جاباما
۹۴۴۹۵۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قراردادی که با استراماچونی بسته شد حرفه‌ای نبود!

مدیرعامل اسبق استقلال می‌گوید مدیران استقلال باید پاسخگوی بستن این نحوه قرارداد با استراماچونی باشند زیرا بیشتر از اینکه به نفع باشگاه باشد به نفع مربی است.

خبرورزشی: با امیررضا واعظی آشتیانی در خصوص شرایط این روزهای استقلال، وضعیت استراماچونی و همچنین شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر فصل جاری به صحبت پرداختیم.

متن قرارداد استراماچونی هم در رسانه‌ها چاپ شده نظرتان در این باره چیست؟

به نظر من وقتی یک قرارداد بین المللی بسته می‌شود باید تمام جوانب لحاظ شود. نکاتی که ترجمه شده بود جای بسی فکر و تامل است. به نظر من باید قبول کنیم این قراردادی که با استراماچونی بسته شده بود حرفه‌ای نبود زمانی که ما در باشگاه استقلال حضور داشتیم وقتی می‌خواستیم قرارداد مربی‌مان روتی مولر را ببندیم یک طرف قرارداد فارسی بود و یک طرف آن انگلیسی تا تعهدات هر دو طرف مشخص شود. شاید باورتان نشود حتی یک حرف انگلیسی می‌تواند یک قرارداد را تغییر دهد. به نظر من باید کسانی مشاوره بدهند که حقوق بین الملل خوانده باشند.

چقدر هیات مدیره در بستن این قرارداد مقصر است؟

هیات مدیره هیچ وقت نباید اسیر جو شود زیرا همین مساله باعث می‌شود فضا برای مربی باز شود و هر نوع قراردادی را که می‌خواهد اضافه کند شما نگاه کنید در همه این سال‌ها هیچ مدیری بابت ضایع کردن پول بیت المال مورد مواخذه قرار نگرفته است البته مدیران ما هم به این نوع ادبیات عادت کرده‌اند و تلاش می‌کنند که بر اساس خواسته هواداران تصمیم بگیرند.

به نظرتان استراماچونی باز می‌گردد؟

امیدوارم که این اتفاق بیفتد استراماچونی بعد از این همه رفت و آمد اگر قصد بازگشت داشته باشد کار بسیار سختی در پیش دارد او باید تلاش کند یک فضای مناسب دوباره برای تیمش مهیا سازد تا بتواند نتایج قبل از رفتنش را تکرار کند. به نظر من آوردن استراماچونی به هر قیمتی یک چالش جدید خواهد بود.

چه توصیه‌ای به مدیران استقلال دارید؟

این روزها مصاحبه‌های برخی از اعضای هیات مدیره خیلی زیاد است نکته جالبش هم این بوده خیلی از زمان‌ها آنها متضاد یکدیگر مصاحبه کرده‌اند که این باعث می‌شود که تیم لطمه بخورد باید اعضای هیات مدیره مفاد این قرارداد را تصویب کنند.

استقلال می‌تواند با همه این مسائل و مشکلات مدعی قهرمانی باشد؟

کار بسیار سختی است در لیگ امسال تیم‌های مدعی زیاد هستند و همین با عث شده تیم‌ها تلاش بیشتری انجام دهم تا بتوانند یک عنوان خوب را به دست بیاورند. امیدوارم استقلال بتواند از این شرایط خارج شود و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج