۹۴۸۹۷۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیسی‌ها، برای یک خبر مهم آماده شوید!

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده سرمربی پرسپولیس نخواهد بود.

ورزش سه: بعد از دو هفته کشمکش میان باشگاه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران و سرمربی تازه استخدام شده آرژانتینی، در نهایت به نظر می‌رسد فردا قطع همکاری دو طرفه اعلام شود.

علت اصلی این قطع همکاری، شرایط جدیدی است که گابریل کالدرون برای قرارداد تازه‌اش از پرسپولیس درخواست کرده؛ درخواست‌هایی که بار مالی سنگینی را روی دوش پرسپولیس می‌گذارد و البته که از عهده باشگاه مقروض و کم بنیه پرسپولیس (از نظر مالی) برنخواهند آمد.

به این ترتیب و باوجود خسارت احتمالی، پرسپولیسی‌ها به دنبال قطع همکاری با سرمربی آرژانتینی هستند تا به سرعت با انتخاب یک مربی تازه، خود را به نیم فصل دوم برسانند که ۷ بازی بسیار سخت انتظارشان را می‌کشد.

در این بین اما شرایط جدید کالدرون که مسیری مشابه با آندره استراماچونی (سرمربی سابق استقلال) را رفته است، برای بسیاری از هواداران پرسپولیس، غیرقابل باور بوده اما همان‌طور که مدیربرنامه او هم در مصاحبه امروز با ورزش سه و ایسنا آن را تایید کرد، شرایط تازه ای که کالدرون برای قراردادش به هیئت‌مدیره اعلام کرده واقعی است و او با کنسل شدن قراردادش به دلیل عدم پرداخت اقساط مالی در سال ۲۰۱۹، قرارداد تازه ای برای سال ۲۰۲۰ از مدیران پرسپولیس طلب کرده است.

کالدرون اگرچه با صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ، کار مهمی انجام داد اما تغییراتی که او از باشگاهش طلب کرده و البته نحوه پرداخت چیزی که او می‌خواهد، به احتمال بسیار زیاد پایان کار او در پرسپولیس را رقم خواهد زد. مگر آنکه انعطافی غیرمترقبه از سمت کالدرون رخ دهد یا پرسپولیس به گنجی نامکشوف دست پیدا کند که بتواند تا زمان مقرر شده توسط کالدرون، تعهدات مدنظر او را پرداخت کند.

با این وصف فردا خبر داغ فوتبال ایران مربوط به این سرمربی آرژانتینی است که علی رغم میل دستیارانش، فعلا قصد ندارد شروط خود را تعدیل کند و امتیازات بیشتری از باشگاه پرسپولیس می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوادار

      کالدرون مربی شش دانگی نبود اگر ستاره ای مثل مهدی ترابی و درخشش رادو دروازبان کروات پرسپولیس نبود هفته های اول اخراج می شد

    • خوزستان

      سلام تورابه خدا خبرورزشی لطفا"چاپ کنید کچل بی شرف توسه هزارتومان ارزش داری که این همه پول روازپرسپولیس درخواست کردی تواگه بازیکنان پرسپولیس ازخودگذشتگی نمیکردن الان پرسپولیس ته جدول بود بهترین بازیکنان روباارنج من درآورده نابود کردی-عالیشاه-بیرو-نعمتی وووو بازیکنان جوان رونابودکردی برو برو بیشعور توبه درد زباله دونی میخوری برو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج