۹۴۸۹۰۶
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

برخی مدارس شهرهای ایران فردا تعطیل اعلام شد.

برترین‌ها: برخی مدارس شهرهای ایران فردا تعطیل اعلام شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر امید سلاجقه روز شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهر مس سرچشمه و منطقه نوق فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان‌های کوهبنان و زرند نیز فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ به دلیل ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، برودت هوا، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، تعطیل خواهد بود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین بیان کرد: مدارس شهرستان‌های انار و بردسیر نیز در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل خواهد بود.

سلاجقه اظهار داشت: مدارس منطقه کشکوئیه رفسنجان نیز فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است.

وی ادامه داد: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش دهج و دهستان خبر از توابع شهرستان شهربابک در تمام دوره‌های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر جیرفت و مدارس بخش‌های تابعه و روستایی شهرستان جیرفت در تمام دوره‌های تحصیلی فردا یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس ۱۰ شهرستان این استان فردا تعطیل است.

داوود گلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براثر بارندگی چند روز اخیر در استان سیستان و بلوچستان و پیرو صدور اخطاریه هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها و خطر وقوع سیل مدارس شهرستان‌های چابهار، خاش، فنوج، سرباز، دلگان، کنارک، سراوان، سیب و سوران، مهرستان و بمپور فردا یک شنبه ۲۲ دی ماه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی رگبار سنگین همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا عصر یکشنبه برای بیشتر نقاط استان سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین به دلیل ادامه بارندگی‌ها احتمال اعلام تعطیلی مدارس در برخی دیگر از شهرستان‌های استان هم وجود دارد که از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

با توجه به تداوم و شدت بارش برف و باران در خراسان جنوبی تمامی مدارس شهرستان‌های قاینات، سربیشه و درمیان در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است.

رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تعطیلی در شهرستان‌های یادشده شامل دانش آموزانی نمی‌شود که امتحان نهایی دارند.

سید علی حسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه روستاهای کریمو، مصعبی و چرمه از توابع شهرستان سرایان نیز فردا تعطیل است.

وی اظهار داشت: همچنین به علت بارندگی‌ مدارس ابتدایی روستاهای نرم، نوبهار و نوده سرایان تعطیل است.

برخی مدارس استان خراسان جنوبی به علت بارش شدید باران و برف امروز (شنبه) تعطیل بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد از تعطیلی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در هفت شهرستان استان یزد به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر و خیابان‌ها خبر داد.

محسن گلستانی‌فر اظهار داشت: به علت بارش نزولات جوی و برودت هوا، یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر، مدارس برخی مقاطع تحصیلی در هفت شهرستان استان یزد، فردا (یکشنبه) تعطیل اعلام شد.

وی عنوان کرد: مدارس شهر نیر، دهستان‌ها و روستاهای زردین، بنادکوک، سخوید، کهدوئیه، گاریزات و شهر بخ در تمامی مقاطع، مدارس شهرستان تفت شامل شهر تفت، دهستان شیرکوه روستاهای ده بالا و طزرجان، دهستان‌های نصرآباد، دهشیر، علی آباد، سانیج و اسلامیه در تمامی مقاطع تعطیل است.

گلستانی‌فر ادامه داد: مدارس شهرستان میبد شامل شهر ندوشن و روستاهای صدرآباد، سورک، هفتهر، نیوک و درین در همه مقاطع تعطیل است.

وی بیان کرد: در شهرستان اردکان نیز مدارس در بخش‌های کوهستانی عقدا و بخش خرانق، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نیز تعطیل خواهد بود.

گلستانی‌فر عنوان کرد: در شهرستان بافق نیز همه مراکز پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: در شهرستان بهاباد مدارس بخش مرکزی و بخش آسفیج و شهر بهاباد در همه مقاطع تعطیل است.

وی یادآور شد: در شهرستان خاتم نیز مدارس شهر هرات، دهستان چاهک و فتح آباد در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی، منطقه مروست روستاهای توتک، کرخنگان، چنارناز همه مقاطع و مراکز پیش دبستانی بخش مروست تعطیل است.

گلستانی‌فر عنوان کرد: در شهرستان مهریز نیز مدارس روستاهای تنگ چنار، میانکوه، بهادران و گردکوه در تمامی مقاطع فردا یکشنبه ۲۲ دیماه تعطیل است.

به دنبال اعلام تعطیلی مدارس بسیاری از شهرهای استان یزد در پی بارش برف و برودت هوا، مدارس اشکذر، زارچ و یزد هم برای فردا یکشنبه تعطیل اعلام شدند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران با صدور. اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی (در هر سه مقطع تحصیلی) شهرستان کلاردشت فردا یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ تعطیل خواهد بود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران در روز یکشنبه نیمه ابری با بارش پراکنده باران و برف در ارتفاعات همراه است.

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فاروج در خراسان شمالی در نوبت صبح فردا تعطیل شد.

کلیه مدارس مناطق کوهرنگ، فارسان، بروجن، بلداجی، گندمان، بن، لاران، شهرکرد، کیار، سامان و اردل در چهارمحال و بختیاری در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح تعطیل است.

وی بیان کرد: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی مناطق میانکوه، خانمیرزا تعطیل و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در "نوبت صبح "روز یکشنبه " ۲۲ " دی ماه ۹۸ تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند در پی ادامه بارندگی ها و برودت هوا ،فردا "یکشنبه ۲۲ دی ماه"، علاوه بر موارد مذکور در اطلاعیه های شماره (۱) ،(۲) ، (۳) و (۴)روابط عمومی آموزش و پرورش استان، کلیه مدارس مقطع ابتدایی( دوره اول و دوم) و متوسطه اول در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان در "نوبت صبح" تعطیل است.

ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان تعطیل خواهد بود.

امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم، مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      یکشنبه مدرسه ها تعطیل شدن

    • بدون نام

      بمحض اینکه اعتراضات شروع میشه مدارس رو تعطیل میکنید .مسخره هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج