۹۴۶۸۶۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پرسپولیس و سریال ادامه‌دار مشکلات مالی

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تبدیل به سریالی ادامه‌دار و ناتمام شده است.

خبرگزاری میزان: پرسپولیس مشکل مالی دارد و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست. همین مشکلات مالی عدیده و ادامه‌دار باعث بروز مشکلات بزرگ دیگری شده است. بدهی به کادرفنی قبلی، بدهی به بازیکنان خارجی پیشین و فعلی، بدهی به بازیکنان داخلی، بدهی به کادرفنی فعلی، بدهی به شرکت ریحان فیلم، بدهی به شرکت هواپیمایی و ... تنها گوشه‌ای از چالش‌های مالی باشگاه پرسپولیس است.

این در شرایطی است که پرسپولیس با ایرانسل قرارداد همکاری دارد و با شرکت آتیه‌پرداز هم بعد از روی کار آمدن انصاری‌فرد قرارداد همکاری امضا کرد. حتی از چند هفته پیش یک سامانه پیامکی هم به هواداران معرفی شد تا از این روش هم درآمدزایی صورت بگیرد که اتفاقا استقبال هواداران از این مسئله هم خوب بود.

منهای این منابع درآمدزایی، بعد از روی کار آمدن انصاری‌فرد، معاون اقتصادی باشگاه هم مشخص شد تا باشگاه مشکلی از بابت مسائل اقتصادی نداشته باشد، اما امروز شرایط متفاوت است. با وجود همه این شرایط، اما انصاری‌فرد بار‌ها از مشکلات مالی گلایه کرده و از نبود پول و بودجه حرف زده و حتی علنا گفته برای حل مشکلات مالی می‌خواهد از دوستانش پول قرض کند. هرچند انصاری‌فرد شب گذشته به هواداران وعده داد که تا چند روز آینده بخشی از مشکلات مالی حل می‌شود.

خب حالا این سوال پیش می‌آید که نقش معاون اقتصادی باشگاه چیست؟ در حالی که قرار بود این فرد از نظر اقتصادی به پرسپولیس کمک کند، چرا هر روز مدیران باشگاه از وضعیت بد مالی حرف می‌زنند؟ آیا قرار بود معاون اقتصادی فقط تیم واترپلوی پرسپولیس را تاسیس کند؟! تا چه زمانی قرار است پست‌های مهم باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال به دوستان و رفقای برخی آقایان تعارف شود؟ اگر معاون اقتصادی حال حاضر باشگاه پرسپولیس فردی قدرتمند در عرصه اقتصادی است، چرا باشگاه به این اندازه مشکل مالی و اقتصادی دارد؟

هرچه هست پرسپولیس مشکلات مالی فراوان و بزرگی دارد و قطعا وظیفه معاون اقتصادی است که برای حل مشکلات اقتصادی قدم بردارد، مسئله‌ای که تا امروز دیده نشده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گوزپلیس

      وقتی به سفارش آقای وزیر با بازیکنای تیم نورچشمی دولتمردان در تیم حکومتی قرارداد هشت میلیاردی می بندند مثل علیپور معلومه که کسری بودجه داشته باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج