۹۴۳۹۳۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

عابدینی: دو مدال در المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهم

ملی پوش سابر ایران گفت: در سال ۲۰۱۹ به هدفهایی که داشتم رسیدم مخصوصا مدال جهانی که هر کسی آرزویش را دارد و با قدرت برای المپیک توکیو آماده می شوم.

خبرگزاری ایسنا: مجتبی عابدینی در سال ۲۰۱۹ توانست به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. او صاحب مدال برنز جهان شد که مدال ارزشمندی هم برای این ورزشکار و هم برای شمشیربازی ایران بود. همچنین مدال برنز انفرادی و نقره تیمی قهرمانی آسیا را کسب کرد. در جام جهانی ایتالیا و مجارستان هم صاحب مدال نقره (تیمی) و برنز (انفرادی) شد. او همچنین موفق شد رنکینگ خود را ارتقا دهد و در حالی سال ۲۰۱۹ را به پایان رساند که در بین ۱۰ نفر برتر سابر جهان قرار گرفته بود.

عابدینی در گفتگو با ایسنا درباره ی موفقیت هایی که در سال میلادی ۲۰۱۹ به دست آورد بیان کرد: سال ۲۰۱۹، سال خیلی خوبی برای من بود و مدال های خوبی گرفتم. توانستم مدال جهانی بگیرم که مثل مدال المپیک همه آرزوی داشتنش را دارند و در شمشیربازی رسیدن به این مدال خیلی سخت است اما خدا را شکر من توانستم آن را به دست آورم. درکل به هدف هایی که امسال داشتم، رسیدم. حتی سهمیه انفرادی المپیک هم توانستم به دست آورم اما توجه ما به سهمیه تیمی است.

عابدینی: دو مدال در المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهم

او در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند اگر تصمیم خداحافظی‌اش را عملی می‌کرد حسرت این مدال هایی که در سال ۲۰۱۹ گرفت مخصوصا مدال جهانی به دلش می ماند، تصریح کرد: همیشه برای ورزشکار موردی هست که حسرتش را بخورد مانند مدال المپیک ۲۰۱۶. چون اگر آن مدال را می گرفتم در المپیک توکیو به دنبال گرفتن دومین مدال خودم بودم بنابراین حسرت همیشه هست اما نباید به آن دامن بزنیم. تصمیم خداحافظی هم خب احساس وارد آن شد اما با صحبت هایی که آقای فخری داشتم، دوباره برگشتم و با قدرت هم این کار را کردم.

او افزود: من همیشه گفته ام تا جایی که بتوانم برای مردم و کشورم تلاش کنم، هستم اما زمانی که احساس کنم نمی توانم کاری در شمشیربازی انجام دهم، جای خود را به جوانی می دهم که بتواند آینده دار باشد.

ملی پوش سابر ایران در مورد برنامه خود برای سال ۲۰۲۰ که یکی از مهمترین سالهای دوران ورزشی او است نیز گفت: بعد از قهرمانی جهان، تمام برنامه ام را بر این گذاشتم در المپیک ۲۰۲۰ به دو مدال برسم یکی انفرادی و دیگر تیمی. برنامه ام بر این است در المپیک با قدرت ظاهر شوم و به این دو مدال برسم.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که در المپیک توکیو به مدال برسد، امکان دارد با دنیای قهرمانی خداحافظی کند و به چنین چیزی فکر کرده است، تاکید کرد: خیر در شمشیربازی می مانم. تا جایی که نیاز باشد برای کشورم تلاش می‌کنم و حتی شاید بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هم حضور داشته باشم.

او در مورد لیگ شمشیربازی نیز گفت: لیگ است که از لحاظ مالی و تکنیکی به ورزشکاران کمک می کند و امیدوارم شرایطی فراهم شود که شمشمیربازی هم لیگ پویا و فعالی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش قنبری

      خواستن توانستنه ایشالله موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج