۹۴۴۸۹۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

درخشان: باید به کالدرون احترام بگذاریم

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: باید به خواسته‌های سرمربی احترام بگذاریم و کمک کنیم این خواسته‌ها عملی شوند.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان درخصوص صدرنشینی پرسپولیس در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم که پرسپولیس با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات رفت. این تیم با تمام فرازونشیب‌هایی که در طول نیم فصل داشت توانست صدر جدول را به خودش اختصاص بدهد و این جای امیدواری دارد که در نیم فصل دوم هم بتواند به خوبی و با قدرت بیشتری به راه خودش ادامه بدهد تا ما هم بتوانیم به چهارمین قهرمانی لیگ برتر فکر کنیم.

درخشان در مورد کیفیت تیم پرسپولیس و انتقاداتی که درمورد نتیجه‌گیری‌هایی که در مورد این تیم می‌شود عنوان کرد: تیم کیفیت خیلی خوبی دارد، بازیکنان خیلی خوبی در تیم بازی می‌کنند و می‌توان گفت‌ در هر پست دو بازیکن خوب داریم. با اینحال امیدوارم که در نیم فصل دوم کیفیت تیم به مراتب بهتر شود و البته طبیعی است که کیفیت تیم از دور رفت بهتر شود. عملکرد فنی تیم تاکنون خوب بوده، با این که فراز و نشیب داشته اما صدرنشینی شده است. اگر یک مهاجم خوب جذب تیم شود که بتواند د ر خط حمله به علی علیپور کمک کند کیفیت تیم بهتر از این هم خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد ناراحتی‌های پیش آمده بین کالدرون و باشگاه و اینکه آیا ممکن است ماجرای استقلال و استراماچونی در پرسپولیس هم تکرار شود، اظهار داشت: به امید خدا که این طور نمی‌شود. اطمینان دارم با درایت مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره این مشکلات هرچه زودتر مرتفع خواهند شد و همه چیز روال عادی پیدا می‌کند. هر کسی خصوصیات شخصی خودش را دارد. باید به کالدرون احترام بگذاریم. او یک مربی حرفه‌ای است که عملکردش را با بازی‌های انجام شده نشان داده، وظیفه همه ما این است که به خواسته‌های سرمربی احترام بگذاریم و کمک کنیم این خواسته‌ها عملی شوند. نباید اجازه دهیم که خواسته‌های او به گلایه برسند و باعث ناراحتی شوند. به هر حال هر مربی خواسته‌هایی دارد که آنها باید انجام شوند.

وی در خصوص اختلافی که بین سرمربی و سرپرست تیم بوجود آمده تصریح کرد: من در این زمینه اطلاع چندانی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. آنها با هم کار می‌کنند و نمی‌توانم چه درمورد کالدرون و چه در مورد افراد دیگر صحبت کنم. باشگاه مدیریت دارد و حتما کسانی هستند که بنشینند و این مسائل را بررسی و مشکلات را حل کنند. این مساله را فقط مدیریت باشگاه می‌تواند حل کند چون فقط مدیریت است که به این دو نفر نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا درخشان خودتو کنار نکش یکی هنوز از راه نیومده تیم رو به حاشیه بردن و تو کار سرمربی دخالت میکنند

    • بدون نام

      والله همیشه میگفتند حرف آخرو تو تیم سرمربی میزنه از جذب بازیکن تا اخراجش حالا این پیروانی مگه کیه که با سرمربی تیم شاخ انداخته و تو کارش دخالت میکنه اگر وجود سرمربیگری رو داره بیاد بشه سرمربی والا ساکت شه و گند نزنه به تیم

    • مجتبی سیاوشی

      اول باید بگم وقتی کالدرون هنوز تو دل هوادار جاباز نکرده، و بیرانوندرو نیمکت نشین میکنه بدون که کارشو بلده، مربی وقتی باج نده وقتی بازیکن آماده براش مهمه نه بازیکن تیم ملی، اینو بدون کارشو خوب بلده، حالا یه سری از مربی ها فقط دنبال ۳امتیازن یه سری دیگه دنبال روی زمین بازی کردن، ویه سری دیگه مث قلعه نویی بازی مستقیم رو توزمین پیاده میکنن، ولی مهم اون۳ امتیازه، وبه بازی خوب امتیاز نمیدن، کالدرون یه جوری نتیجه بگیره که تو خوابم فکرش نکنیم، کالدرون یه شخصیتی داره که باهیچ کس رودرواسی نداره واین عالیه، یه کاری کرده الان که سیدجلال رو میزاره رو نیمکت ، دیگه بهش اعتماد داری نگران سید نیستی ویا شجاع یا کنعانی، فقط حمایت از شخص کالدرون نه کس دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج