۹۴۷۹۶۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

سوپرجام اسپانیا تحت تاثیر تنش میان آمریکا و ایران

روزنامه مارکای اسپانیا نوشت: افزایش تنش میان ایران و آمریکا می‌تواند سوپرجام اسپانیا و رالی داکار را که هر ۲ به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود، تحت تاثیر قرار دهد.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه مارکای اسپانیا نوشت: افزایش تنش میان ایران و آمریکا می‌تواند سوپرجام اسپانیا و رالی داکار را که هر ۲ به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود، تحت تاثیر قرار دهد.

مارکا در گزارش کوتاه خود آورده است: با توجه به اینکه عربستان سعودی متحد آمریکا در منطقه محسوب می‌شود، سعودی‌ها و ایران روابط خوبی با یکدیگر نداشته و می‌توانند هدف حملات احتمالی قرار گیرند.

براساس گزارش‌ راشاتودی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تایید کرده است که اگر متحدان آمریکا در عربستان سعودی به واشنگتن کمک کنند، هدف حمله قرار خواهند گرفت.

شبکه تلویزیونی راشاتودی می‌گوید که دست کم ۱۰۴ پایگاه آمریکایی و متحدان آن در خاورمیانه مشخص شده و در صورتی که آمریکا دست از پا خطا کند، این اهداف مورد حمله قرار خواهند گرفت. به نظر می‌رسد کویت، بحرین، اردن، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هدف این هشدار هستند.

در حال حاضر تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو و والنسیا همگی برای برگزاری سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی هستند و علاوه بر این، «کارلوس ساینز» و «فرناندو آلونسو» اتوموبیلرانان مشهور اسپانیایی نیز برای رالی داکار در ریاض حضور دارند.

پس از ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی توسط آمریکا، ایران چندین فروند موشک زمین به زمین را به سمت پایگاه‌های آمریکا در عراق شلیک کرد که در نتیجه آن ۸۰ آمریکایی کشته شدند.

ایران امروز صبح (چهارشنبه) اعلام کرد که در صورتی که آمریکا واکنش تلافی‌جویانه نشان ندهد، حملات نظامی خود را متوقف خواهد کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که «دونالد ترامپ» چه دستوری صادر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۸۰ آمریکایی؟!
      دروغغغ
      همه تایید کردن اصلا کشته نداشتیم

    • سیب زمیننییییی پیااااز

      اصلا کشته ندادن که!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج