۹۴۷۸۶۸
۱۰۳ نظر
۵۰۰۹
۱۰۳ نظر
۵۰۰۹
پ

پاسخ ایران به شایعه هماهنگی با آمریکا برای حمله

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که «برخی رسانه‌های خارجی مدعی هماهنگی ایران و آمریکا پیش از حمله موشکی و تخلیه پایگاه توسط نیروهای آمریکایی شده‌اند»، خاطرنشان کرد: صد درصد این موضوع یک دروغ محض است؛ اصولا چنین موضوعی با روح سیلی زدن به دشمن تضاد دارد. ما آمریکا را دشمن جنایتکار و خونی خود می‌دانیم و به هیچ عنوان چنین حرفی صحت ندارد و حرف بسیار مضحکی است که خود آمریکایی‌ها در حوزه جنگ روانی برای پیگیری اهدافشان طرح می‌کنند.

خبرگزاری فارس: سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو پایگاه مهم آمریکایی در انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، اظهار داشت: مدت‌ها پیش مقام معظم رهبری فرمودند «دوران بزن و در رو گذشته است»، اما آمریکایی‌ها به دلیل غرور استکباری و شیطانی خاص خودشان،‌ این فرمایش مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند، چراکه اگر جدی می‌گرفتند، هیچوقت این کار جسارت آمیز و عملیات تروریستی را در عراق انجام نمی‌دادند.

پاسخ ایران به شایعه هماهنگی با آمریکا برای حمله

وی افزود: اولین پیام حملات سنگین موشکی برای آمریکا این بود که جمهوری اسلامی فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «دوران بزن و در رویی تمام شده است» را کاملا محقق کرده است و به عینه دیدند که اگر یکی بزنند ده تا خواهند خورد.

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه به آمریکایی‌ها اثبات کردیم که نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی به هر شکل ممکن انتقام این جنایت را از آنها خواهد گرفت، ادامه داد: البته همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما اقدام امروز را همه انتقام نمی‌دانیم و انتقام اصلی در سطحی خواهد بود که آمریکا بعنوان جرثومه فساد از این منطقه بساط خود را جمع کند و برود.

** اگر سامانه‌های دفاعی آمریکا کارآمد بود اجازه اصابت موشک‌ها به پایگاه‌شان را نمی‌دادند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به مانور تبلیغاتی آمریکایی‌ها در خصوص توانمندی نظامی‌شان، گفت: آمریکایی‌ها که متکی به تکنولوژی و ابزار و تجهیزات هستند و دائما در گوش دنیا این نکته را می‌خوانند که می‌توانیم بزنیم و بکشیم، قدرت دفاع از نیروهای خود را هم ندارند چراکه اگر سامانه‌های دفاعی کارآمدی در بزرگترین و مجهزترین پایگاه‌شان داشتند، نباید اجازه می‌دادند موشک‌ها به هدف اصابت کند.

وی در عین حال تاکید کرد که این موضوع برای کشورهای وابسته به آمریکا در منطقه نیز قابل تأمل است و حامل درس‌هایی است.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی روی آرمان های خود محکم ایستاده و کوتاه نخواهد آمد.

** آمریکایی‌ها شرارت را ادامه دهند پاسخش کوبنده‌تر خواهد بود؛ شک نکنند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: آمریکایی‌ها با اقدامات جنگ روانی در پی القاء این موضوع هستند که در واکنش به حمله شب گذشته اقداماتی را انجام خواهند داد؛ اما همانگونه که رئیس ستادکل نیروهای مسلح هم امروز صبح تاکید کردند، اگر آمریکایی‌ها شرارت را ادامه دهند حتما پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر و با وسعت بیشتر دریافت خواهند کرد و شکی در این موضوع نیست.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر حرفی را بزند به آن عمل می‌کند و آمریکا را کوچکتر از آن می‌داند که بخواهد رجزخوانی کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در برابر آمریکا به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و خیلی صریح اعلام می‌کند از جبهه مقاومت، مردم و مستضعفین عالم با صراحت و قاطعیت حمایت می‌کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که «محورهای قدرت جمهوری اسلامی که باعث شده پس از هفتاد سال یک دولت بتواند در واکنش به اقدامات خصمانه آمریکا مواضع آن را مورد اصابت قرار دهد، چیست؟» گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سه محور رهبر شجاع و آگاه و بصیر، ایمان و تبعیت پذیری مردم از رهبر انقلاب و غیرتمندی مردم است که اگر کشوری به آنها تجاوز کرد، پیر و جوان با هر مرامی از خود دفاع می کنند.

سردار شکارچی با بیان اینکه برآوردهای آمریکا از این سه محور همواره نسبت به جمهوری اسلامی اشتباه بوده است، عنوان کرد: این موضوع آزمونی برای آمریکا و هم‌پیمانانش شد که جمهوری اسلامی به هیچ عنوان قصدی برای کوتاه آمدن در برابر روحیه استکباری آمریکا را ندارد.

** ادعای هماهنگی ایران و آمریکا پیش از حمله موشکی مضحک و دروغ محض است

وی همچنین در پاسخ به این سوال که «برخی رسانه‌های خارجی مدعی هماهنگی ایران و آمریکا پیش از حمله موشکی و تخلیه پایگاه توسط نیروهای آمریکایی شده‌اند»، خاطرنشان کرد: صد درصد این موضوع یک دروغ محض است؛ اصولا چنین موضوعی با روح سیلی زدن به دشمن تضاد دارد. ما آمریکا را دشمن جنایتکار و خونی خود می‌دانیم و به هیچ عنوان چنین حرفی صحت ندارد و حرف بسیار مضحکی است که خود آمریکایی‌ها در حوزه جنگ روانی برای پیگیری اهدافشان طرح می‌کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به مصداق دیگری از جنگ روانی آمریکا در شرایط فعلی، گفت: در حوزه جنگ روانی امروز باز آمریکایی‌ها تبلیغ کردند که هواپیمای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفته است که این هم حرف مضحکی است؛ اکثریت مسافران این هواپیما جوانان ارزشمند ایرانی بودند، ما هر کاری می‌کنیم برای دفاع و امنیت مردم و کشورمان است.

** شایعات درباره هواپیمای اوکراینی کذب محض است؛ هیچ کارشناسی این موضوع را تایید نمی‌کند

سردار شکارچی با تاکید بر اینکه شایعاتی که در خصوص این هواپیما مطرح می‌کنند کاملا دروغ محض است و هیچ کارشناس نظامی و سیاسی این موضوع را تایید نمی‌کند، افزود: قطعا این موضوع توسط خط نفاق به نفع آمریکایی‌ها دنبال می‌شود و توطئه‌ای دیگر در حوزه جنگ روانی است.

** در صحنه می‌مانیم تا آمریکا از منطقه خارج شود

وی با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عملیات شب گذشته تنها یک سیلی بود، گفت: انتقام ما به این یک سیلی محدود نمی‌شود و در صورت ادامه شرارت با پاسخ محکم‌تر و قاطع‌تر جمهوری اسلامی روبرو خواهند شد. ما آنقدر در صحنه خواهیم ماند تا آمریکا این مرکزیت فساد از منطقه خارج شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع تنها به بحث نظامی محدود نخواهد بود و ملت‌ها همه بسیج خواهند شد و آمریکایی‌ها را از منطقه اخراج خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...هیچ چیز از شما بعید نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم چرند زیاد میگن بخصوص وقتی مغز کوچیک و دهن گشاد داشته باشند

      • بدون نام

        جنگ روانی و دروغ پردازی و شایعه پراکنی.کار همیشه دشمن که با حمقات احمقا تکمیل میشه

      • بدون نام

        اونی که باید پیام رو دریافت میکرد کرد.عوام کم عقل اهمیت نداره که باور کنند یا نع!

      • بدون نام

        چرا هیچ خبرگزاری در دنیا حتی متعلق به دوستان ایران مانند چین و روسیه و حتی عراق و سوریه خبری از کشته شدن سربازهای امریکایی اعلام نکرده اند؟؟؟ حتی مقامات رسمی ایران هم هیچ اشاره ای به تلفات نداشته اند

      • نرگس

        وقتی کامنت ها رو دیدم متاسف شدم .شما هنوز بعد از این همه جنایت و وحشی گری های آمریکا حرف دیوانه و احمقی مثل ترامپ رو باور میکنید ؟؟ . عراق اعلام کرده از بعد از حمله تا روشن شدن هوا بالگرد های فوق سنگین در حال رفت و آمد بوده و اجساد رو به مناطق نامعلومی منتقل کردند .
        همین آمریکا و ترامپ میگفت سردار سلیمانی تروریست هست و میگفت مردم ایران تروریست هستن این ها را هم باور میکنید ؟؟؟ وااااای بر خود کم بینی و غریبه پرستی و جاهلیت وااااای .

      • نرگس

        وقتی کامنت ها رو دیدم متاسف شدم .شما هنوز بعد از این همه جنایت و وحشی گری های آمریکا حرف دیوانه و احمقی مثل ترامپ رو باور میکنید ؟؟ . عراق اعلام کرده از بعد از حمله تا روشن شدن هوا بالگرد های فوق سنگین در حال رفت و آمد بوده و اجساد رو به مناطق نامعلومی منتقل کردند .
        همین آمریکا و ترامپ میگفت سردار سلیمانی تروریست هست و میگفت مردم ایران تروریست هستن این ها را هم باور میکنید ؟؟؟ وااااای بر خود کم بینی و غریبه پرستی و جاهلیت وااااای .

      • بدون نام

        وقتی تکذیب میکنید یعنی واقعیت داره

      • ناشناس

        بدون نامی که همه پاسخ داده آیا جایی سر کار هستی یا بیکاری و فقط کامنت می گذاری؟

      • بدون نام

        حتی اگه این شایعه رو هم باور کنیم نشونه قدرت ایران و ترس و حقارت ابرقدرت سابق جهانه

      • بدون نام

        اصلا مساله کشته ها نیستند.برای اولین بار یک حکومت بطور مستقیم به امریکا حمله کرده.با این شایعات دارند سعی می کنند حواس مردم رو از این مساله پرت کنند

      • بدون نام

        سیاست واقعا پیچیده است

      • hassan.h

        آمریکائی ها همواره در جنگها برای حفظ روحیه نیروهای خود آمار تلفات بخصوص تلفات انسانی را سانسور می کنند
        قطعا سپاه عزیز اهل سازش و هماهنگی با دشمن نیست

    • بدون نام

      پس چرا پایگاه هاشون همه خالی بوده؟!

      پاسخ ها

      • hassan.h

        آمریکائی ها سانسور می کنند قطعا ضربه سنگین دیده اند

      • بدون نام

        درایت و حکمت اصل حکومت داری است اگر کشور بخواهد براساس هیجان و عوام زدگی آنهم در کشور مانند ایران که مردم بسیار هیجانی و شعار زده دارد، انجام پذیرد فاجعه رخ می دهد لذا اگر هماهنگی صورت گرفته صرفا در جهت حفظ منافع ملی بوده است

      • بدون نام

        چون هماهنگ شده بود

    • بدون نام

      اینا خودشون گفتند به بغداد گفتن معلومه اونا هم به امریکا گفتند تابلوس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد پهپاد امریکا رو هم اجنه ساقط کردند.همه جور تقلایی می کنند تا ایران رو فاقد قدرت نشون بدن ولی باز ساخت و پاخت امریکا و ایران نشونه قدرت ایرانه

      • بدون نام

        اصلا نباید به این شایعات جواب بدن که جماعت دهن گشاد حرف مفت گو به آسمون ریسمون بافتنش ادامه بده

      • بدون نام

        جالبه که سیستم پاتریوت معروف آمریکا و اون رادار های چند میلیون دلاری هم خاموش شده بودن قبل حمله تا هیچ دفاعی نکنند.
        خیلی جالبه!!!

      • بدون نام

        اگر امریکا کوچکترین تلفاتی داشت کنگره ترامپ را بی چاره می کرد و درضمن کدام منبع مستقل و معتبر به تلفات امریکا اشاره کرده است؟؟؟؟

    • بدون نام

      شایعه نیست واقعیته

      پاسخ ها

      • حسن جانباز

        متاسفانه تبانی وحرکتی سیاسی بود
        وانتقام سخت آب خور وله شد...

    • بدون نام

      بعید نیست هماهنگ کرده باشید شما میگید ۸۰ سرباز کشته شدن ولی ترامپ میگه موشکاخوردن توبیابون...

    • بدون نام

      هیچ خبری رو باور نکنید مگر اینکه تکذیب شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای عوام چنینه.ما از عقلمون استفاده می کنیم

      • بدون نام

        تکذیب = واقعیت

    • مقداد

      یه نفر هم کشته نشده حالا ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ((((((((((((:

      • مهران

        اینو راست میگی چرا جسد چیزی ندیدیم فقط یه عکس هوایی و تخریب 30درصدی که تو عکس مشخصه
        گفته بودن دو سه هزار نیرو اونجان من گفتم بالای دویست نفر میمیرن

      • بدون نام

        خبرنگار اسرائیلی خبر انتقال دویست مجروح امریکایی رو به اسرائیل توئیت کرد توئیترش بسته شد

      • بدون نام

        خبرنگار اسرائیلی خودش خبر نداشته که همچین صفحه ای داره

        جالب نیست؟

    • بدون نام

      پس چطور میشــه، یه مـوشــک ۸ نفــر میکشــه،... ۳۰ موشک یک نفرم نمیکشــه!!!!؟؟؟؟

    • اکبر

      پس چرا هیچی تلفات نداشته؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داشت.چقدر دارید خودتونو اذیت می کنید از صبح.عخی!

      • علی

        20:49
        آخه برادر من چرا اینقدر دارین حرص میخورین
        :)
        تو 2 ساعت گذشت تو همین خبرگزاری های ایران 3 بار اعلام شده با آمریکا هماهنگ نشده
        :)
        خوب این یعنی چی:)

    • sd

      خدا شکر این انتقام سنگین بدون خونریزی تمام شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ ایولا

      • بدون نام

        خیلی بامزه بود حرفت پوکیدم از خنده خخخخ

    • مسیحی

      جناب به آمریکا خبرندادید ولی به عراقیها خبردادید خب اونها هم آمریکاییها رودرجریان گزاشتن اگه اینوقبول ندارید پس بفرمایید چراباوجودشلیک بیش از۲۰موشک حتی یک آمریکایی کشته که هیچ خراش هم برنداشت!!!!من میگم چون خبر داشتن حالاازهرکجا وپایگاهها روترک کردن هم عراقیها هم اونها وپایگاهها خالی بودن سانسورچی لطفا سانسور نفرمایید چون به شعورمردم توهین میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اونجا بودید،دیدید کسی کشته نشده،ادم چقدر نادون میشه بعد از این همه جنایت باز حرف اونا رو قبول داری

      • بدون نام

        شما که اونجا بودید بگید چند نفر کشته شده .

      • الاهوازی

        کاربر 20:40 ما آنقدر از مسئولین مان دروغ شنیدیم که دیگه حرف هاشون رو باور نمیکنیم.مثل اینکه تو ایران زندگی نمیکنی عزیز جان

      • بدون نام

        پایگاه مگه مثل خونه هست که با یک کامیون فوری خالی بشه؟ مگه آمریکا دیوانه هست که میلیونها دلار خرج پایگاه کنه و بعد اونو خالی کنه؟

    • بدون نام

      پس چطور هيچ تلفاتي نداشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پایگاه خالی رو زدن ,

    • بدون نام

      هیچ جانمیریم همینجا هستیم،ما منتظر دومی هستیم. خدا عزت وقوت دهد
      به برادرا ن عزیزمان درسپاه پاسداران.

      پاسخ ها

      • p.soli

        جنگ تا وقتی خوبه که وارد کشور نشه.....الان تو مرزه لطفا جو ندید بزارید ختم به خیر شه به خدا جنگ با آمریکا نباید نظامی باشه باید فرهنگی و اقتصادی باشه.حتی ارتش سرخ شوروی هم که دست پرورده تروتسکی بود تو کوبا با آمریکا جنگید...باید بگم دست پرورده تروتسکی یعنی یه چیزی شبیه جبه النصره...

      • بدون نام

        اینو نیگا دل خوشی دارز

      • پدرام

        خدا یه پولی به ما بده و یه عقلی به تو

    • بدون نام

      خوبه که خود وزیر خارجه تون همین امروز رسما اعلام کرد که قبل از حمله به عراق اطلاع داده بودیم!
      لابد از عراق هم قول شرف گرفته بودید که به امریکا چیزی نگه. مگه نه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ

      • بدون نام

        هدف فقط نشان دادن قدرت نظامی بوده از عمد نخواستن کسی کشته بشه

      • بدون نام

        هدف فقط نشان دادن قدرت نظامی بوده از عمد نخواستن کسی کشته بشه

    • بدون نام

      ... اگراین موشک‌ها به پایگاه‌های آمریکایی دربحرین، کویت، عربستان.. انجام شده بود، میشه گفت انتقام تلافی جویانه، ولی شلیک درخاک عراق شبیه مانور نظامی است..

    • سی

      به خدا دروغ نیست همه حرفات راسته از شما برمیاد

    • همه سلیمانی هستیم

      سلام و درود بر غیرتتان

      سوالی که ذهن مردم رو درگیر کرده ، تلافی بدون تلفات بود ، چون غیر ممکن هست بعد از ۱۵دیا ۱۶ ساعت هنوز از خسارت و تلفات خبری نیست

    • طاهر

      آخه با چندتا موشک که چیزی عوض نشد کجا بود لوگوی افقی و عمودی یعنی فقط خون شهید بزرگوار ما این بود کسی از آمريکايی ها به هلاکت نرسیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاشکی این موشکها را حرام نمیکردن چهارتا تیر به پرچم امریکا میزدن بهتر بود

      • بدون نام

        اینم یکی از دیگه از نشونه های عفده ای بودنه.کوچیک کردن و ناچیز شمردن عمل

    • alli parsa

      من نمی دونم اخه چطورزده که الان 12ساعت ازحمله گذشته ولی نه تصویری نه خصارت جانی نه مالی هیچ فقط می گند 15تا موشک برخوردکرده والاهمه سیاست بین دولت ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه همینه که همیشه میگن سیاست پدر مادر نداره

    • بدون نام

      با آمریکا نه با عراق هماهنگ بودین
      دیگه معلومه

    • بدون نام

      چرا امریکا از کشته ها نمیگه؟اصلا کسی مرده؟دروغ که راحت میگید

    • بدون نام

      اگه هماهنگی نبوده چطور از ۲۵۰۰ سرباز حتی یک نفرم زخمی تشده ؟؟ هماهنگی هم نبوده باشه صددرصد میدونستید اونجاها خالی شده و بعد زدید برا چی پایگاه قطر را نزدید ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عراق بهشون خبر داده بود

      • بدون نام

        درهرصورت خسارت مالی سنگینی روی دست امریکا موند ضمن اینکه از جنگ جهانی دوم تاکنون این اولین حمله رسمی دولت به پایگاههای آمریکاست و هیمنه ابرقدرتی آمریکا شکسته شد.

    • بدون نام

      شایعه نبود واقعیت داشت

    • کوروش ریسی از شهرستان بروجن

      سلام مرا به خانواده سردار برسونیدبخدادلمون خونه خداوند صبرتون بده مارادرغم خود شریک بدانیدبخدابنده آماده دستور رهبر هستم تاانتغام برادر عزیزم سرداربخون غلتیده ام رابگیرم،،

    • وحید

      چه بامزه زنگ زدن بهشون گفتن ما میخوایم بزنیم
      خخخخخخخ

    • بدون نام

      چطور اینقد سریع آمار کشته ها رو گرفتین؟نه اونا تائید کردن،نه هیچ خبر گزاری اعلام کرده!!!!فقط دروغ تحویل مردم می دن

    • بدون نام

      نکشین ما رو بی بی سی دیده ها

    • seyed mosavi

      سانسور رسانه ای حتی به سازمان اطلاعات عراق هم اجازه ورود به عین الاسد ندادند..فک کنید امریکا خودش بیاد بگه ۲۰۰تا از خلبانها فرمانده مون مردند...سامسور رسانه ای بخاطر اینکه در منطقه تنش ایجاد نشه و این ترامپ بود که کوتاه اومد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کنگره و مطبوعات امریکا کاملا ازاد و به اخبار دسترسی دارند و واگر حتی یک سرباز کشته شده بود قطعا اعلام می گردید

      • بدون نام

        اگه اینطور بود امریکا تا الان ساکت نمی نشست. خودت می دونی مه ترامپ دیوانه است. هشتاد نفر پ بخشی ای صداش در نیاد!

    • آزاد

      راست میگه ،چون مستقیم به آ مریکائیها نگفتن ،ولی به عراق گفتن و تأکید کردن به آمریکا ئیها نگید باشه

    • بدون نام

      ملت سر کارن .

    • بدون نام

      واقعا که موشکها هم هدر رفت مگه میشه کشته داده باشه رسانه ای نشه امکان نداره خانواده سربازها چکارش میکنند اینم توامریکا دروغ قشنگی بود البته مردم ایران احساساتی هستن

    • بدون نام

      به کمتر از سر ترامپ راضی نیستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون خودت راست میگی!

    • بدون نام

      خوب آدمای احمق انتظار دارید ترامپ بیاد بگه 200 نظامیم کشته شده پایگاهی هم که دویست میلیارد دلار خرجش کردم رفته رو هوا؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خوب آدمای احمق انتظار دارید ترامپ بیاد بگه 200 نظامیم کشته شده پایگاهی هم که دویست میلیارد دلار خرجش کردم رفته رو هوا؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بعضی ها یا خیلی نادان هستند یا خودشان را به نادانی زدند.
      ۱- بر چه اساس امریکا باید با ایران تبانی کنه که هیمنه ابر قدرتی خودش را لکه دار کند که چه چیزی بدست بیاورد .
      ۲- آنهایی که ادعا می کنند تلفاتی نبوده مگر خودشان آنجا بودند که می گویند تلفاتی نبوده.مشخص است که امریکایی ها می گویند تلفات نداشتیم تا بیش از این آبرویشان نرود.اگر راست می گفتند خب همون ساعات نخست پس از حمله به خبرگزاری ها اجازه ورود و تصویر برداری از پایگاه ها را می دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا آمار تلفات را شما بفرمایید که اونجا بودید

    • بدون نام

      الهی قربونت برم حاج قاسم، یاد و چهره ی عزیزت در تمام وجودم هست مرد بزرگ، هیچ انتقامی نمی‌تواند فقدان تأثر آور تو را آرام ببخشد ، هیچ انتقامی نمی‌تواند هم اندازه ارزش وجودت باشد ، هزاران هزار موشک نمی‌تواند جای خالی تو را جبران کند، روح بزرگت و جان ارزشمندت رحمت بود و خواهد بود،،،،

    • بدون نام

      بابا یک چندتا موشک بزنین تو پایگاهاش تو بحرین وقطر یه جنگ درست بشه همه باورشون شه..

    • sadin

      اصن تابلو تر از این نمیشد ولی بازم خداروشکر ک جنگی نشد و همه چیز ختم بخیر شد

    • بدون نام

      شایعات و حرفهای الکی را باور نکنید خیلی حرفها و شایعات مضحک در میارن باور نکنید درود بر سپاه دلاور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمیدونم شماها که پشت ملت و کشور خودتون رو اینجور با این حرفا خالی میکنید دیگه از دشمن چ انتظاری میشه داشت شما راست میگید دروغه واقعا که

    • بدون نام

      چ
      طور سردار ما وهمراهانشی با یه موشک به شهادت میسره ولی این همه موشک هیچ تلفاتی نداره

    • بدون نام

      هم بلوف بود

    • امید

      لامصبا.‌ پوکیدم از خنده .. مگر نمیبینید موشکا پایگاهای امریکارو نابود کرده فیلمشون هست واقعی

    • بدون نام

      البته باید تمام شرایط کشور را در نظر گرفت و بعد قضاوت کرد. اگر هماهنگی هم صورت گرفته باشد در جهت جلوگیری از جنگ و زیان های غیر قابل تصور یک جنگ تمام عیار است

    • بدون نام

      وقتی به بغداد ازقبل میگن و فرانسه رو هم شب قبلش باخبر میشه معلومه تلفات نمی‌دن. با این وضعیت ترامپ برنده این نبرد بود

    • بدون نام

      هماهنگی فقط برای جلوگیری از جنگ بیهوده بوده است. با کشتن چند سرباز امریکایی مشکلی حل نمی شود و بی جهت تشدید تنش شده که با این وضعیت اقتصادی ایران بیشتر آسیب می خورد

    • بدون نام

      کاری براساس دوراندیشی و حکمت بوده و از جنگ بی جهت جلوگیری شده است . در سیاست عقل حاکم است و نه احساسات

    • ا. ع

      شمارا بخدا بگویید اگرما طرحهای آمریکایی و مذاکره با آمریکا را نخواهیم به چه مرجعی عارض بشویم بخدا حرکت اخیر ملت بالاتراز رفراندم بود چرا صدای ما شنیده نمی‌شود بخدا مثل قبل ( زمان جنگ تحمیلی) حاضریم خون هم بدهیم.

    • ناشناس

      انتقام با تیر مشقی بود

    • بدون نام

      هماهنگی قطعا بوده ولی صرفا بعلت جلوگیری از جنگ بوده است. الان ما در بهترین وضعیت هستیم و با کشتن چند سرباز نباید این موقعیت خراب کرد

    • بدون نام

      چقد زود گندش دراومد. حداقل یه ماه مخفیش میکردین بعد

    • بدون نام

      موشک ساعت ۱.۳۰ بوده.پرواز ساعت۶. حالا ربطش چیه؟

    • ناشناس

      حالا نمی شه هر چی را فهمیدید رو نکنید؟ ول کنید بابا!
      به خدا سردار در آن دنیا دلش راضی نیست که یکی به خاطر اون کشته بشه یا آزار ببینه. سردار خیلی انسان پاکی بوده. روحشون شاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج