۹۴۵۲۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در تهران

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پایتخت، از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو در محدوده غرب تهران و ۴ مالخر اموال سرقتی با ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پایتخت، از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو در محدوده غرب تهران و ۴ مالخر اموال سرقتی با ۳۰۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی‌، اظهار کرد: پانزدهم فروردین ماه امسال فردی به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد لپ تاپ و تلفن همراهش از داخل خودرو شخصی اش سرقت شده است.

وی بیان داشت: پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پلیس آگاهی ارجاع و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار گرفت.

میرزکی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که گوشی و لپ تاپ شاکی در اختیار فردی به نام وحید ۳۸ ساله معتاد و ساکن شهرک راه آهن است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکیپی از کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام ولی پدرش اظهار کرد که پسرش به دلیل اختلافات خانوادگی از آنجا نقل مکان کرده و در شهر کرج ساکن شده و اطلاعی از آدرس دقیق محل سکونت وی ندارد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه تهران بزرگ افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به اطلاع بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۵ رسید و دستور توقیف خودروی وی اخذ شد.

وی با بیان اینکه دستور توقیف خودرو در سامانه پلیس اعلام شد، ابراز داشت: بیست و یکم آذرماه خودرو متهم توسط عوامل گشت پلیس آگاهی شناسایی و توقیف شد و راننده آن که همان متهم تحت تعقیب بود دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

میرزکی با اشاره به اینکه متهم در پلیس آگاهی اقرار به ارتکاب سرقت با همکاری همدستش به نام بهنام ۳۰ ساله کرد، اضافه کرد: همچنین متهم معترف شد به علت اعتیاد به مصرف مواد مخدر و نیاز مالی برای تأمین هزینه مصرف آن، با همکاری همدستم لوازم خودرو در حوزه کلانتری‌های باغ فیض، عوارضی، جنت آباد و محدوده ستاری سرقت می‌کردیم. بهنام وظیفه داشت مراقب من باشد و من اموال موجود در صندوق عقب و داخل خودرو را سرقت می‌کردم و هر دو متواری می‌شدیم و در نهایت اموال سرقتی را به ۴ مالخر در گرمدره و شهر قدس می‌فروختیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی همدست متهم و ۴ مالخر اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شدند، گفت: هر دو متهم به ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو از جمله سرقت یک دستگاه فیزیوتراپی از داخل یک خودرو ۲۰۶ اعتراف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و تاکنون ۶ تن از شاکیان شناسایی و هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه ۱۴ دادسرای ناحیه ۵ تهران در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج