جاباما
۹۴۷۲۲۷
۱ نظر
۵۰۲۹
۱ نظر
۵۰۲۹
پ

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

با توجه به تکنولوژی جدید و تحقیقات و مطالعاتی که انجام می‌شود، آب کردن چربی‌های بدن و لاغری از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. علم هر روز فراتر می‌رود و هر ساله به تعداد راهکار‌های علمی با تکنولوژی بالا برای کاهش وزن افزوده می‌شود.

برترین‌ها: با توجه به تکنولوژی جدید و تحقیقات و مطالعاتی که انجام می‌شود، آب کردن چربی‌های بدن و لاغری از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. علم هر روز فراتر می‌رود و هر ساله به تعداد راهکار‌های علمی با تکنولوژی بالا برای کاهش وزن افزوده می‌شود. هر چند همه‌ی ما می‌دانیم که رژیم غذایی سالم و ورزش مناسب، کلید وزن ایده آل و لاغری است، اما بد نیست نگاهی بیندازیم به راه‌های میانبُر برای لاغری و کاهش وزن که محققان نیز فواید و تاثیرگذاری آن‌ها را ثابت کرده‌اند و حالا این تکنولوژی‌ها وارد بازار داغ لاغری شده‌اند.

با کمک تکنولوژی‌های پیشرفته، شناسایی ژن‌ها و پروتئین‌ها و به کار بردن باور‌های سنتی و همیشگی به روش‌های جدید، دانشمندان همچنان مشغول مطالعه روی روش‌های موثر لاغری هستند تا بتوانند به ما کمک کنند راحت‌تر چربی‌ها را آب کرده، سایز کم کنیم، اندامی متناسب داشته باشیم و خلاصه به آرزوی‌مان برای لاغر شدن برسیم!

لاغری با امواج اولتراسوند

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

آیا واقعا اولتراسوند می‌تواند سلول‌های چربی را از بین ببرد؟ امواج اولتراسوند به جنگ چربی‌هایی می‌روند که با تلاش و فعالیت‌های ورزشی و رژیم‌های غذایی کم کالری و سالم، هنوز موفق به حذف آن‌ها از بدن خود نشده‌اید. لاغری با اولتراسوند، با رفع سلولیت و کاهش حجم بافت چربی منجر به خوش فرم کردن بدن و زیبایی پوست شما می‌شود. پزشک شما پیش از انجام مراحل اولتراسوند، وزن و شاخص بدنی‌تان را بررسی می‌کند.

امواج صوتی اولتراسوند به سرعت سلول‌های چربی را از هم متلاشی کرده و آن‌ها را به مایع تبدیل می‌کند. در نهایت چربی‌ها از طریق عرق یا ادرار از بدن‌تان دفع می‌شوند. امواج اولتراسوند می‌توانند تا عمق ۳ تا ۵ سانتیمتری درون بافت‌های بدن نفوذ کنند. در واقع هدف این امواج، نفوذ در بافت چربی و وارد کردن انرژی به آنهاست. سپس چربی‌ها با مونوگلیسرید تبدیل می‌شوند تا راحت‌تر از بدن خارج شوند.

از مزایای لاغری با اولتراسوند می‌توان به اتفاق‌هایی اشاره کرد که در در کنار حذف چربی‌ها روی می‌دهد؛ یعنی تقویت فرایند کلاژن سازی پوست و فیبروپلاست که نتیجه‌ی آن جوانسازی پوست و رفع افتادگی پوست است. بعد از اولتراسوند، پوست لیفت شده و جوانتر به نظر می‌رسد. امواج اولتراسوند هم می‌توانند بافت‌های چربی را بلرزانند و هم می‌توانند به طور عمقی این بافت‌ها را گرم کنند. البته شما این گرما را احساس نخواهید کرد.

آیا لاغری با اولتراسوند برای همه‌ی افراد چاق نتیجه می‌دهد؟

اولتراسوند روی افرادی که چاقی‌شان در حد متوسط است بهتر جواب می‌دهد. البته هر فرد چاقی می‌تواند با افزایش تعداد جلسات درمانی، به مرور چربی‌ها را از بین برده و به سایر مورد نظر خود برسد و لاغری را تجربه کند.

مزایای لاغری با اولتراسوند چیست؟

چربی‌ها طی یک پروسه‌ی طبیعی از بدن خارج می‌شوند، برخلاف سایر روش‌های جراحی لاغری مانند بای پس معده و لیپوساکشن، جای زخم ایجاد نمی‌شود، چون اصلا زخمی وجود ندارد، درد و عفونت و خونریزی وجود ندارد، بیمار نیازی به بستری شدن ندارد، هزینه‌اش زیاد نیست و نتیجه را فورا خواهید دید، اگر سبک زندگی سالم و رژیم غذایی و ورزشی درست در پیش بگیرید نتیجه‌ی لاغری با اولتراسوند دائمی خواهد شد، علاوه بر لاغری ظاهر پوست‌تان نیز بهتر شده و پوستی جوان و یکنواخت‌تر خواهید داشت، چون سلولیت‌ها نیز تا حدودی رفع می‌شوند، پوست پس از لاغری محکم و کشیده می‌شود، جریان خون بهتر می‌شود، لاغری با اولتراسوند نسبت به سایر روش‌های جراحی لاغری کمترین آسیب را به بدن می‌زند، سیستم لنفاوی‌تان تحریک می‌شود، متابولیسم بدن افزایش یافته و این علاوه بر لاغری به سلامتی‌تان نیز کمک می‌کند، درد‌های بدنی کاهش می‌یابد و در نهایت اینکه اعتماد بنفس‌تان بیشتر می‌شود، زیرا وزن کمتری دارید، سایز کم کرده‌اید و لاغر و خوش اندام شده‌اید!

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

لاغری با اولتراسوند برای چه افرادی مناسب نیست؟

خانم‌های باردار و شیرده، افرادی که دارو‌های رقیق کننده‌ی خون مصرف می‌کنند، کسانی که در قلب خود ضربان ساز دارند، افرادی که پروتز‌های فلزی دارند، افرادی که اخیرا جراحی کرده‌اند، و کسانی که دیابت، فشار خون بالا یا پایین، سرطان یا تومور، ناراحتی قلبی، گرفتگی سیاهرگ، سل، عفونت، ترومبوز، نقص سیستم ایمنی یا نقص سیستم لنفاوی دارند نمی‌توانند از اولتراسوند برای لاغری استفاده کنند.

لاغری با اولتراسوند به چند جلسه نیاز دارد و چقدر طول می‌کشد؟

مدت هر جلسه اولتراسوند با هدف لاغری چیزی بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه است. جلسات اولتراسوند معمولا هر سه روز یک بار هستند. چون چربی‌ها باید فرصت خروج از بدن پیدا کنند تا درمان موثرتر و نتایج قابل مشاهده‌تر باشند. تعداد جلسات بین ۸ تا ۱۲ جلسه می‌باشد.

لاغری با قرص فکسارامین که بدن را گول می‌زند

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

اگر بدن شما تصور کند چیزی خورده‌اید، حتی اگر در واقع نخورده باشید، فرایند گوارش را شروع می‌کند در حالی که واقعا نیازی به این گوارش نیست. طبق مطالعات جدیدی که نتایج آن در Nature Medicine منتشر شده، این اتفاق باعث می‌شود چربی سوزی بدن بیشتر شود. یعنی ما می‌توانیم از طریق یک کپسول، سوخت و ساز بدن‌مان را افزایش بدهیم و لاغر شویم. جالب است بدانید فرمولاسیون این تکنولوژی قُرصی جوری طراحی شده که فقط در روده‌ها بماند و جذب خون نشود تا عوارض جانبی نداشته باشد.

سرپرست مطالعات جدید، عملکرد قرص‌های تقلید کننده‌ی گوارش را به این صورت توضیح می‌دهد: این قرص مانند یک وعده‌ی غذایی خیالی است (بدن را گول می‌زند!). قرص تقلید کننده‌ی گوارشی همان سیگنال‌هایی را ارسال می‌کند که وقتی غذای زیادی می‌خورید به طور طبیعی فرستاده می‌شود؛ بنابراین بدن شروع به پاکسازی فضا جهت ذخیره‌ی غذایی که خورده‌اید خواهد کرد. اما در واقع هیچ کالری وارد بدن نشده و اشتهای‌تان نیز تغییری نمی‌کند.

البته این مطالعه روی موش‌ها صورت گرفته است، اما تاثیرات دارو (فکسارامین نام دارد) گسترده‌ترند و محدود به کاهش وزن و لاغری نمی‌شوند. قرص فکسارامین علاوه بر افزایش چربی سوزی، جلوی افزایش وزن را نیز می‌گیرد، قند خون را کنترل می‌کند و کلسترول بد و التهاب را در بدن کاهش می‌دهد. دانشمندان قرار است جهت اعلام نتایجی دقیق‌تر، فکسارامین را روی انسان‌ها نیز آزمایش کنند.

لاغری با ورزشی که در یک بطری فشرده شده

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

اگر گاهی واقعا حس و حال باشگاه رفتن و روی تردمیل دویدن یا هر ورزش و تحرک دیگری را ندارید، کمپانی نستله (Nestlé) حال‌تان را درک کرده است! محققان در موسسه علم سلامت نستله سعی دارند به مصرف کننده‌های خود ورزش‌های فشرده شده در یک بطری ارائه بدهند! این لابراتوار اسرارآمیز در جایی اسرارآمیزتر در تپه‌های سوئیس واقع شده و دانشمندان در آن روی یک تکنولوژی لاغری رویایی و عجیب کار می‌کنند.

محققان آنزیمی را شناسایی کرده‌اند که اگر آن را با ترکیبی به نام C۱۳ تحریک کنید، سوخت و سازتان را تنظیم می‌کند. آن‌ها تصور می‌کنند این شیوه می‌تواند دروازه‌ای به سمت ارائه‌ی یک نوشیدنی چربی سوز با همان تاثیرات ورزش و تمرین باشد.

قبل از اینکه خوشحال و هیجان زده شوید، واقعیت‌هایی را باید بدانید: اول اینکه دانشمندان می‌گویند یک نوشیدنی با این فواید و تاثیرات هنوز راه زیادی تا تکمیل یافته‌ها و ارائه به شما دارد، و دوم اینکه باز هم به گفته‌ی دانشمندان این نوشیدنی در واقع کسانی را هدف می‌گیرد که توان حرکتی محدودی دارند. آنزیمی که گفتیم می‌تواند به افرادی که نمی‌توانند ورزش‌های پُرشدت انجام دهند یا آن را ادامه دهند کمک کند.

سرپرست این تحقیقات می‌گوید: «به جای ۲۰ دقیقه دوی آهسته یا ۴۰ دقیقه رکاب زدن، این نوشیدنی ممکن است بتواند سوخت و ساز‌تان را افزایش بدهد و شما بتوانید با تمرین و ورزش بسیار کمتر، اثرات ورزش‌های شدیدتر را دریافت کنید و به هدف لاغری‌تان برسید». به نظر می‌رسد تکنولوژی و راهکار بسیار خوبی برای افرادی باشد که مشکلی در سلامتی خود دارند و نمی‌توانند ورزش کنند و مایل‌اند از چاقی ِ بیشتر و مشکلات مرتبط با آن جلوگیری کنند. موافقید؟!

لاغری با قرصی که ژنتان را سرکوب می‌کند

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

فرض کنید بتوانید قرصی بخورید که به شما اجازه می‌دهد هر چقدر دوست دارید بستنی و دسر و کیک و شکلات بخورید، بدون اینکه هیچ وزنی اضافه کنید! محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به دنبال محقق کردن فانتزی‌های غذایی شما هستند!

دانشمندان با مطالعاتی که روی کرم‌ها انجام داده‌اند، ژنی را شناسایی کرده‌اند که چاقی را در محیط لابراتوار توانسته بود سرکوب کند. آن‌ها دریافتند بعضی از کرم‌ها که با جهش‌های ژنتیکی بخصوصی دارای ژن بسیار فعال SKN- ۱ شده بودند که یک رژیم غذایی غربی که پُر از چربی و قند است (مثلا نوشابه و سیب زمینی سرخ کرده و همبرگر و شیرینی) نتوانسته بود باعث افزایش وزن‌شان بشود. اما کرم‌های معمولی دیگر با همین رژیم غذایی، وزن اضافه کرده بودند. با توجه به اینکه SKN-۱ ژنی است که به صورت پروتئین Nrf۲ در انسان‌ها وجود دارد، می‌توان امید‌هایی داشت!

شرکت‌های داروسازی در حال حاضر، دارو‌هایی بر پایه‌ی Nrf۲ تولید می‌کنند که می‌تواند بدن را سم زدایی کرده و آسیب‌های سلولی را ترمیم نماید. اما با توجه به اینکه معلوم شده افزایش عملکرد پروتئین در بدن با سرطان‌های تهاجمی ارتباط دارد، خطرات و عوارض جانبی زیادی ممکن است وجود داشته باشد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. اما تحقیقات در مورد این قرص جادویی برای لاغری همچنان ادامه دارد.

لاغری با جلیقه‌ی آیس پک

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

حتما در مورد مایکل فیلیپس، شناگر آمریکایی و یکی از پرافتخارترین قهرمانان تاریخ بازی‌های المپیک شنیده‌اید که رژیم غذایی او چگونه در المپیک ۲۰۰۸ پکن به او کمک کرد. او روزانه بیش از ۱۲۰۰۰ کالری مصرف می‌کرد تا تمرینات خود را سوخت رسانی کند. در حالی که یک فرد عادی هم سن او به ۲۰۰۰ کالری در روز نیاز دارد. فیلیپس ذره‌ای اضافه وزن ندارد و همچنان در عرصه‌ی المپیک پیشتاز است.

نیویورک تایمز منویی از غذا‌های مصرفی روزانه‌ی او را منتشر کرد؛ لیستی که تقریبا جای هیچ غذایی درآن خالی نیست: صبح برای این قهرمان با سه عدد تخم مرغ آب پز همراه با پنیر، کاهو، گوجه و سیب زمینی سرخ شده همراه با سس مایونز شروع می‌شود، سپس در کنار دو فنجان قهوه‌ای که می‌نوشد املتی با ۵ عدد تخم مرغ میل می‌کند، بعد از آن سه کاسه سوپ، سه نان تست آغشته به شکر و سس شکلاتی!

برای وعده‌ی ناهار یک کیلو ماکارونی غنی شده همراه با دو ساندویچ ژامبون با پنیر و مقداری مایونز می‌خورد و در نهایت ۱۰۰۰ کیلو کالری را با خوردن نوشابه‌های انرژی زا مصرف می‌کند. برای وعده‌ی شام هم پیتزایی کامل مصرف می‌کند تا وعده‌ی غذایی‌اش کامل شود!

شاید برای‌تان جالب باشد که در کنار تمام این ویژگی‌ها اندام خاص این قهرمان شنا هم قابل توجه است: طول دو دست او در حالت باز ۲۰۱ سانتی متر است که از قد ۱۹۳ متری او بلندتر است. همچنین قلب وی دو برابر میزان معمول تپش دارد و ۳۰ لیتر در ثانیه خون پمپاژ می‌کند!

توانایی فیلیپس عجیب به نظر می‌رسد، زیرا او پنج برابر بیشتر از یک فرد معمولی کالری مصرف می‌کند و هیچ وزنی هم اضافه نمی‌کند. Ray Cronise دانشمند ناسا به بررسی این مسئله پرداخت. از آنجایی که او با علم انتقال گرما و تاثیرات سرما بر متابولیسم آشنایی داشت، به این کشف مهم دست یافت:

فیلیپس بسیار ساده و با چند ساعت در روز غوطه ور شدن در آب سرد کالری می‌سوزاند! این دانشمند برای اینکه تئوری خود را آزمایش کند (او خودش سال‌ها برای کاهش وزن و لاغری تلاش کرده بود!)، روتینی را با گرفتن دوش آب سرد و پیاده روی بدون لباس در روز‌های سرد زمستان شروع کرد. او موفق شد در عرض شش هفته، تقریبا ۲۷ پوند کم کند.

ما قبلا هم شنیده بودیم که دانشمندان می‌گویند یخ بخورید تا بیشتر کالری بسوزانید. یعنی در خانه بنشینید و اجازه دهید بدن‌تان از سرما بلرزد! و حالا امروزه تکنولوژی‌ها بیشتر به کمک ما می‌آیند. یک جلیقه‌ی آیس پک به نام Cold Shoulder توسط Wayne B. Hayes، استاد دانشگاه کالیفرنیا ساخته شده که می‌تواند به شما کمک کند در عرض یک ساعت، ۲۵۰ کالری بسوزانید.

واقعیتی که همیشه وجود دارد!

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

این تکنولوژی‌ها و خیلی از تکنولوژی‌های دیگر برای کاهش وزن و لاغری هر چند بسیار جالب و هیجان انگیز به نظر می‌رسند، اما باید در انتخاب آن‌ها دقت کنید. هر چند این تکنولوژی‌ها تصویری از موثر بودن ارائه می‌دهند، اما لزوما به این معنی نیست که موثر باشند؛ و حتی اگر واقعا هم منجر به کاهش وزن و لاغری بشوند، به این معنی نیست که ضرر و خطری ندارند. برخی از این شیوه‌های های تک در کاهش وزن، واقعا موثرند و عوارض جانبی کمی دارند، اما باز هم بدون عارضه نیستند.

پیش از اینکه سراغ شیوه‌های جدید کاهش وزن و لاغری بروید و یکی از این تکنولوژی‌های جدید لاغری را انتخاب کنید، خودتان هم به خوبی مطالعه و تحقیق کنید و نسبت به جزئیات و عملکردشان آگاه شوید. اگر متوجه شدید شیوه‌ای مبهم یا خطرپذیر است، بهتر است به طور کل از آن صرفنظر کنید. منطقی به نظر نمی‌رسد که روی سلامتی‌تان ریسک کنید، زیرا شما سعی دارید وزن کم کنید و خوش اندام شوید، نه اینکه نعمت سلامتی‌تان را از دست بدهید!

شما نمی‌توانید خودتان را منجمد کنید، قرص بخورید یا ژن‌تان را سرکوب کنید و لاغر بشوید. شما همچنان به یک سبک زندگی سالم در کنار رژیم غذایی درست و ورزش و تحرک نیاز دارید و این عوامل همیشه مهم‌ترین قدم‌هایی هستند که برای یک کاهش وزن مستمر و حفظ وزن ایده‌آل و داشتن اندامی متناسب و البته سلامتی باید آن‌ها را بردارید.

سایر تکنولوژی‌های ساده‌ی لاغری کدام هستند؟

با جدیدترین تکنولوژی‌ها لاغر شوید

علاوه بر جدیدترین تکنولوژی‌های لاغری و کاهش وزن، تکنولوژی‌های ساده‌تری نیز وجود دارند که به لاغری شما کمک می‌کنند و ضمنا امتحان خود را از بابت بی‌ضرر بودن و مفید بودن پس داده‌اند. تجهیزات ورزشی مانند تردمیل و دوچرخه‌های ثابت خانگی، بی‌ضرراند و می‌تواند ابزار‌های قدرتمندی در کاهش وزن و لاغری باشند. البته وجود این تجهیزات در خانه به طور خودکار شما را لاغر و خوش اندام نمی‌کنند، باید از آن‌ها استفاده کنید!

شما باید به طور پیوسته و مستمر با کمک این تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن‌تان تلاش کنید و ضمنا طرز استفاده‌ی درست از آن‌ها را خوب یاد بگیرید. راز لاغری در تغذیه‌ی هوشمندانه است. اگر بتوانید غذا‌هایی را که می‌خورید کنترل کنید می‌توانید مطمئن باشید که به نتیجه‌ای که دوست دارید خواهید رسید.

منابع: shape ،urbancursor

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      ایا واقعا دارویی برای لا غری وجود دارد اسمش چیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج