۹۴۷۶۱۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

سردار سنایی‌راد: موشک‌باران، سناریوی اولیه بود

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حملات موشکی ایران به یکی از پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق گفت: این مرحله از اقدام تلافی جویانه سپاه علیه تروریسم آمریکایی ضعیف‌ترین سناریویی جمهوری اسلامی ایران بود که در راستای مطالبه‌ی ملی برای انتقام خون پاک شهید سلییمانی و همراهانش به اجرا گذاشته شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حملات موشکی ایران به یکی از پایگاه‌های نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق گفت: این مرحله از اقدام تلافی جویانه سپاه علیه تروریسم آمریکایی ضعیف‌ترین سناریویی جمهوری اسلامی ایران بود که در راستای مطالبه‌ی ملی برای انتقام خون پاک شهید سلییمانی و همراهانش به اجرا گذاشته شد.

سردار رسول سنایی راد ، با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی و تعدادی از هم‌رزمان او و موشک باران یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا درعراق (پایگاه عین الاسد) تصریح کرد: این مرحله از اقدام تلافی جویانه سپاه علیه تروریسم آمریکایی ضعیف‌ترین سناریویی جمهوری اسلامی ایران بود که در راستای مطالبه‌ی ملی برای انتقام خون پاک شهید سلییمانی و همراهانش به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها واکنش احمقانه‌ای نشان دهند حتما سناریوهای دیگری اجرا خواهد شد و همانطور که در اطلاعیه سپاه آمده، ما سرنوشت اسرائیل را از آمریکایی‌ها جدا نمیدانیم؛ بنابراین انتظار می‌رود دست به حماقتی نزنند و الا همین سرنوشتی که برای تروریستهای آمریکایی رقم خورد، برای رفقای صهیونیستی شان هم قابل تصور است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین درباره اهمیت پایگاه عین الاسد آمریکا که ساعاتی پیش هدف موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت خاطر نشان کرد: پایگاه عین‌الاسد یکی از پایگاه‌های مورد علاقه آمریکایی‌ها و از نگاه خودشان یکی از امن ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا به حساب می‌آمد که اقدام تروریستی که آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن شهید سلیمانی انجام دادند، با استفاده از امکانات این پایگاه بود.

سردار سنایی راد تصریح کرد: این مرحله از انتقام جمهوری اسلامی ایران معطوف به عوامل میدانی جنایت بزرگ به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش بود و اگرآمریکایی‌ها بخواهند واکنشی نشان دهند، انتقام احتمالا به سمت آمران کثیف این جنایت هم کشیده خواهد شد.

وی در ادامه درباره هشدار ایران به کشورهای منطقه درخصوص همکاری با آمریکایی‌ها در زمینه اجرا سیاستت‌های‌شان علیه ایران با تاکید بر اینکه ما به دنبال امنیت منطقه هستیم، اظهار کرد: این کشورهای منطقه هستند که باید در جوار ما زندگی کنند و بعید است که امنیت خود را فدای آمریکایی‌ها بکنند که مجبور به کوچ از منطقه خواهند شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در پایان با بیان اینکه «این آمریکایی‌ها هستند که عامل تنش بی ثباتی و حتی اشاعه تروریسم در منطقه بوده و به عنوان عامل مزاحم باید به سرعت منطقه را ترک کنند»، تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها بخواهند علیه ایران اقدامی انجام دهند، قطعا از پایگاه‌هایی خواهد بود که میتواند برای کشورهای منطقه درسر ساز شود؛ چراکه سیاست اعلامی مان از قبل این بوده که از هر نقطه‌ای به ماشلیک سود، به آن نقطه شلیک خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرشرف وغیرت سپاه و ایران وایرانی کاش اسراییل نابودبشه با ال سعود

    • یک ایرانی

      ۸ سال جنگ و تحریم . زازله . سیل خدایا رحم کن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نترس .

    • بدون نام

      دیگر شش سال مصیبت تامل بس است درودبرشما

    • علی

      الله اکبر. مرگ بر امریکا. مرگ بر اسرائیل. الله اکبر

    • saeed rahimi

      خدا یا شکر
      به خاطر این انتقام احساس غرور کردم

      پاسخ ها

      • محمد

        خداوند متعال را شاکریم که فرزندان مشروع ایران سیلی بر یاوه گویان زدند ونشان دادن که ماقدرتمندیم، تانوکران استکبار جهانی به خود بیایند.ودستمان را بالا ست اگر دشمن خطایی کند سیلی آخر را بر او ونوکرانش بزنیم،خدایا شکر که به ما قدرت وهوش دادی.که زیر بار ستم نرویم،فرزندان ولایت تشکر،تشکر،

    • سرباز

      جانم ایران وایرانی وبعد اسلام؛ آمریکا و اسرائیل و همپیمانان ذلیل و بزودی وبا یک خطا نابود نخواهند شد به امر خدا و دستور امام ورهبری انشالله. درود بر غیرت اصالت ایرانی
      بامداد امروز نشانه آمادگیست برای هدف..

    • نام

      با این شدت حمله به نیروهای آمریکایی فکر نمی کنم آمریکا دیگر جرات کند با نیروهای نظامی ایران درگیر شود و قطعا"به زوری زود منطقه خاورمیانه را از ترس نابودی نیروهایش ترک خواهد کرد و این برگ زرینی از مبارزه ایران با امریکا خواهد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درگیر شود ،خون ما که رنگین تر از خون سردار دلها نیست .

      • بدون نام

        درگیر شود ،خون ما که رنگین تر از خون سردار دلها نیست .

    • بدون نام

      خدا یاورتون باشه

    • کاشت مو طبیعی شیراز

      درود بر رزمندگان اسلام
      هیهات من الذله
      ما تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از رهبری حمایت می کنیم...

    • بدون نام

      ای جان قربون مرام وغیرت سپاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج