۹۴۴۱۰۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

لاستیک‌های فرسوده تبدیل به آسفالت می‌شوند

علیپور گفت: لاستیک‌های فرسوده دیگر به آرادکوه نمی‌روند، بلکه در سطح شهر و در صنایعی مانند آسفالت استفاده خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: صدرالدین علیپور رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران صبح امروز در مراسم امضاء تفاهمنامه با وزارت ارتباطات برای کاهش تولید پسماند، گفت: وزارت ارتباطات به عنوان اولین دستگاه دولتی به طرح کاهش پسماند ملحق شده است و در دنیا هم طرح کاهش به عنوان رویکردی در راستای بازیافت مطرح است و اقداماتی انجام می‌دهند که کاهش اثرات پسماند را داشته باشد.

او با اشاره به اینکه سازمان جهانی محیط زیست شعار سال را به کاهش تولید پسماند اختصاص داده است، گفت: حداکثر تلاش این است که پسماندی دفع نشود و همه پسماندها تبدیل به کومپوست شده و یا بازیافت شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه ۶ گام برای طرح کاپ در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: گام اول طرح کاپ، آموزش عمومی از طریق مناطق و نواحی است که در همین مسیر مخازنی را تعبیه کرده‌ایم که جایگزین مخازن فعلی شوند. مخازن فعلی معضلی را ایجاد کرده که هر کسی در هر ساعتی هر زباله‌ای را که بخواهد تخلیه می‌کند و به دنبال آن هم شاهد زباله‌گردی هستیم.

علیپور با بیان اینکه تغییر شکل و فرمت مخازن در دستور کار است، اظهار کرد: مخازن فعلی باعث می‌شوند که در اول روز چند بار جمع‌آوری زباله داشته باشیم و لذا تغییر این وضعیت برای ما دارای اهمیت است.

او با بیان اینکه تا پایان سال هزار ایستگاه مخزن چندگانه در سطح شهر مستقر می‌شوند، اظهار کرد: جدای از این کار دستگاه‌های RVM را راه‌اندازی کرده‌ایم که می‌تواند پسماند خشک را تحویل گرفته و به ازاء آن اعتبار دهد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه اسنپ و تپسی می‌خواهند در حوزه جمع‌آوری پسماند خشک با ما همکاری کنند، گفت: سال گذشته ۴۰ هزار تن سر شاخه را جمع‌آوری کردیم که امسال قرار است سر شاخه‌ها را در صنایع چوبی به کار ببریم.

علیپور خاطرنشان کرد: لاستیک‌های فرسوده خودروهای سواری هم دیگر به آرادکوه نمی‌روند بلکه در سطح شهر در صنایعی مانند آسفالت و کفپوش استفاده خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      آسفالتهای درپیتی به اونا میگن! ازاین به بعد ماشینها دیگه شیرجه میزنن تو دست اندازها تازه اگه از اونور دست انداز در بیان شانس آوردن.

    • بدون نام

      تعداد سطل های زباله کافی نیست برای همبن روزی چند بار پر میشوند که شهرداری آنها را میبرد با این طرح جدید حجم عظیمی از زباله کنار سطل ها ایجاد خواهد شد.

    • بدون نام

      چرا از تجربیات دنیا بخصوص کشورهای اسکاندیناوی استفاده نمیکنید .

    • حسنا

      طرحهای تشویقی جمع آوری در مبداء مثلا"سطلهای زباله مجانی ساختمان و منزل دارای منقسم و کیسه مخصوص داشته باشند موثرند که در مدارس آموزش داده شوند وبا کمک همان دانش آموزان نیز اشاعه شوند.

    • بدون نام

      با گران شدن لاستیک کسی لاستیک را دور نمی اندازه .
      یا آنقدر ارزان نیست که جاده درست کنید .
      یک کم فکر کن بعد طرح بده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج