنی آن همه ادعا کشک بوده و شش سال بیراهه آمده اند

      پاسخ ها

      • نظامزاده قائم شهر

        درسته ایشون خودشو بخاب میزنه و مرموزتر از همه هست مثل روحانی

    • بدون نام

      حقوق نجوم بگید کمتر و طبق قانون انجام بدید
      این طرح بهترین راه حل خواهد بود
      کمی از سفرهای خارج کشور کم کنید
      خرجهای بیخود داخل ادارات نظارت کنید
      این بعترینهاست

    • بدون نام

      جناب استاد بزرگوار کار با دنیا نمی توانی با دور زدن فرارکردن آیا شما استادان محترم که چرخ مملکت می خواهید بچرخانید با دور زدن یا فرار کردن درست نمی شود شما بزرگواران ازهمین امروز راه دزدی فرار یاد بچه های آینده کشورمان آموزش می دهید شما عزیزان تعامل سلام انسانیت هم از مردم گرفتید

    • بدون نام

      شما که همه راهها را رفتین

    • بدون نام

      چرا اموال و شرکتهای اضافی دولت را نمیفروشید؟

    • @

      آقای نوبخت ظاهرا شما گوش شنوایی نداری یا اینکه خودتون رو به ناشنوایی زدین!! اکثر کارشناسان اقتصادی با این لایحه بودجه مشکل دارن و میگن بهتر میشه تدوینش کرد و مهمتر شفافیت لایحه بودجه هستش. مشکل اینجاست که شما و رئیست گوش شنوایی ندارین

    • بدون نام

      راه؟
      فقط بزارید برید تا مردها بیایند

    • بدون نام

      اولین راه گرفتن سرکرده دزدها در داخل دولت است که مطمءنا همه را آرام می کند.
      بعد ساده زیستی تمامی دولت و ریس دولت است.از کاخ ها بیرون بیاید و در بین اقشار متوسط، به پایین همزیستی کنید.کشور بار اولش نیست که تحریم است منتهی اولین بار دست که اوج فساد مالی در دولتش هویدا است

    • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

      شماها که کورید و دنبال راه از دیگران هستید و خودتون راه را گم کرده اید.....
      چرااااااااا نمیرید توی پارکینگ؟؟؟؟.؟.....

    • بدون نام

      بر کنار شوید برید خانه بنشید دست از سر مملکت بردارید

      پاسخ ها

      • گل آقا

        این یارو تازه پسرشو واسه مجلس کاندید کرده
        بزاره بره
        این خوان گسترده لذیذ را بزاره کجا بره ؟

    • بدون نام

      تنها راه کمک به شما کناره گیری است چون تاریخ مصرف شما خداوکیلی تمام شده چند سال میخواهی سرکار باشیو بابا فکر شما مربوط ده شصث است و حالا دیگه کارایی ندارد

    • بدون نام

      قیمت بنزین رو بیارید پایین

    • بدون نام

      راهش اینه که برو مجموعه دولت را رها کن

    • بدون نام

      شما خودتان خوب بلدید واصلا به حرف های صاحب نظران اهمیت نمی دهید شما که ماه به ماه حقوق میگیرید ما هستیم که داریم تاوان میدهیم

    • سعید

      جناب دکتر نوبخت. شما که سیمای مهربون و افکار مثبت داری چرا . ازموده را ازمودن خطا. تا کی ازمون و خطا این که رسم مملکت داری نیست .دور زدن تحریم زمان گذشته که فقط باعث پول دار شدن عده خاصی شد و پرورش دزد در مملکت. خوردن بیت المال. به هر که و هر چه میپرستید مدیون این مردم هستید اگه تصمیم گیری غلط انجام بدین اگه اجازه میدادین. متخصص و کارشناسان تحصیل کرده در زمینه خودشون نظر بدنن و شما اجرا کنین مملکت به این روز نمی افتد تو این مملکت هیچ کس و هیچ چیز جای خودش نیست اگرر مسکینی از فقر جانش و ناموسش به خطر افتد شما مسئولین بترسین از اه مظلوم بترسی از اه گرسنه

    • بدون نام

      فقط،باید هو کرد

    • بدون نام

      راهش اینه برید ریخت تون رانبینیم ان شاا...

    • اشكان

      همین مواد مخدر که چند تن کشف میکنید صادر کنید اروپا وامریکا

    • بدون نام

      راهتون فقط مذاکره با آمریکاست

    • ابابیل

      دروغ میدی ،اگرراست بگفتی درطی این شش سال ،مسلما همه کمکت میکردن ولی ...

    • هیچ نیم

      هو کردن حق شماست،،، بعد 8سال گندکاری، و فروپاشی اقتصادی ،حالا راه را میخواید،،، بزار گمراه بمونی

    • حسام الدین یونسی

      استعفا

    • علی

      جناب نوبخت اگه راه بلد نیست دیگه ادامه نده این ره به ترکستان است،!

    • بدون نام

      خیلی ازنظرات استقبال کردید....دیدیم بنزین گرون شد چکارکردید....۰دروغگوها

    • بدون نام

      میخوای کمکت کنم فقط دروغ نگو وآدم باش همتون نه فقط تو

    • بدون نام

      برید از امریکا معذرت بخواید و روی هم رو ببوسید و این قضیه مسخره رو تموم کنید تا مردم بتونن زندگی کنن

    • بدون نام

      آقای معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه، واقعآ اگه خودت نمیتونی راهی پیدا کنی هرچه زودتر استعفا بده چون خیلی بده با این سمت بیای بگی هو نکنید راه نشون بدید، بیچاره اون مردم

    • بدون نام

      راه را بلد نبستي استفاه بدهيد،همه مسولين ما در سن فرسودگي هستند

    • قاسم ادیب

      آقای نوبخت مجوزساخت وسازراآزادکنیدواشتراکهای گازبرق وآب رارایگان کنید تا ساخت و ساز راه بیفته برای چی پا تون راگذاشتین روخرخره مردم ساخت وسازرااینقدرسخت کردین

    • عبدی

      جناب نوبخت چرا کذب میگی گفتی پرداخت معیشتی بعموم مردم را دارید که به بعضی پرداخت کرده اید پس چرا از کلمه عموم استفاده میکنیدمثلن بمن ندادید بنابراین نگو عموم البته میدانم سهم انهایی را که ندادید بین خود و جهانگیری و تعداد دیگری تقسیم میکنید که انشاءالله بشه به سرطان براتان

    • بدون نام

      راه میره سمت راست.. اونی که تو داری میری به ترکستان است. بری دیگه برنگردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میره افغانستان

    • بی‌لیاقت ترین ها

      استعفا و واگذاری مملکت به جوانان و نخبگان خداترس کاربلد و مردم دار غیرتمند. تنها راه همین است .

    • ناشناس

      استغفرالله این ها مسئول هستند از ملت راه می خواهند!!!

    • دلیری

      انقدر چرند و پرند تحول مردم دادین که حتی حوصلمون نمیگیره کل متن خبر بخونیم
      ای کاش یه خرده از احساس ملت نسبت به خودتون میدونستین .صد البته که میدونین ولی ....
      ای کاش یه مسئول با وجدان پیدا میشد و این کامنتها رو میخوند
      و ای کاش شمای ادیتور این خبررسان اجازه نشر این کامنت رو بدین

    • سامی

      راه حل اینه
      استعفا ریس جمهور برای ارامش اعصاب مردم

    • بدون نام

      اگه راهو بلد نیستی(.........؟؟؟) چرا تو اون منصب نشستی و با سرنوشت و آینده ی مردم بازی می کنی

    • بدون نام

      داداش اگه کورتشریف دارین چرا مسئولیت قبول کردی..

    • م

      کسی که راه رو بلد نیست سرکاروان نمیشه

    • بدون نام

      هنوز راه رو بلد نیستی ...

    • بدون نام

      ... تو. که راه کاری بلد نیستی تورا چه به مملکت داری

    • بدون نام

      حقوق شما مسئولین کمه پنجاه درصد اضافه کنین تا راه نمایان بشه،،
      کار زیاد و در آمد کم شما انگیزه پیشرفت رو از بین برده...

    • ارش

      می تونی با یه خداحافطی ساده خوشحالمون کنی جاتو بدی به یک جوون پرانرژی بری خونه ات واسه زنت سبزی پاک کنی لااقل این خاصیت و می تونی داشته باشی

    • بدون نام

      راهش کناره گیری وقتی بلد نیستی.اونجا جای آزمون و خطا نیست

    • بدون نام

      راه این است که بکشید بیرون

    • بدون نام

      راه رابلدنبودید بیخودآمدید به میدان فکرکردید حواخیرات میکنند

    • بدون نام

      توکه راه رابلدنیستی پس غلط کردی رفتی ان بالانشستی بیاییدبرویدگم شویدتاکسانی بیایندکه راه رابلدباشند

    • بدون نام

      به درک که ارسال نشد تو هم مثل آنها راه رابلدنبودید نیستی

    • بدون نام

      اون موقع كه دلارهاي نفتي بود مديريت نبود يا به تاراج ميرفت يا بدون برنامه خرج ميشد الانم كه دسترسي به دلار نفتي نداريد بخاطر همان سو مديريت هاي زمان خوب به فلاكت افتاديد

    • 120

      برید به درک فقط

    • بدون نام

      شما که نتوانستید بعد ۶ سال راه را پیدا کنید بهتره بروید ......

    • حمید

      دولت شما منتقدان رو بی سواد وبی ادب وغیره نامیده حالا طلبکارهم شدید

    • بدون نام

      اون وقت حقوقت رو هم با ما تقسیم می کنی دیگه چون مشاوره رایگان نداریم ها

    • سعید

      راه نشونتون بدیم؟

      شما که با دسته کلید امدین اولش

    • بدون نام

      مدیر سایت برترینها جاده یکطرفه نباش؟
      تمام این نظرات را به صورت یک فایل برا دفتر ایشان ارسال کنید
      تا ببینند مردم چقدر اینها را دوست دارند!!!
      بگید ببینم حاضرید اینکار رو بکنید یانه؟

    • بدون نام

      هوهوهوهوهوهوهوهوهو

    • بدون نام

      مدیر محترم هو کردن نیست
      ما در جامعه ی مدیر داریم ی مدیریت
      مدیر هیچموقع نمیتواند مدیریت خوب داشته باشد
      شما مدیر خوبی هستی ولی مدیریت بلد نیستی و حرف دیگران را نیز قبول نمیکنی
      ولی ادعا دارین

    • بدون نام

      همین کامنتهای زیر مزخرفاتی که میگید و بخونید 90 درصد راه و پیدا کردید
      ....

    • بدون نام

      دولت می داند که سال آینده با کسری بودجه بسیار بالایی مواجه خواهد شد برای جلوگیری از بروز زود هنگام آثار کسری بودجه ، مجبور است بصورت ساختگی و روی کاغذ اعداد و ارقام را مهندسی نماید ولی واقعیت این است که مردم باید سختی های زیادی تحمل کنند.

    • بدون نام

      جلوضرر را هر جا بگیری نفع .حقوق ملیاردی. اختلاس ااموزش وپرورش نزولی رشد صعودی طلاق بی کاری و....

    • بدون نام

      با ی استعفا دسته جمعی همه مردم رو شاد کنید.

    • فرزند شهيد

      اين همه تورم وحشتناك - بي ارزش شدن پول ملي - به خاك سياه نشاندن مردم همگي از افكار مريض نوبخت هستش - مشكل رواني داره

    • بدون نام

      راه هم بهت نشون میدیم چپکی میری!
      مهم خصلتته که باید ذرست باشه که نیست!

    • بدون نام

      سلام خود کرده راتدبیر نیست زمانی که باید مشورت بگیرید گذشته ،همه چیز مهم را دو نرخه کردید و غافل شدید از راند خاری ها و مشکلات مردم را بیشتر کردید حالا هم که نمایندگان اصرار می کنند که از دو نرخی بنزین دست بر دارید گوش به حرفتون نمیره مثل همان دو نرخی ارز که دمار از روزگار مردم در آوردید وعده ای هم خوش به حالشون شد چون بلدند که این چیز ها را دور بزنند

    • بدون نام

      راه اینه که دسته جمعی برید به جهنم. کثافتها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج