۹۴۴۵۷۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

بایدن پست اوباما را هم تعیین کرد

جو بایدن اظهار کرد، در صورت رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا ممکن است باراک اوباما را به عنوان قاضی دادگاه عالی کشورش منصوب کند.

ایسنا نوشت: جو بایدن اظهار کرد، در صورت رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا ممکن است باراک اوباما را به عنوان قاضی دادگاه عالی کشورش منصوب کند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری پیشتاز حزب دموکرات آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در شهر "واشنگتن" ایالت آیووا در پاسخ به یک سوال از خودش در این خصوص که آیا در صورت رسیدن به ریاست جمهوری، باراک اوباما را به عنوان قاضی دادگاه عالی منصوب خواهد کرد پاسخ داد : "بله اگر که او خودش قبول کند."

در صورت معرفی شدن اوباما به عنوان قاضی دادگاه عالی و تایید شدنش از سوی مجلس سنا، او تبدیل به دومین رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد شد که به این سمت می‌رسد.

ویلیام هووارد تافت، اولین و تنها رئیس جمهور تاریخ آمریکا بوده که به عنوان قاضی دادگاه عالی نیز خدمت کرده است .او از سال ۱۹۰۹ تا ۱۹۱۳ رئیس جمهور آمریکا بود و در سال ۱۹۲۱ وارن هاردینگ، رئیس جمهور وقت آمریکا تافت را به عنوان دهمین قاضی ارشد دادگاه عالی آمریکا منصوب کرد. او در فوریه ۱۹۳۰ به سبب وخامت وضعیت سلامتش از این سمت کنار رفته و ماه بعد از کناره‌گیری‌اش فوت کرد.

بایدن در ادامه اظهاراتش تاکید کرد، "هیچ مبنای قانونی" برای آنکه جمهوریخواهان او را به عنوان شاهد به محاکمه مربوط به استیضاح ترامپ احضار کنند وجود ندارد. بایدن در مصاحبه‌ای با هیات تحریریه نشریه دِموین رجیستر گفت، چنانچه او به هرگونه احضاریه برای شهادت دادنش عمل کند موجب پرت شدن حواسها از اقدامات سوء رئیس جمهور خواهد شد.

او در جریان یک مراسم مربوط به کمپین انتخاباتی خود در ایالت آیووا به خبرنگاران گفت، داوطلبانه از این احضاریه تبعیت نخواهد کرد چون نمی‌خواهد توجه همگان را از جرایم ترامپ منحرف سازد.

بایدن ۷۷ ساله اظهار کرد: خیر من نمیخواهم توجه را از اصل موضوع منحرف کنم.

او ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا بوده که مرتکب جرایمی شده که او را واجد استیضاح ساخته‌اند اما من نمی خواهم توجه عمومی را از این مساله منحرف کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج