۹۴۴۴۴۳
۵۰۸۴
۵۰۸۴
پ

ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری برای فیلم جدید هالیوود

فیلم سینمایی «گربه ها» با شکست در گیشه این هفته، به جمع فیلم‌های ضرر خورده سال ۲۰۱۹ پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «گربه ها» از کمپانی یونیورسال نیاز به یک معجزه در فروش‌های کریسمس داشت تا ضرر خود را به حداقل برساند؛ اما این اتفاق نیفتاد.

ضرر ۱۰۰ میلیون دلاری برای فیلم جدید هالیوود

این فیلم اقتباسی به کارگردانی تام هوپر است که بعد از دو هفته اکران در سینماها، تنها ۳۸ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشته و آمار و ارقام نشان می‌دهد این فیلم در حدود ۱۰۰ میلیون دلار در نمایش سینمایی خود ضرر کرده است.

بعد از افتتاحیه ۶.۵ میلیون دلاری و ناامید کننده ای که داشت، فیلم «گربه ها» نتوانست در طول تعطیلات کریسمس توجه سینمارو‌ها را جلب کند تا شکستش قطعی شود. در رتبه بندی پرفروش‌های این هفته، گربه‌ها با چند پله سقوط به جایگاه نهم رسید و تنها ۸.۷ میلیون در پنجره ۵ روزه تعطیلات کریسمس فروخت. حتی مخاطبان این فیلم هم از آن رضایت نداشتند و با نقد‌های منفی از آن استقبال کردند و به جای آن به تماشای انیمیشن‌های جدید دیزنی مثل «منجمد ۲» و «جاسوسان نامحسوس» نشستند.

فیلم سینمایی «گربه ها»، تنها صد میلیون دلار برای ساخت هزینه کرد و ۹۵ الی ۱۰۰ میلیون دلار برای تبلیغات روی دست کمپانی یونیورسال خرج گذاشت. این کمپانی برای بهبود این فیلم نسخه‌ای با جلوه‌های ویژه بهتر هم ساخته بود که البته تاثیرگذار نبود.

یونیورسال امیدوار بود این فیلم همانند «بزرگترین شومن» محصول کمپانی فاکس در تعطیلات مخاطب خود را پیدا کند، اما چنین نشد. این فیلم برای باقی ماندن در سینما‌ها برای سال جدید هم شانس کمی دارد.

با حضور چندین فیلم سینمایی مدعی جوایز و همچنین فیلم‌هایی متناسب با ذائقه مخاطبان، گفته می‌شود در نهایت «گربه‌ها» با فروش ۳۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی به کار خود پایان می‌دهد. تا کنون این فیلم در گیشه داخلی ۱۷ میلیون دلار فروخته است. در گیشه هفته های گذشته نیز فیلم های سینمایی «ترمیناتور:سرنوشت سیاه» و «مرد ماه جوزا» که بودجه های ساخت سنگینی دارند، چنین ضررهایی را متحمل شده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج