۹۴۴۷۴۱
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

پاشازاده: یکی جرأت مربیگری استقلال را پیدا کند

مهدی پاشازاده یکی از آن گزینه‌هایی است که اگر استراماچونی به استقلال بازنگردد مورد توجه مدیران این باشگاه قرار خواهد گرفت.

ایران ورزشی: مهدی پاشازاده یکی از آن گزینه‌هایی است که اگر استراماچونی به استقلال بازنگردد مورد توجه مدیران این باشگاه قرار خواهد گرفت. پاشازاده که سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی را دارد و بارها تجربه صعود را چشیده احتمالاً می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای برون‌ رفت استقلال از این بلاتکلیفی باشد. البته پاشازاده هم مانند هواداران استقلال امیدوار است استراماچونی به ایران بازگردد و قراردادش را تمدید کند.

در حالی که زمان زیادی از بازی شما مقابل پرسپولیس نمی‌گذشت اعلام کردید که دیگر قصد همکاری با تیم شهرداری ماهشهر را ندارید و از این تیم استعفا دادید. دلیلش چه بود؟

بله من از تیم شهرداری ماهشهر استعفا دادم. دلایلی که باعث شد از این تیم کناره‌گیری کنم مفصل است و نمی‌‌خواهم این مسائل را باز کنم. برخی ناهماهنگی‌ها وجود داشت که ترجیح دادم در این تیم کار نکنم. من مدتی با مردم ماهشهر زندگی کردم و زحماتم را کشیدم. الان هم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه راه به لیگ یک صعود کنند. این تیم شرایط خوبی در جدول دارد و فاصله امتیازی‌اش با صدر چندان یاد نیست.

در این مدت که استقلال وضعیتی کاملاً مبهم و پیچیده داشته شما بیشتر ترجیح دادید سکوت کنید.

اینطوری خیلی بهتر است. من هم مثل هواداران دوست دارم سکوت کنم تا ببینم سرانجام چه خواهد شد. هواداران استقلال مثل بغض فرو خورده هستند و صدای‌شان هم به جایی نمی‌رسد. من واقعاً نمی‌دانم در باشگاه چه خبر است. شب می‌خوابیم صبح بلند می‌شویم یک خبر تازه به گوش‌مان می‌خورد. این شرایط به سود هیچ‌کس نیست. نه استقلال، نه هواداران و نه کل فوتبال ایران.

فرهاد مجیدی هم سرمربیگری استقلال را قبول نکرد.

به نظر من فرهاد برد کرد. در این شرایط کار کردن در استقلال سخت و دشوار است و مجیدی هم قطعاً برای خودش محاسباتی داشته که چنین تصمیمی گرفته است.

اگر شما هم در شرایط مجیدی باشید، قبول نمی‌کنید؟

بستگی به خیلی مسائل دارد. اگر استراماچونی باز هم با استقلال به توافق نرسد آنوقت داستان کمی فرق می‌کند. شاید در آن صورت دوباره به مجیدی بگویند او نظرش عوض شود چون بالاخره یک نفر باید پا وسط بگذارد و این تیم را جمع و جور کند. من شخصاً خیلی دوست دارم استراماچونی برگردد چون می‌دانم هواداران به شدت این مربی را دوست دارند و با او ارتباط برقرار کرده‌اند. چه چیزی بالاتر از این هواداران؟ خوشحالی آنها خوشحالی من و دیگر پیشکسوتان است. واقعاً آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه استقلال هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را کتمان کند. باز هم می‌گویم از صمیم قلب آرزو می‌کنم استراماچونی برگردد اما اگر از من کمکی خواسته شود با کمال میل در خدمتم.

شما برای خودتان محاسباتی ندارید؟ فکر نمی‌کنید اگر مربیگری در استقلال را به شما پیشنهاد بدهند هواداران علیه‌تان شوند.

ببینید اگر استراماچونی دوباره حضور در استقلال را نپذیرد قطعاً هواداران استقلال هم به این نتیجه خواهند رسید که یک نفر باید به این تیم کمک کند. حالا آن شخص من باشم یا هر شخص دیگری تفاوتی ندارد. اولاً که به من هیچ پیشنهادی نشده چون می‌دانم باشگاه دنبال بازگرداندن استراماچونی است اما سؤال من این است که آیا مدیران استقلال می‌توانند کار را به همین منوال ادامه دهند؟ بالاخره یک نفر باید این مأموریت را انجام دهد.

البته همین الان هم خیلی دیر شده و اگر استرا هم برگردد باز هم بسیاری از برنامه‌های استقلال روی هوا است.

دقیقاً. همین حال و هوای بلاتکلیفی بیشترین لطمه را به باشگاه وارد کرده است. شک و دودلی بسیاری در تیم ایجاد شده که امیدوارم هرچه زودتر برداشته شود و استقلال راهش را پیدا کند. موفقیت استقلال آرزوی من است و واقعاً از دیدن این شرایط خودم هم خسته‌ام و مدت‌ زیادی است که باشگاه حال و روز خوبی ندارد. امیدوارم استقلال به زودی به آرامش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیمی از اسطوره ش گرفته تا مدیرعامل و پیشکسوت و هوادارای دولتی و وزارتی و وووووو هوچیگری میکنن و با شارلاطان بازی میخوان تیمشونو پیش ببرن که خدارو شکر نمیشه انتظار داری هوادارهای مثل خودتون بیفرهنگ چه برخوردی پیش بگیرن
      از هر دست که دادید از همون دست هم دارید میگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوچیگرای لنگ حکومتی به سر پرستی انصاریفر که دیدن سرورشون به صدر اومده، تاب و توان از دست دادن و به وزیر جونشون پیام دادن که چرا بازم حمایت نمیکنی با ناجوانمردی مکتب عبده، بیایم بالا! این بود که وزیر لنگی دست به کارشد تا استقلال رو به پایین بکشن تا سوگولی حکومت با حمایت‌های همه جانبه به صدر بره! جالبه همین کالدرون رو میخواستن بندازن بیرون ولی وقتی وزیر اومد کالدرون هم محبوب شد، دقیقا ماجرای سه سال اخیر با پروفسور بیسواد اخراجی از لیگ عربا!!! ینی لنگ بدون مربی هم تو صدره چون وزیرجون میخواد! حالا لنگیای متوهم اومدن هزیون میگن!!!

      • بینام

        عجب حرفی پرسپولیس بزرگ! خخخ خندیدیم. بگو لنگ حقیر. تیم حکومتی. خایه مالان وزیر لنگی. اگر ما میگوییم تاج بزرگ بخاطر دوستاره روی لگوی باشگاه ولباس تیم است شما دیگه چرا؟ به وزیرتون بگید تو که پول وهمه امکانات میدی یه سه چهار ستاره هم بده تا حرفی برای گفتن داشته باشیم

    • بدون نام

      تیمی از اسطوره ش گرفته تا مدیرعامل و پیشکسوت و هوادارای دولتی و وزارتی و وووووو هوچیگری میکنن و با شارلاطان بازی میخوان تیمشونو پیش ببرن که خدارو شکر نمیشه انتظار داری هوادارهای مثل خودتون بیفرهنگ چه برخوردی پیش بگیرن
      از هر دست که دادید از همون دست هم دارید میگیرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شارلانان اینجوری مینویسن خوشجالم مخالفان استقلال افراد بیسوادی مثل شما هستن!!

      • بدون نام

        شارلاتان اینجورنوشته میشه خوشحالم مخالفین استقلال افرادبیسوادی مثل شماها هستن

    • بدون نام

      این کارما و نتیجه هوچیگری چندسال اخیر تمامی ارکان طویله کیسه س که گریبان خودتونو گرفته رسمیست که خودتون علیه پرسپولیس بزرگ رواج دادید و حالا خودتون در گرداب هوچیگری و شارلاطانی گرفتار شدید

      پاسخ ها

      • x

        لنگی برو ببین کجا ساندیس رایگان میدن بخوری

      • بدون نام

        صفات خودتونو به تاج کبیر که سرور همیشگیتون نچسبونید! نمیدونم هوادارای بی‌فرهنگ لنگ عبده چی میزنن که دائم الحال متوهمن!!!

      • محمد ضا

        لنگی هستی دیگه . منطقت در همین حده ! جوابتو ندیم بهتره

      • بدون نام

        کمتردنبال حاشیه باشید به فکرتیم خودتون وکالدرون باشیم بهتره تیم خودمونم شرایط بهترازاستقلال نداره ازخواب بیدارشو هوادار

    • واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

      کار خودته . پاشو برو باشگاه و قرارداد رو امضا کن و قال قضیه رو بکن تا تیم بره دست اول .

    • پژمان

      واقعا متاسفم برای این لنگیای بی مقدار اصلا به چه امیدی زنده اید به چی خودتون مینازید هر کی که دیدم طرفدار لنگ بوده بی مرام وبی مصرف بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج