جاباما
۹۴۴۳۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زادمهر: کالدرون بهترین تصمیم را گرفت

کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به جایگاه واقعی تیم ها در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس لایق قهرمانی در نیم فصل بود چون کالدرون بهترین تصمیمات را برای تیمش گرفت.

خبرگزاری مهر: محمدرضا زادمهر ضمن اشاره به عملکرد تیم‌های مدعی قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر، قهرمانی پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم را دلیلی بر عملکرد فوق‌العاده گابریل کالدرون در راس کادر فنی سرخپوشان پایتخت دانست.

جایگاه تیم‌ها واقعی است

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد تیم‌های مدعی در نیم فصل اول نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: در هفته‌های اخیر توانستم بعضی از بازی‌های این تیم‌ها را ببینم. به نظرم جدول رده بندی در زمان فعلی، لیاقت تیم‌ها را در جایگاهی که دارند به خوبی نشان می‌دهد. جایگاه تیم‌ها در جدول واقعی است و مدعیان قهرمانی نشان دادند که فاصله اندکی با یکدیگر دارند.

پرسپولیس با کالدرون فوق‌العاده است

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد گابریل کالدرون تاکید کرد: او بسیار فوق‌العاده توانست با پرسپولیس در بازه زمانی کوتاهی که داشت نتیجه بگیرد. امتیازات زیادی با پرسپولیس جمع کرد که می‌تواند به درد این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر بخورد. آمار نشان می‌دهد که کالدرون توانست بردهای خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند.

زادمهر ادامه داد: پرسپولیس در ۱۶ بازی توانست ۲۰ گل بزند. شاید آمار نسبتاً کمی باشد اما حدود ۱۲ گل را در نیمه دوم و پس از تعویض‌های کالدرون به ثمر رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد که سرمربی باتجربه پرسپولیس به خوبی بازخوانی می‌کند و نسبت به بازیکنان تیمش آگاهی دارد.

برانکو یا کالدرون؟

زادمهر درباره مقایسه برانکو با کالدرون که همچنان توسط هواداران انجام می‌شود تصریح کرد: کالدرون از لحاظ آماری خیلی خوب بوده است. البته او را همچنان با برانکو مقایسه می‌کنند که کاملاً طبیعی است. برانکو یک روانشناس خیلی خوب است که توانست در بازه زمانی کوتاه، خودش را در قلب بازیکن و هوادار جا کند. اگر قرار باشد به این دو نفر نمره بدهیم قطعاً هر دو مربی نمره قبولی می‌گیرند.

سیدجلال و کریم عصای دست کالدرون هستند

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: من فکر می‌کنم نقش رهبریِ سید جلال حسینی در داخل مجموعه بازیکنان و کریم باقری در رختکن پرسپولیس نقش تعیین‌کننده ای دارد. آنها عصای دست کالدرون شدند و به تیم کمک کردند.

بشار رسن برگ برنده پرسپولیس شد

وی درباره شیوه بازی سرخپوشان اذعان داشت: برگ برنده پرسپولیس را بشار رسن رو کرد. او پس از دیداری که با تیم ملی عراق مقابل ایران داشت توانست به روزهای اوجش بازگردد تا موتور بردهای متوالی پرسپولیس نیز روشن شود.

علیپور تنهاست

زادمهر درباره احتمال تغییرات در لیست بازیکنان پرسپولیس گفت: این تیم تقریباً در هر پست، دو بازیکن خیلی خوب دارد. تنها معضل فعلی این تیم کمبود مهاجم است. علی علیپور در خط حمله پرسپولیس تنهاست. باید برای او مکمل بیاورند.

کالدرون بهترین تصمیمات فنی و انضباطی را گرفت

پیشکسوت سرخپوشان درباره تصمیمات فنی و انضباطی گابریل کالدرون درباره برخی بازیکنان این تیم نظیر علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه خاطرنشان کرد: من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس از تیم دور هستم و نمی دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به نظرم کالدرون بهترین فردی است که می‌تواند در این باره تصمیم بگیرد و نشان داد که خیلی خوب هم توانسته است اتمسفر رختکن را آرام نگه دارد. نتایج هم گویای موفقیت او با پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج