۹۴۴۳۳۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس- برانکو؛ اختلاف بر سر تعداد اقساط

آخرین اخبار و شایعات اطراف باشگاه پرسپولیس را بررسی کردیم که در ادامه می‌خوانید.

فرهیختگان: کالدرون حرکتی را آغاز کرده که پیش از این استراماچونی انجام داده است، البته تفاوت اینجاست که هواداران پرسپولیس آنقدر وابسته به این مرد آرژانتینی نشده‌اند و با اینکه او توانسته تیم‌شان را در صدر جدول رده‌بندی در پایان نیم‌فصل اول قرار دهد، اما آنها هنوز بر این باورند که این تیم خوب بازی نمی‌کند و تغییرات زیاد این مربی در ترکیب تیم‌شان را بر نمی‌تابند. آخرین اخبار و شایعات اطراف باشگاه پرسپولیس را بررسی کردیم که در ادامه می‌خوانید.

نماینده کالدرون امروز یا فردا در باشگاه

تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی در باشگاه پرسپولیس به حالت تعلیق درآمده و دلیل اصلی‌اش عدم اطلاعات دقیق باشگاه از خواست سرمربی تیم‌شان است. شنیده می‌شود نماینده کالدرون قرار است امروز یا فردا به باشگاه برود و شرایط این مرد آرژانتینی برای ادامه همکاری با سرخ‌ها و همچنین برنامه‌هایش برای نقل و انتقالات و اردوی نیم‌فصل را به اطلاع انصاری فرد برساند.

باشگاه به دنبال مهاجم خارجی

کالدرون که مدام از حسرت بزرگش به خاطر نداشتن یک مهاجم خارجی خوب مثل شیخ دیاباته و کی‌روش استنلی حرف می‌زد ناگهان تغییر عقیده داد و اعلام کرد باشگاه دنبال بازیکن خارجی نباشد. البته روسای پرسپولیس همچنان معتقدند این تیم برای حضوری موفق در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به یک بازیکن خوب خارجی دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقی در این زمینه رخ می‌دهد. مذاکره با بازیکنان خارجی فعلا به حالت تعلیق درآمده و باشگاه منتظر تصمیم نهایی کالدرون است.

نامه رسمی به پیکان، صنعت نفت و ذوب‌آهن

هرچند «فرهیختگان» حدود یک هفته پیش از لیست بازیکنان ایرانی مدنظر باشگاه پرده برداشت و اعلام کرد نفراتی مثل آل‌کثیر، اسماعیلی فر و مغانلو در لیست کالدرون حضور دارند، اما این خبر بارها از طرق مختلف تکذیب شد. دیروز اما باشگاه پرسپولیس بالاخره از موضع بی‌خبری و تکذیب این خبرها کوتاه آمد و اعلام شد که نامه‌های رسمی به باشگاه‌های صنعت نفت، ذوب‌آهن و پیکان ارسال شده است.

حل اختلاف با پیروانی بله، با بیرانوند خیر

باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که سوءتفاهم به وجود آمده بین افشین پیروانی و یکی دو مسئول دیگر باشگاه با گابریل کالدرون را حل کند تا این تیم در نیم‌فصل دوم هم با همین کادر وارد بازی‌های پیش رو شود. باشگاه بر این باور است که عده‌ای می‌خواهند رابطه پیروانی را با سرمربی تیم خراب کنند، اما باشگاه تلاش می‌کند با توضیحات و مدارک موجود به سرمربی آرژانتینی خود بفهماند که در خصوص پیروانی اشتباه می‌کند.

یکی دیگر از موضوعاتی که این روزها مطرح می‌شود به تلاش باشگاه برای حل مشکل علیرضا بیرانوند با کالدرون مربوط است، موضوعی که کسی در باشگاه آن را تایید نمی‌کند. مدیران پرسپولیس بر این باورند که موضوع پیش‌آمده بین کالدرون و بازیکنان تیم به حیطه فنی مربوط می‌شود و نباید باشگاه به این مساله ورود کند.

برانکو و پرسپولیس، کورسوی امید پیدا شد

تیم مذاکره‌کننده پرسپولیس با برانکو به ایران برگشت و شنیده می‌شود در این دور از مذاکره هیچ توافقی صورت نگرفت. در این خصوص منابع غیررسمی خبر دادند که قرار است بعد از تعطیلات باز هم مذاکرات از سر گرفته شود و البته در مرحله اول این مذاکرات که سه روز ادامه داشت، طرفین به نتایج امیدوارکننده‌ای دست پیدا کرده‌اند. ظاهرا برانکو و پرسپولیس بر سر یک مبلغ مشخص با هم به توافق رسیده‌اند و حالا بحث بر سر نحوه پرداخت این مبلغ است. گفته می‌شود برانکو حتی راضی به دریافت پولش در دو سه قسط شده اما نظر پرسپولیسی‌ها روی تقسیط بلندمدت‌تر این مبلغ است که با مخالفت شدید برانکو مواجه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر ما به کالدرون که به صدر جدول آوردمون وابسته نیستیم بخاطر اینکه جامون اون بالاس چه با کالدرون و یا هرکس دیگه باوجود دشمنیهای مثلث تاس و وزیر و مجلس و فدراسیون وسازمان لیگ و کمیته داوران هتریک قهرمانی دارسم و دبل ووو
      کلا مثل کیسه کشا عقده و کمبود نداریم که بخاطر یک روز صدر رفتن کذایی اونهم با دو بازی بیشتر از کل لیگ حقارت خودشونو به استرا پولی به حد اعلا برسونن
      پرسپولیس بزرگتر از همه س

    • بدون نام

      اگر ما به کالدرون که به صدر جدول آوردمون وابسته نیستیم بخاطر اینکه جامون اون بالاس چه با کالدرون و یا هرکس دیگه باوجود دشمنیهای مثلث تاس و وزیر و مجلس و فدراسیون وسازمان لیگ و کمیته داوران هتریک قهرمانی دارسم و دبل ووو
      کلا مثل کیسه کشا عقده و کمبود نداریم که بخاطر یک روز صدر رفتن کذایی اونهم با دو بازی بیشتر از کل لیگ حقارت خودشونو به استرا پولی به حد اعلا برسونن
      پرسپولیس بزرگتر از همه س

      پاسخ ها

      • خوزستان

        مگه سرمربی حق داره توهمه امورباشگاه دخالت کنه؟

      • خوزستان

        مگه سرمربی حق داره توهمه امورباشگاه دخالت کنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج