۹۴۴۳۵۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رحمتی: حرمت‌ها بین استرا و استقلال از بین رفت

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: رفتن استراماچونی کاملا مشخص بود زیرا به خاطر اتفاقات اخیر حرمت بین او و مسئولان باشگاه از بین رفته بود.

خبرگزاری مهر: کیانوش رحمتی در خصوص وضعیت این روزهای آبی پوشان هم گفت: استقلالی‌ها می توانستند با این مربی حرفه ای به قهرمانی دست پیدا کنند اما اتفاقاتی که در طول این یک ماه اخیر افتاد باعث شد هر روز فاصله بیشتری بین استراماچونی و مسئولان استقلال صورت بگیرد و همین مساله باعث جدایی سرمربی ایتالیایی استقلال از جمع آبی پوشان شد.

وی ادامه داد: کاش همان روز اول که استراماچونی می رفت مطالبات او به حسابش واریز می شد اگر چه استراماچونی تنها بحث رفتنش مسائل مالی نبود و او گله مند از حرف های ضد و نقیضی بود که مسئولان استقلال بر زبان جاری می کردند اما شرایط به گونه ای شد که بین استرا و مدیریت باشگاه اختلاف شدیدی به وجود آمد و امروز و فردا کردن ها باعث رفتن این سرمربی شد.

رحمتی در ادامه گفت: این اواخر آنقدر اختلافات شدید شده بود که آنها رو درروی یکدیگر ایستادند و بیانیه پشت بیانیه صادر کردند، حرمت ها از بین رفته بود و اعتقاد دارم اگر استرا باز می گشت هر دو نمی توانستند با یکدیگر صادق باشند و در یک فضای آرام کارشان را ادامه دهند.

وی در مورد بحث سرمربیگری در استقلال هم گفت: الان کسی نمی تواند ادعا کند که با آمدنش می تواند به استقلال کمک کند. شرایط برای استقلال سخت شده، هواداران فقط استراماچونی را قبول دارند آنها حتی در فضای مجازی هم مایل نیستند نه مجیدی و نه مربی دیگری به استقلال بیاید، اگرچه بالاخره این تیم سرمربی می خواهد اما استقلالی که تا چند هفته پیش به کار خود با آرامش ادامه می داد حالا در یک بحران شدید قرار گرفته و ضعف مدیریت در این تیم وضعیتی را به وجود آورده که باید آرزو کنیم آبی پوشان در ادامه فصل عملکرد موفقی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر از هر کسی در این تیم هواداران ضرر کردند آنهایی که با تمام وجود تیم شان را تشویق کردند اما متاسفانه کار به جایی رسیده که آنها هم دلسرد شده اند. بنابراین از آنان می خواهم باز هم در این شرایط سخت از تیم شان حمایت کرده تا استقلال بتواند به جایگاه واقعی اش بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      خلاصه،،،اونیامدوخیلی هابه اهدافشون رسیدن ،،،خبری خوب برای مخالفین تیم استقلال!!!!این استرابه ایران نمیاد ،همه اش داستان است ووقت گذرانی،،افسوس که ما همیشه استعدادفریب خوردن راداریم ،نمره ما دراین راستابیسته،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با خفتی که طویله کیسه در مقابل این دلال به تن خرید مگر استعمارپولی دیوانست که برنگرده همه شروطش هم پذیرفته میشه تا حقارت طویله کیسه بیش از پیش در مقابل یک فرد رخ بده و البته بعد از ماجدای شفر این دومین مربی هست که به خاک ذلت کشوندتون و نشون دادن طویله کیسه از خیلی افراد هم میتونه کوچکتر باشه و هست

    • ح_ ن

      خلاصه،،،اونیامدوخیلی هابه اهدافشون رسیدن ،،،خبری خوب برای مخالفین تیم استقلال!!!!این استرابه ایران نمیاد ،همه اش داستان است ووقت گذرانی،،افسوس که ما همیشه استعدادفریب خوردن راداریم ،نمره ما دراین راستابیسته،، میترسم مجیدی راهم از دست بدهیم،یعنی شایدسال اینده سهمیه هم نداشته باشیم،.،حالابازدوست داران آسترا برندجلوی ساختمان باشگاه،،،!!!این مردایتالیایی همه ی مارابه بازی گرفته،،البته با کمک مدیران کارنابلد ،،ازمسولان تیم استقلال خواهش میشود، مجیدی راازدست ندهید،،لا اقل

    • بدون نام

      شما دیگه چرا صحبت ازحرمت میکنید شما چرا ازاستقلال حرف میزنید همین هفته قبل بودش که ازاستقلال بابت طلبتان قرار بود به فیفا شکایت کنید !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج