۹۴۵۳۱۹
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری عاملان قتل یک زن میانسال در ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی در مسیر ایرانشهر به روستای ابتر که منجر به قتل یک زن میانسال شد شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان تیراندازی در مسیر ایرانشهر به روستای ابتر که منجر به قتل یک زن میانسال شد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: ساعت ۱۷:۰۸ دقیقه هشتم آذر سالجاری، یک فقره تیراندازی منجر به قتل در مسیر ایرانشهر به سمت روستای ابتر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و با بررسی صورت گرفته مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با صورت‌هایی پوشیده اقدام به تیراندازی به سمت یک خودروی پراید کرده که طی آن سرنشین خودرو که زنی ۵۰ ساله بود به قتل رسید و راننده جوان خودرو نیز که خواهرزاده مقتول بود از ناحیه پا مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع این جنایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن آغاز کردند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی پس از جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، عاملان این تیراندازی را که سه جوان ۲۶، ۲۷ و ۳۰ ساله و از اقوام همسر راننده پراید بودند، شناسایی کردند.

سردار طاهری بیان کرد: با توجه به متواری بودن این سه نفر، تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه آنها ادامه داشت تا اینکه پس از یک ماه فرار، کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه عاملان این جنایت را شناسایی و روز گذشته هر سه متهم در سه عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات پلیس به جنایت خود اعتراف و اظهار داشتند به دلیل اختلافات موجود با راننده پراید و با انگیزه انتقام جویی اقدام به تیراندازی به سمت خودروی او کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها پس چرا دیگه از هانی کرده عزیزت نمینویسی .دارم دیونه میشم از هانی کرده لات و اوباش بی خبر موندیم

    • بدون نام

      ایرانشهر زده رو دست مشهدیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای

    • مهدی

      هیچ اغماضی درموردقتلی که انجام دادن نبایدبشه تادرس عبرتی برای هم نوعا نشان باشد که آدم کشتن شوخی بردارنیست درود خداونذبه نیروی انتظامی حافظان امنیت این مرزبوم ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مردم بایداسلحه داشته باشن

      • بدون نام

        یعنی مملکت اینقدربایدازادباشه که اسلحه حمل کنه که تاانگی و اون بگن برای تلافی کردن چنین کاراحمقانه ای انجام بدن باید به اشدمجازات محکوم بشن

      • بدون نام

        چه امنیتی اینطورکه معلومه اونیکه اسلحه داره امنیت داره خوب سواری میکنه بیچاره اون خانم مرحوم و راننده مجروح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج