۹۴۸۹۵۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش مدیریت بحران کهگیلویه به یک شایعه

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.

ایسنا: وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای نسبت به شایعه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در این استان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

متاسفانه خبری کذب و جعلی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد و بخصوص شهرستان گچساران در مورد زلزله و ...از قول مجهول رئیس سازمان زمین شناسی و زلزله نگاری ... در حال منتشر است که موارد ذیل جهت آگاهی مردم شریف استان اعلام می شود؛

۱- هیچ قدرت علمی و تکنولوژیی، تاکنون در دنیا، به امکان پیش بینی دقیق زمان و مکان زلزله دست نیافته است و بنابراین هیچ موسسه ای علمی و دانشگاهی پیش بینی زمان وقوع زلزله را در اختیار ندارد و تنها خداوند قادر و متعال است که بر همه امور ماورائ الطبیعی و طبیعی جهان مسلط است و این خبر و مطلب تکذیب می شود.

۲- فرد و یا افرادی که چنین شایعات بی اساسی را در فضای مجازی منتشر می کنند، هدفی جز بر هم زدن آرامش روحی و امنیت روانی جامعه ندارد بنابراین انتظار داریم مسئولان محترم قضایی و امنیتی پیگیری‌ها و برخوردهای قانونی را با مجرمین فضای مجازی و مخلان آرامش جامعه، معمول فرمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      لا اله الا الله واقعآ جای تاسف دارد چنین اتفاقاتی که در کشور رخ میدهد اخبار کذب از فضای مجازی ومعاندین وحتی دولت خودمان مردم شریف وولایتمدار ایران دیگر کل امیدشان از دست دادند نمیدانم به کی اطمینان کنیم خدایا بخصوص این چند روز فقط حادثه و مرگ گل کاشتید دولت کلید وتدبیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج